Mistä kaupasta löytyisi vaaleanpunaiset ruutukuosilliset Reino-tossut?
Sittarilla oli loppuunmyyty ja muualta en ole aikuisten kokoja löytänyt.
Mistä vaaleanpunaiset Reinot?
16
1944
Vastaukset
- ainoja
siis niitä naisten malleja. Reinot on sit miesten...?
- piikalikka
Kyllä vaaleanpunaruutuiset Reinot ovat nimenomaan naisille suunnattu.Valitettavasti en osaa neuvoa mistä niitä löytyy.
- googlettaa
mutta googletin nyt puolestasi :-) Katsopa www.reinokauppa.fi - vaaleanpunaisten hinta oli vähän alle 50 e naisten koot (lasten koot vähän halvemmat).
- koska ne
ovat Miesten jalkineet. Tyttöpojille voin suositella Ainoja, joihin myös vaaleanpunainen sopii.
- Reinojen
pinkkiversio on suunnattu naisille. Ainot ovat erikseen vain naisten malli.
- se keltanen talo
tule takapihan puolelta ovessa Savon GAY-klubi ry.
Meillä on Reinoja ja muuta aiheeseen sopivaa.- on teillä
Reinoja Reinon päällä ja alimmainen Reino kaikkein pinkein (pinkki-pinkempi-pinkein) :-D
- työporukka
Kaupoista oli loppuneet ne pinkit Reinot, kun olisimme hankkineet työkaverille 50v lahjaksi. Siispä soitimme suoraan Lieksan Pankakoskelle tehtaalle ja sieltä lähettivät ne pikana postiennakolla.
- mimierkki
Minä valkaisin vanhat tummanharmaat tohvelit peroksiitilla ja sitten laitoin ne punajuuriliemeen ja annoin olla yön yli. Tulos oli ihan verraton.
http://www.youtube.com/watch?v=HkyTO2o-llg
' - ijefiof
Pinkit tossut miehille, varmaan jotain homomallistoa....
- Reiskaillen
Vesannolla tehdään myös aitoja Reinoja. Siellä on K-kaupan yhteydessä tehtaanmyymälä. Itselleni löysin kivat violetin sävyiset Reiskat. Kakkoslaatua myyvät hintaan 25 €, eikä niissä ole näin maallikon silmin mitään näkyvää vikaa. Ykköslaadun hintaa en muista.
- ,qen
On se kyllä paksua, että Kuopiosta ei saa pink reinoja. On se niin väärin.
- reiska 345
mikäs kun kaikki palstat on nykyään homopalstoja tossupalstaa myöten. mitäs miehet vikisette jos ette uskalla mennä miestä panemaan kun se yksi ja sama on koko ajan mielessä.
- t4t34
On kyllä reiska 345 kieroutunut, kun reinotossujen kyselyn tulkitsee homoaktin haluksi.
- Neppu86
Kirsin kenkä-ja laukku Siilinjärvi, siellä ei ole Reinoja mutta löytyy semmoisia samalla lestillä olevia tossuja kuin Sauli,ovat aivan saman näköisiä kuin Reinot,ja löytyy aikuisten kokoja.
- Neppu86
Ja siis myös vaaleanpunaisena on aikuisten kokoja,sekä lasten!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760