Hyvä ja taitava näkijä

hakusessa =)

Kertokaahan hyvin kokemuksia näkijöistä, nyt olis tarvetta ja kiinnostusta =)

6

2278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiinnostuin

Kerrothan hieman enemmän, miksi juuri nyt olisi tarvetta ja kiinnostusta? Kiinnostaako sinua näkijä tällä palstalla vai muuten?

• Millaista?

Hei
      Minullaon paljon kokemuksia näkijöistä, mutta haluaisin tietää vähän millaista etsit, ajanvaraus-, sähköposti- vai 0700-näkijää? Itse en suosi sähköpostinäkijöitä, eivät ainakaan ole kovin hyvin onnistuneet kohdallani. Niistäkin on kokemuksia useammasta.
      Yhden jutun voin kyllä vinkata; näkijät, jotka ovat tehneet töitä kymmenenkin vuotta eivät voi olla ihan huuhaata, heillä on yleensä vakiasiakkaat ja joskus heitä on vaikeakin tavoittaa. Eli esim. seuraavat ovat tehneet töitä yli viisi vuotta: Unilin Sonja, Eija Nikko, Agnya, Kirsti Alanko, Helina Ihalainen, Virve Kraft, Kaarina, Samir, Ilse Kari, Bedetten Ursula.
      Sitten tarvitko tietoa yhteen asiaan vai yleensä kaikkeen? Nimittäin 0700-näkijätkin ovat erihintaisia. Hinnat vaihtelevat 1,83 - 2,29 tavallisin taitaa olla 2,17/min ppm.Sitten toiset ovat hitaampia ja toiset nopeampi, toiset kertovat lähiajan näkymiä toiset näkevät kauemmaksi.
      Minulla itselläni on kokemus jokaisesta yllämainitusta 40 muusta.
      Tässä vähän vinkkejä kysy, jos haluat lisätietoja.

• Anonyymi

Mitä kirstille on tapahtunut eisaa yhteyttä häneen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä kirstille on tapahtunut eisaa yhteyttä häneen

Menehtynyt

• alkup =)

Olen joskus vuosia sitten käynyt selvännäkijällä ja nyt on jälleen alkanut tuntua sille että voisi käydä jonkun kanssa jutustelemassa. En haluaisi samalle mennä vaikka hyvin hän asioita tiesikin silloin =)

• Anonyymi

Mites Urho ?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IS - Tapani Kansa kuoli leikkauspöydälle!

Puoliso kertoo Tapani Kansan viimeisistä hetkistä – kuoli leikkauspöydälle – Hänelle tuli kovia kipuja alavatsaan. Yhtä
      Maailman menoa
      498
      7995
    2. 40% kansasta pitää Yleä selkeästi vasemmistolaisena

Vähän kylmä suihku epäilijöille. "Yle Uutiset sijoitettiin kyselyssä suurista medioista selvästi eniten vasemmistolaise
      Maailman menoa
      223
      1381
    3. Keksitkö mies

mistä biisistä tulee sä ja mä mieleen?
      Ikävä
      109
      1341
    4. Suomessa miesten työttömyys on korkeinta koko EU:ssa. Hienoa Orpo-Purra

Työttömyys lisääntyi helmikuussa – Suomen miesten tilanne synkin EU:ssa Tilastokeskuksen mukaan työttömiä 15–74-vuotiai
      Maailman menoa
      170
      1337
    5. Hokki on konkurssissa!

Aivan uskomattoman hienosti on lähtenyt rahoituskierros käyntiin! ❤️ https://hokki.fi/ajankohtaista/hokki-kainuu-oy-hak
      Kajaani
      53
      1220
    6. Ihanaa aurinkoista

Huomenta päivää tiistaina. 🌞☺️ Kesän kukkasia odotellessa 💛🌱
      Ikävä
      336
      1189
    7. Olet kaikella todennäköisyydellä

Ainut ihminen tällä pallolla, josta menen täysin hämilleni ja tuntuu että ÄO laskee samantien neandertalin tasolle. Kaik
      Ikävä
      39
      995
    8. Vasuri ehdokas pilaa koko puolamgan.

On siinä vasureilla Kova riita pukari ehdokkaana vaaleissa. Jos "pääsisi" ei yhtään kokousta ettei tule valituksia. Eikö
      Puolanka
      53
      947
    9. Kyllä on paha mieli

Olen niin luottavainen kaikesta huolimatta ollut sinuun. Luottanut että välität ihan oikeasti etkä halua minua satuttaa.
      Ikävä
      25
      913
    10. Mitä jos vietettäis

Vuorokausi yhdessä? Mitenhän se menisi?
      Ikävä
      74
      904
    Aihe