Terve,
En ole netistä tuota kyseistä tietoa löytänyt eli kiinnostaisi vaan tietää istuimen korkeus maasta.
Toinen kysymys on että miten tuollainen vanhempi revere sopii pidemmälle ja pitempijalkaiselle kuskille? Olen 190 joten pitääkö alkaa suosiolla etsimään muuta mallia.
Ajattelin jos ajoasennosta tulee liian tiukka ja varsinkin jalat liian linkussa.
Meilläpäin kun ei ole kohdalle sattunut jotta voisi tyypätä.
Honda NTV 650 Revere ajoasento?
2
815
Vastaukset
- 189cm
Olen ajellut Reverellä reilu 90 tkm joten ajoasento on siedettävä mutta ei täydellinen. Istuinkorkeus on turhan matala ja jalkatapit suht lähellä istuinta mutta ajoasento on näiltä osin siedettävä. Suurin ongelma on pitkälle kuskille korkeahko tanko, jolloin törötät selkä pystysuorassa tai ajat kädet koukussa jotta saisit riittävän etunojan.
- japo
eli sulla on varmaan ntv missä on korkeampi ohjaustanko kuin reveressä.
ntv tanko on myös säädettävä.
istuinkorkeus maasta määräytyy myös sillä miten kireällä sulla on taka iskunvaimennuksen jousi.
ja ekalle kysyjälle tiedoksi jos asut turun seudulla niin pääset kyllä koeistumaan
moisen pelin.
pros/revere/ntv/hawk/dauville kuskeille hyviä kesiä toivotteleepi japo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836059
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474095- 1314021
- 693823
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262978Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72577Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?412445- 282262
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501859