saareen lähtöä varten, kun mökin tilasin, "tilasin" samalla oikein kauniin rannalla makailu sään. Ei vaan toi yläkerran isäntä vissiin minua kuunnellut kun lupailevat sadetta ja pilvistä.
No vaatekerta meni uusiksi ja moni muukin asia, vaikka olen siellä muutaman päivän että pitää kyllä jotain kevyttäkin ottaa.
Vielä ens yö töitä ja sitten hyvästi manner ja kaikki kotkotukset täällä.
Oli ilma mikä hyvänsä niin sieltä tulee taas uusi nainen joka on voimaa täynnä.
Hyvää Jatkoa teille entiset XX ja nykyiset XX ja kaikki muutkin.
Pakkailen
19
263
Vastaukset
- entinen yxitypy
ja rentouttavaa lomaa sinulle :=))
Kyllä minäkin jossain vaiheessa aion saareen suunnata muuaks päivää. Käyn siellä joka kesä fillarilla (160 km ajoa edestaikaisin). Lautalla tietenkin ite saareen.
Täytyy vaan odottaa sateetonta säätä :=))- Meriläinen
Aikamoinen saarireissu fillarilla.
Siinä kyllä minäkin katsoisin jo säätä.
Mulla rantaan matkaa pari kilometriä ja sadeviitta on hyvä jos sataa..
- Heikunkeikku
Munkin tekis mieli lähteä saareen, mutta nyt on sen verran touhua täälä kaupungis, että ei passaa lähteä.
Oon istunut tuola ulkona, ekana aamukahvin kera ja äsken söin sielä lasagnea. Eipä tuo haittaa, vaikka aurinko ei paistakaan. Pukee vaan sen mukaan, että ei tuu vilu eikä hiki.
Monena päivänä on tuullut Vaasassa, mutta nyt on ihanan tyyntä. Ja sade teki terää puille ja pensaille. Koko kasvusto naureskelee iloisena, kun ovat saaneet juoda kyllikseen.
Ja mikä Mahtava tuoksu, tekis mieli koko ajan vaan nuuhkia ilmaa sisään päin.
"Oli ilma mikä hyvänsä niin sieltä tulee taas uusi nainen joka on voimaa täynnä."
Joo, näinhän se menee. Nauti olostasi, merestä, luonnosta, rauhasta...- Meriläinen
tänää kaunis mutta tuulinen, ja pilviähän tuolla pyörii.
Säähän on pakko tottua se ei muutu vaikka kuinka kitisisi.
Kyllä kuitenkin on ihanaa kun on kesä, illalla tulin töistä ja kuuntelin pimeässä linnunlaulua, se oli satakieli ja ekaa kertaa lauloi ihan lähellä. Sitten kun meni pensaasta toiseen näin sen hämärässä pienen pieni lintu, mutta mikä ääni.
- entinen XX
kyllä se aurinko näyttäytyy ja lämmittää sinua ainakin välillä.
Nytkin paistaa niin kauniisti, vaikka sateita lupailivat.
Tule levänneenä ja voimistuneena takaisin.- Meriläinen
tämä on sellainen joka vuotinen juurienkasvatus reissu.
Istun siellä pienellä kauniilla hiljaisella hautausmaalla ja annan juurien imeytyä saaren multaan.
Jos joskus kadottaisin itseni niin sieltä aina löydän.
- minäkinkö*
entinenkö palstoillako olenko. Eikös ne pilvet keräänny aina mantereen päälle, joten siellä möksällä voi hyvinkin paistella arska. Kaanniita lomapäiviä vuan sinne rannalle, minä yritän polkea sitä 2000 rikki, jos päivä paistaa. d;)
- Meriläinen
köyhällekin köyhään uskoen.
Paistaa eikä kysy hintaa,kelle hymyilee. Eikä raha rikkaan rintaa paremmaksi tee.
Jotakuinkin noin oli aikoinaa joku laulu, voi siinä virheitäkin olla,, luultavasti onkin.
Jaa se oletko "entinen", empä tiedä. Riippuu siitä kuinka itse koet sen :))
Osta kuntopyörä, jos ei paista voit polkea sisällä, itse huvikseni katselin soutulaitetta. - Meriläinen
tuubista mutta en löytänyt, muistaakseni sen lauloi Päivi Paunu.
Mutta löysin yhden vanhan kappaleen joka sai minut erittäin hyvälle tuulelle.
On euroviisut muuttuneet todella. Ihanaa kun on saanut elää tämänkin ajan:
http://www.youtube.com/watch?v=-wXJGlSmquQ&feature=related - minäkinkö*
Meriläinen kirjoitti:
köyhällekin köyhään uskoen.
Paistaa eikä kysy hintaa,kelle hymyilee. Eikä raha rikkaan rintaa paremmaksi tee.
Jotakuinkin noin oli aikoinaa joku laulu, voi siinä virheitäkin olla,, luultavasti onkin.
Jaa se oletko "entinen", empä tiedä. Riippuu siitä kuinka itse koet sen :))
Osta kuntopyörä, jos ei paista voit polkea sisällä, itse huvikseni katselin soutulaitetta.Tokihan kuntoilla voisi sisälläkin, mutta se on paljon enemmän tuolla tienpäällä. Hyvä sadepäivinä olisi kuntopyörä, vaan en tykkää mistään kitisevistä laitteista sisällä, enkä ulkona. Ne tahtoo aina pitää jonkinlaista kitinää ja vinkumista, siinähän menee hermo. ;)
http://www.youtube.com/watch?v=HZjeYr7OjjU
Tässä lomallesi paistetta kaimalta. d;)
....perukasta jossa on voimassa kulohälytys ja huomiseksi lupasivat yli kahtakymmentä lämpöastetta. Juhlat alkavat niemellä sillä raadanta on loppu nyt. Päivällä menen hierojalle ja keho korjataan trimmi kuntoon. Illalla rantasaunassa annan huutia väsyneelle keholle ja kaupantekijäiseski pulahdan järveen vilvoittelemaan.
Minäkin pakkailin ja tyhjensin lähes kaksiviikkoa kaupunki asuntoa, jonka möin ja siirryin romppeineni tänne mökin rauhaan.
Sain mokkulankin toimmaan, huvä minä ; ) joten yhteys muuhun maailmaan on taas kunnossa ; )
Toivon sinulle ihanaa saaristoviikonloppua ja hyviä kelejä.
Kyllä maalla on mukavaa.- Meriläinen
Mutta nauttikaa nyt paisteesta siellä, kyllä se vielä sataakin.
Sulla on hyvä päivä tulossa tänään, hierojalta saunaan ja järveen.
Mulla koko mokkula on ihan outo juttu. Saaareen en koskaan rahaa koneita.
Känny on vaan sen takia jos jossain sattuu jotain saavat kiinni. Enkä pidä sitä mukana missään.
Omat tietää että mua on melko turha soitella, tarkistan sen aina silloin tällöin.
Hauskaa mökkielämää sinne korpeen. Meriläinen kirjoitti:
Mutta nauttikaa nyt paisteesta siellä, kyllä se vielä sataakin.
Sulla on hyvä päivä tulossa tänään, hierojalta saunaan ja järveen.
Mulla koko mokkula on ihan outo juttu. Saaareen en koskaan rahaa koneita.
Känny on vaan sen takia jos jossain sattuu jotain saavat kiinni. Enkä pidä sitä mukana missään.
Omat tietää että mua on melko turha soitella, tarkistan sen aina silloin tällöin.
Hauskaa mökkielämää sinne korpeen.Tuli muutama vesipisara illankorvalla korpeen.
Pitää korjata eilinen viestini koska "kirjanpitäjä" oli käynyt tuolla 60 puolella huomauttamassa, että minunhan pitäisi olla tänään hierojalla.
No kirjoitin eilen perjantaiksi luvatusta kauniista sääennusteesta ja jatkoin perjantain ohjelmaani kertomalla hieronta yms. jutskoista.
Siis kun sinä olet siellä saaressa huomenna niin minä saunon ja uin.
Mokkula piti hankkia kun minulla ei ole enää lankapuhelinta täällä mökillä. Se on sellainen lisälaite tietokoneeseen, joka etsii laajakaistaverkon laitamilta internetyhteyden, tai miten se nyt meni ; )korpikirjailija kirjoitti:
Tuli muutama vesipisara illankorvalla korpeen.
Pitää korjata eilinen viestini koska "kirjanpitäjä" oli käynyt tuolla 60 puolella huomauttamassa, että minunhan pitäisi olla tänään hierojalla.
No kirjoitin eilen perjantaiksi luvatusta kauniista sääennusteesta ja jatkoin perjantain ohjelmaani kertomalla hieronta yms. jutskoista.
Siis kun sinä olet siellä saaressa huomenna niin minä saunon ja uin.
Mokkula piti hankkia kun minulla ei ole enää lankapuhelinta täällä mökillä. Se on sellainen lisälaite tietokoneeseen, joka etsii laajakaistaverkon laitamilta internetyhteyden, tai miten se nyt meni ; )Pitää taas korjata tuota lähettämääni viestiä, huh huh....siis korjasin tämän päiväisen viestini eikä eilisen ; )
saari reissua sinulle:)) Jospas sää ennuste meniski mukkelis makkelis ja saisitki sen aurinkoisen, sinne taivaalle loistamaan. Toivotaan niin. Oikein virkeää yötyötä sulle. Minäkin menen ensiyöksi töihin, ei tällä kertaa oo ku tää yks yö vaan. Mut ei sit oo myöskään ku yks vapaa (: Mut juhannuksena onki sit kolme vapaata :))
- Meriläinen
kävin vähän untenmailla välillä niin jaksaa.
Mulla on nyt viisi vapaata kun olen tehnyt työkaverille yhden ja se tekee takaisin mun viimeisen yön.
Meillähän muutenkin vuorot menee niin että 2a 2i 2y ja sitten 4 vapaata, mutta se eka vapaa on ns. makuuvapaa ja silloin on pönttö seis ei viitti mitään. kun kuitenkin nukkuu vähemmän kun normaalisti että saa oikean rytmin kiinni.
Jussina meidän tehdas on kiinni ja silloin tulee taas vapaata. Olis ollut työvuorot silloin ja saanut kunnon rahat, harmittaa.
Hyvää työyötä myös sinulle, näin maailma pyörii kaikkina vuorokauden hetkinä.:))
Sulla onkin kivaa tiedossa. Hauskaa matkaa ja kirjoitellaan taas kun palaat mereltä.
Itsekin veneilen ja mökkeilen silloin tällöin Ahvenanmaan saaristossa, mutta ihan töiden merkeissä. Minulla on sellainen tilanne, että voi tehdä myös varsinaisia töitäni joskus merellä ja saaristossa mökkeilemällä. Voin siis ottaa työni mökille mukaan, tai siis tarkemmin, minä voin mennä työnantajan mökille töineni. Töitä vielä pari viikkoa ja sitten alkaa varsinainen loma.
Virkistäydy nyt kunnolla ja kirjoitellaan...- Meriläinen
on minun sydämeni myös vienyt, ja sitä risteilyä sinne miettinyt olen.
Ehkä kuitenkin jää nyt ensikesään, silloin olen systerin kanssa sitä suunnitellut.
Mutta koskaanhan ei tiedä jos levottomuus lomalla iskee ja paikkoja saa kaikki on mahdollista vielä tänä kesänäkin.
Siellä on jotenkin aivan erilaista kun täällä, uskomaton suomi miten monenlaista pienestä pläntistä voikaan löytyä. Onnellisia me suomalaiset.
Minun lomani alkaa heinäkuun puolivälissä, tämä on lomaharjoittelua :)) - se karoliina
Meriläinen kirjoitti:
on minun sydämeni myös vienyt, ja sitä risteilyä sinne miettinyt olen.
Ehkä kuitenkin jää nyt ensikesään, silloin olen systerin kanssa sitä suunnitellut.
Mutta koskaanhan ei tiedä jos levottomuus lomalla iskee ja paikkoja saa kaikki on mahdollista vielä tänä kesänäkin.
Siellä on jotenkin aivan erilaista kun täällä, uskomaton suomi miten monenlaista pienestä pläntistä voikaan löytyä. Onnellisia me suomalaiset.
Minun lomani alkaa heinäkuun puolivälissä, tämä on lomaharjoittelua :))Sinulle Meriläinen.
Kävin pitkästä aikaa kurkkaamassa palstalla.
Kun oikein olet hyväntuulinen ja säteilevä, saat ilman haltiat mukaan ja kas kummaa päiväsi paistaa! :))
Terveisiä kaikille saunasta ja uimasta vesi pikkujärvessä oli 18 asteista! Monta, monta kertaa piti käydä.
Oikein hyvää kesää kaikille ja Sinulle Ystäväiseni, niin rohkenen sanoa, kun olen mielipiteitä kanssasi vaihtanut,ja lukenut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?631241Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11900Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75815Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.87682- 53644
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt36574Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46564Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36534Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot118530Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43513