Kertokaahan hyvin kokemuksia näkijöistä, nyt olis tarvetta ja kiinnostusta =)
Hyvä ja taitava näkijä
11
2603
Vastaukset
- Kiinnostuin
Kerrothan hieman enemmän, miksi juuri nyt olisi tarvetta ja kiinnostusta? Kiinnostaako sinua näkijä tällä palstalla vai muuten?
- Millaista?
Hei
Minullaon paljon kokemuksia näkijöistä, mutta haluaisin tietää vähän millaista etsit, ajanvaraus-, sähköposti- vai 0700-näkijää? Itse en suosi sähköpostinäkijöitä, eivät ainakaan ole kovin hyvin onnistuneet kohdallani. Niistäkin on kokemuksia useammasta.
Yhden jutun voin kyllä vinkata; näkijät, jotka ovat tehneet töitä kymmenenkin vuotta eivät voi olla ihan huuhaata, heillä on yleensä vakiasiakkaat ja joskus heitä on vaikeakin tavoittaa. Eli esim. seuraavat ovat tehneet töitä yli viisi vuotta: Unilin Sonja, Eija Nikko, Agnya, Kirsti Alanko, Helina Ihalainen, Virve Kraft, Kaarina, Samir, Ilse Kari, Bedetten Ursula.
Sitten tarvitko tietoa yhteen asiaan vai yleensä kaikkeen? Nimittäin 0700-näkijätkin ovat erihintaisia. Hinnat vaihtelevat 1,83 - 2,29 tavallisin taitaa olla 2,17/min ppm.Sitten toiset ovat hitaampia ja toiset nopeampi, toiset kertovat lähiajan näkymiä toiset näkevät kauemmaksi.
Minulla itselläni on kokemus jokaisesta yllämainitusta 40 muusta.
Tässä vähän vinkkejä kysy, jos haluat lisätietoja.- Anonyymi
Mitä kirstille on tapahtunut eisaa yhteyttä häneen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kirstille on tapahtunut eisaa yhteyttä häneen
Menehtynyt
- alkup =)
Olen joskus vuosia sitten käynyt selvännäkijällä ja nyt on jälleen alkanut tuntua sille että voisi käydä jonkun kanssa jutustelemassa. En haluaisi samalle mennä vaikka hyvin hän asioita tiesikin silloin =)
- Anonyymi
Mites Urho ?
- Anonyymi
Olisko kellään Kirsti alankon numeroa?
Vaikkakaan en gynegologi minä voin katsoa. Hinnoittelu alkaen 20v 20€ ja 5 nousu per vuosi ikää lisää.
- Anonyymi
Ottaako Kirsti Alanko vielä vastaan?
- Anonyymi
Mietin sitä samaa, että ottaakohan Kirsti Alanko vielä vastaan?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654170
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463919Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭333416Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162723Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342679En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142502Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm101974IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm71117Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1441092- 80986