Kertokaahan hyvin kokemuksia näkijöistä, nyt olis tarvetta ja kiinnostusta =)
Hyvä ja taitava näkijä
11
2790
Vastaukset
- Kiinnostuin
Kerrothan hieman enemmän, miksi juuri nyt olisi tarvetta ja kiinnostusta? Kiinnostaako sinua näkijä tällä palstalla vai muuten?
- Millaista?
Hei
Minullaon paljon kokemuksia näkijöistä, mutta haluaisin tietää vähän millaista etsit, ajanvaraus-, sähköposti- vai 0700-näkijää? Itse en suosi sähköpostinäkijöitä, eivät ainakaan ole kovin hyvin onnistuneet kohdallani. Niistäkin on kokemuksia useammasta.
Yhden jutun voin kyllä vinkata; näkijät, jotka ovat tehneet töitä kymmenenkin vuotta eivät voi olla ihan huuhaata, heillä on yleensä vakiasiakkaat ja joskus heitä on vaikeakin tavoittaa. Eli esim. seuraavat ovat tehneet töitä yli viisi vuotta: Unilin Sonja, Eija Nikko, Agnya, Kirsti Alanko, Helina Ihalainen, Virve Kraft, Kaarina, Samir, Ilse Kari, Bedetten Ursula.
Sitten tarvitko tietoa yhteen asiaan vai yleensä kaikkeen? Nimittäin 0700-näkijätkin ovat erihintaisia. Hinnat vaihtelevat 1,83 - 2,29 tavallisin taitaa olla 2,17/min ppm.Sitten toiset ovat hitaampia ja toiset nopeampi, toiset kertovat lähiajan näkymiä toiset näkevät kauemmaksi.
Minulla itselläni on kokemus jokaisesta yllämainitusta 40 muusta.
Tässä vähän vinkkejä kysy, jos haluat lisätietoja.- Anonyymi
Mitä kirstille on tapahtunut eisaa yhteyttä häneen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kirstille on tapahtunut eisaa yhteyttä häneen
Menehtynyt
- alkup =)
Olen joskus vuosia sitten käynyt selvännäkijällä ja nyt on jälleen alkanut tuntua sille että voisi käydä jonkun kanssa jutustelemassa. En haluaisi samalle mennä vaikka hyvin hän asioita tiesikin silloin =)
- Anonyymi
Mites Urho ?
- Anonyymi
Olisko kellään Kirsti alankon numeroa?
Vaikkakaan en gynegologi minä voin katsoa. Hinnoittelu alkaen 20v 20€ ja 5 nousu per vuosi ikää lisää.
- Anonyymi
Ottaako Kirsti Alanko vielä vastaan?
- Anonyymi
Mietin sitä samaa, että ottaakohan Kirsti Alanko vielä vastaan?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1332374Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451865- 401547
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311363Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281300Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104840Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752