Olen seurustellut usean kerran ja yhden illan juttujakin on ollut. En kuitenkaan nauti seksistä, jos siinä ei ole todellista tunnetta mukana. Ja haluaisin harrastaa seksiä vain ihmisen kanssa, joka haluaa vain minua, ei muita. Muutoin voin olla ilmankin, tai vaikka tehdä sen itse. Olen kuitenkin jo kolmekymppinen ja lapsikin on. Niin onko se muiden mielestä jotenkin naurettavaa tai hassua, jos teen jatkossa niin, että päätän olla harrastamatta seksiä ennen seurustelua. Eli vaikka kuinka ihana mies tulisi vastaan, niin sanon tälle ettei tipu seksiä ennen seurustelua. Jos hän on tosissaan, hän odottaa kyllä. Jos taas ei jaksa odottaa, tuskin hän olisi seksinkään jälkeen halunnut tavata. Ja tottakai teen omat päätökseni, ja olen tämän päätökseni tehnyt, vaikka se kuulostaisi kaikista muista kuinka hassulta. Haluaisin vain tietää, että onko tässä vapaan seksin ja irtosuhteiden maailmassa enää yhtään ihmistä, joka vähänkään ymmärtäisi periaatteeni? Eikö seksiä muka voi pitää vain kauniina kahden ihmisen rakkauteen kuuluvana asiana? Olenko jotenkin outo, jos en halua seksiä ennen seurustelua? Tottakai hyväksyn muiden tekemiset, mutta itse haluaisin tehdä toisin.
Ei seksiä ennen seurustelua
3
230
Vastaukset
- ukkovain
Minulla seksistä ei kertakaikkiaan tule mitään, jos partneri on satunnainen, en tiedä onko kysymys luottamuksesta vai mistä, mutta joka tapauksessa tunnetta pitää olla mukana jotta homma toimii...
- ei väliä
Jos et suostu seksiin ilman seurustelua niin voit olla ilman loppuiän mitä todennäköisemmin. Nimittäin yksinhuoltajan on aika vaikea löytää ainakin sitä urospuoleista. Ei kukaan uros ota huollettavaksi toisen kakaroita joita ei ole siittänyt. Saat tyytyä omiin käsiisi. Muuten miten sitten se onnistuu onanisoimalla? Eli oletko rakastunut käsiisi ja onko kätesi rakastuneet sinuun?
- tapaan
Ensin naimisiin ja seksiä vasta ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2002911
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss632790Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa232142- 691705
- 1431503
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1851442Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1121408Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1521387- 901314
Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2291211