Yhteen ketjuun jo tästä mainitsinkin, mutta ajattelin aloittaa vielä ihan uudenkin keskustelun. Minusta olisi hienoa vaihtaa kokemuksia teidän kanssanne, jotka tämän ongelman kanssa painitte. Tämä on sinänsä hyvä foorumi, mihin voi kirjoittaa anonyymisti ja itse olen saanut voimaa ja pienen toivon kipinän jo siitä tiedosta etten ole yksin tämän ongelman kanssa lukiessani teidän tarinoitanne.
..mutta olisi mukava vaihtaa vaikka sähköpostia tai tavata henkilökohtaisesti joku, joka oikeasti ymmärtää tätä ongelmaa. Puhua siitä suoraan ilman häpeän tunnetta tietäen että toinen kokee aivan saman. Monesti lukiessani tämän palstan tarinoita tuntuu että itse olisin voinut ne kirjoittaa. Olen kurkkuani myöten täynnä! En yksinkertaisesti jaksa enää. Ja ymmärtääkseni moni muukin on yksin tämän ongelman kanssa, epätoivoinen ja harkitsee jopa itsemurhaa. Vaikka vasta 20 olenkin olen menettänyt monta hyvää asiaa tämän ongelman takia, ja ainoa ihminen joka minun elämääni voi vaikuttaa löytyy yllätys yllätys sieltä peilistä. Minulla ei ole ollut ketään kelle purkaa näitä tuntemuksia tai oloani, ainakaan sellaista, jonka luulisin oikeasti ymmärtävän ja kykenevän samaistumaan tilanteeseen. Itseasiassa en tästä kovin monelle ole koskaan kertonut. Mutta uskoisin että täällä on ihmisiä, jotka todella ymmärtävät. Olisiko hölmö idea yrittää tästä eroon vaihteeksi yhdessä ja joukkovoimalla. Itselläni alkaa olla takki aika tyhjä ja kaikki keinot lopussa, joten sama vaikka tällaisia löpertelen tänne. En vain enää keksi muuta..
Olisiko tällaiseen kenelläkään muulla tarvetta? Suurin haaveeni olisi että joskus voisin jopa nauraa tälle ongelmalle. Ja vielä parempi: jonkun kanssa:)
Vertaistukea
-bed
0
228
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64125Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va952253Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J59964- 47834
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va37833Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?185820- 34811
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35772Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119755- 35754