tietääkö nyt joku mitä nuo yöjunat ja niiden hytit nyt oikeesti sitte maksaa(SAksassa)(kokemuksia?)ja kuinka olis paras varata niitä paikkoja tai hyttejä tai mitä lie. Paikan päältä vai voiko jo suomesta tehdä varauksia?ja onko passista mitään discount hyötyä edes,vähän epäilyttää.
entäs jos haluaa päästä calaisiin ranskaan, niin kuinka esim. kölnistä olis helpoin ja halvin edetä?
TIETÄÄKO KUKAAN?
1
346
Vastaukset
> jos haluaa päästä calaisiin ranskaan, niin kuinka esim. kölnistä olis helpoin ja halvin edetä?
1). Unohda Interrail
2). Osta junalippusi erikoishintaan www.bahn.de sivuston kautta. Jos ajoissa pystyt ostamaan, niin Kölnista Belgiaan se maksaa 19 euroa.
Kun haluat Calaisiin, niin voit ostaa seuraavanlaisen matkan:
Köln Hbf 08:44 ICE 16 Intercity-Express
Bruxelles-Nord 10:26
-----------------------------------------------------------
Bruxelles-Nord 10:32 IC 2332 Intercity
Kortrijk 11:45
Normaalihinta on reilut 50 euroa, mutta tarjoushinta (ns. Europa-Spezial Belgien) on 19 euroa. Sen saa vain netin kautta ja täytyy ostaa ajoissa (esim. 1-2 kk. ennen matkaa).
3). Kun olet Kortrijkissa, niin sieltä (kassalta ostettuna) normaalihintainen lippu Calaisiin asti maksaa 24 euroa.
Useita yhteyksiä, esim.
12h22 - KORTRIJK/COURTRAI
12h56 - LILLE FLANDRES
--------------------------------
14h03 LILLE FLANDRES
15h20 CALAIS STATION - No reservation
Yht. 43 euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352186
- 841293
- 561278
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...351205- 631161
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39874Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122759- 31711
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21562