Kauriin ihastuminen

Mistä tiedän

Mistä tietää onko Kauris mies ihastunut,tai tosissaan suhteeni.Minulla on pitkä suhde Kauriin kanssa,mutta tämä uusi mies onkin aivan erilainen Kauris.

6

1418

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauris miekin

leiki. on kiinnostunut tai sitten ei tippaakaan. välimuotoja ei ole.

• Mistä tiedän

Jos esim.vaikka tarjoaa kyytiä,vaikka tietää minun pääsevän muutenkin kotiin,onko se Kauriilta osoitus syvemmästä kiinnostuksesta.Kiinnostava mies näköpiirissä,mutta en tiedä miten minun pitäisi olla,ettei hän säikähdä tunteitani.

• Mistä tiedän
        Mistä tiedän kirjoitti:

Jos esim.vaikka tarjoaa kyytiä,vaikka tietää minun pääsevän muutenkin kotiin,onko se Kauriilta osoitus syvemmästä kiinnostuksesta.Kiinnostava mies näköpiirissä,mutta en tiedä miten minun pitäisi olla,ettei hän säikähdä tunteitani.

Jos kauris rakastuu tai ihastuu,unohtaako hän ihastuksensa helposti,jos vaikka ei vähään aikaan nähdä,esim.pari viikkoa.

• kauris miekin
        Mistä tiedän kirjoitti:

Jos kauris rakastuu tai ihastuu,unohtaako hän ihastuksensa helposti,jos vaikka ei vähään aikaan nähdä,esim.pari viikkoa.

Voin kertoa kaikkien ihmisten kohdalla (huomaa "kaikkien"). Ensin ihastutaan tai kiinnostutaan, rakkaus tulee sitten aikanaan jos tulee. Tunteilu ei ole rakastumista kuin yleinen käsitys on. Ei rakkautta voi alentaa tunteiden tasolle se on paljon enemmän.

Ei kauris unohda jos on ihastunut.

• Mistä tiedän kirjoitti:

tunteitasi. Ennemminkin häntä huolestuttaa mahdollisuus, ettet tunnekaan mitään. Kauris pitää selkeästä pelistä, siispä kortit pöytään ja panokset pottiin, kiitos. Voittaa kumpi tahansa, kauris mieluiten pistää potin tasan. Rakkaus kun on yhteinen projekti. Jos oletkin väärässä ja homma päättyy nolosti, on hän tuskin ensimmäisenä kertomassa likaisia yksityiskohtia sadalle parhaalle kaverilleen. Sen luokan kavereita hänellä on korkeintaan viisi, eikä niillekään kerrota yksityisasioita, varsinkaan naisista ja nimellä. Kohtele häntä hyvin ja tasavertaisesti niin saat kaiken tuplana takaisin. Arvokas vinkki: Varmin keino karkottaa kauris pysyvästi on järjestää joku ihmeellinen julkinen kohtaus. Jos harrastat sellaisia, unohda koko juttu.

• Rakastan yhä sinua <3
        kauris miekin kirjoitti:

Voin kertoa kaikkien ihmisten kohdalla (huomaa "kaikkien"). Ensin ihastutaan tai kiinnostutaan, rakkaus tulee sitten aikanaan jos tulee. Tunteilu ei ole rakastumista kuin yleinen käsitys on. Ei rakkautta voi alentaa tunteiden tasolle se on paljon enemmän.

Ei kauris unohda jos on ihastunut.

Ajattelin itse kysellä myös että unohtaako Kauris jos on kerran ihastunut. Nyt tiedän että olen jäännyt hänen sydämmeensä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      185
      2583
    2. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      38
      2453
    3. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      58
      2139
    4. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
      Ikävä
      108
      2093
    5. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      70
      2044
    6. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      40
      2030
    7. Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)

Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la
      Sysmä
      64
      1401
    8. Onko sulla jotain

Suunnitelmia?
      Ikävä
      125
      1205
    9. Poistettuun aloitukseen

Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei
      Suhteet
      24
      1117
    10. Vaikeneminen

Tylsää kun nainen meni kuoreen 🫤
      Ikävä
      55
      978
    Aihe