Tällaisesta ruuasta kuulin. Onko teillä kokemuksia Husse-koiranruuasta?
Hinnat näyttivat olevan suunnilleen eläinkaupan luokkaa, mutta heillä tuodaan kotiovelle.
Ajattelin kokeilla, kun ei meidän koirat ennenkään ole herkkiä ruuan vaihdoille olleet. Ja utelias olen tuohon tutustumaan, mutta kokemuksia silti olisi kiva kuulla. Ja mieluusti ihan asiallisia, eikä heti kysyjää teilattais. Jooko?
Husse-koiranruoka?
2
2340
Vastaukset
- tuoteselosteeseen
http://www.husse.com/suomi/ vähänlaisesti on lihaa suurimmassa osassa, mutta energiassa ainanki näytti olevan kana listan kärjessä. Kannattaa siis valikoida ruoka mikä ei oo lähestulkoon pelkkää vehnää/viljaa.
Henk. koht kokemuksia ruoasta ei ole, mutta parhaiten selvität sopivuuden kokeilemalla. Siihen ei muiden kokemukset juuri auta. - Roopen emäntä
Meidän nirso ja herkkävatsainen koiramme on syönyt Hussea ja kokemukset ovat olleet hyvät. Ruoka uppoaa eikä mahakaan ole mennyt sekaisin. Iso plussa täällä maaseudulla myös tuo ruuan kotiinkuljetus. Helpottaa myös raskaana olevaa, kun ei tarvitse kanniskella monen kilon säkkiä autoon ja autosta ulos:).
Eli meidän kokemuksen perusteella suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?931851- 851292
- 1101143
- 761027
- 113961
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693