Hääbändi Tampere - vinkkejä

MC Häähumu

Moi

Olis tarkoitus järjestää häät Tampereen seudulla. Onko vinkkejä/kokemuksia seudulla keikkailevista bändeistä?

Oon kuullt hyvää mm. Puhtaat Paperit ja Teachers bändeistä.

-MC

11

9722

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oka

Siis kysy Tanssiorkesteri Hyrrää, sekin keikkailee Tampereella (ensi kesänäkin ainakin 2:t häät Tampereella). Tiedustelut: [email protected] Tosin 2004 kesä on jo aika täyteen varattu.

• Kaaso 2004

Oltiin kihlaparin kanssa tammikuussa Tampereella hää messuilla ja siellä oli esittäytymässä yhtye nimeltä Savotta, häät pidetään porin seudulla, lupasivat tulla tännekkin päin kun kihlapari ihastui heihin niin totaalisesti:) Kavereita on viisi ja soittavat tosi kivaa musiikkia, myivät cd:täkin siellä messuilla että sai ostaa kotiin ja kuunnella. Hinta oli muistaakseni 500-600 e kun tulevat Porin alueelle, että kun ovat tamperelaisia niin tampereella olevista keikoista veloitetaan varmasti vähemmän vielä:)yhteys tietoja ei valitettavasti minulla tässä nyt juuri ole, mutta löytyvät varmasti..

• morsian2002
        Kaaso 2004 kirjoitti:

Oltiin kihlaparin kanssa tammikuussa Tampereella hää messuilla ja siellä oli esittäytymässä yhtye nimeltä Savotta, häät pidetään porin seudulla, lupasivat tulla tännekkin päin kun kihlapari ihastui heihin niin totaalisesti:) Kavereita on viisi ja soittavat tosi kivaa musiikkia, myivät cd:täkin siellä messuilla että sai ostaa kotiin ja kuunnella. Hinta oli muistaakseni 500-600 e kun tulevat Porin alueelle, että kun ovat tamperelaisia niin tampereella olevista keikoista veloitetaan varmasti vähemmän vielä:)yhteys tietoja ei valitettavasti minulla tässä nyt juuri ole, mutta löytyvät varmasti..

Ilkka Nykänen ja Vahelan Päivi vammalasta, suosittelen. He tulevat joko kahdestaan tai bändin kera. Soittavat tosi monipuolista musiikkia ja räätälöivät aina juhlan mukaan. Ilkka esittää myös sketsejä jnejne, on tosi hauska.

• Hääsoittajat
        Kaaso 2004 kirjoitti:

Tanssiorkesteri Hietamäki tekee jatkuvasti hääkeikkaa Tampereen suunnasta Hämeeseen.
        Vahvuutena on tasokas ja monipuoinen ohjelmisto.
        Kysy onko vielä aika vapaa ja tilaa ilmainen näyte-CD ! Yhteydenotot 0400 484 331 tai
        [email protected]

• Sorvankylä

Ammattitaitoa löytyy.Orkesterilla jo pitkä historia Suomalaisen tanssikansan viihdyttäjänä.Monipuolista musiikkia.
        Soittoäijät on enimmäkseen Tampereelta...
        Tiedustelut os: [email protected]

MONREPOS
        --------

• onpa niin maan peusteellisesti

duunia, kun on"aika täynnä"...on ilmeisesti tilattavissa naissolistilla, tai miessolistilla, joka osaa laulaa...ei mitään punanenäistä juoppoa joka luulee olevansa uudelleensyntynyt "reissumies"tapio rautalapio.

• papex
        onpa niin maan peusteellisesti kirjoitti:

duunia, kun on"aika täynnä"...on ilmeisesti tilattavissa naissolistilla, tai miessolistilla, joka osaa laulaa...ei mitään punanenäistä juoppoa joka luulee olevansa uudelleensyntynyt "reissumies"tapio rautalapio.

Juu, otappa silmä käteen, ja korva sinne minne ei päivä paista. Täs hyrrän solisti ( ollut pois 3v ) ja voin vakuuttaa, että kova hemmo on nytkin puikois. Löytyy meinaan muutakin kuin tuppijäykkää sontaa

• Muusikko

Ota yhteyttä kotisivujemma kautta:

www.swingbrothers.fi

• Lyyli

Kaverin häissä oli Orivedellä Jenkka Jazz- bändi joka soitti perinteistä tanssimusaa.
      En tiedä missä kokoonpano asustaa, mutta tekevät kuulemma kesät yleensä paljon hääkeikkaa alueella. Aika paljon oli valssia ja semmosta, mut myös vähän rokinpaakin menoa loppuillasta.
      Suosittelen! Onko muilla tullut kyseinen bändi vastaan? Kotisivuja en löytänyt.

• Basisti - J

Hei,
        Jenkka-Jazzilla ei ole vielä(kään) omia kotisivuja. Orivedeltä (tarkemmin Eräjärveltä) olemme ja ohjelmisto on tosiaan perinteistä tanssimusiikkia. Jos tulee tarvetta ottaa yhteyttä se käy vaikkapa sähköpostilla:
        nisse58(a)hotmail.com

Ja kiva kuulla että pidit ohjelmistosta :)
        - jussi -

• Jonecky

Tampereen seudulla vaikuttaa myös bilebändi nimeltä Neverheard.
      "Bilebändi" -statuksesta huolimatta, soitamme myös ne häävalssit ja muut hääparin tärkeät toivekappaleet mielellämme.

Lisää yhtyeestämme: www.neverheardband.com

-Neverheard

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1886
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe