Miehen haluttomuus

Helinä40

Miestä ei yksinkertaisesti satu haluttamaan. Ei seiso, jos seisokin saa aikaiseksi, ei ole luonnollinen vaan sinisillä pillereillä aikaansaatu ja nopsaan ohi. Olen tästä hiukan harmistunut tai aikalaillakin kun ei hae tähän ongelmaan apua tai muuta ratkaisua.

Alkuaikoina meillä oli sentään seksiä tosin silloinkin sitä oli tosi harvoin mutta useammin kuin nykyään. Seisoi ja nopeesti ohi, omat tarpeet tyydytti minun avullani. Kun rupesin huomauttamaan ett minäkin olen siinnä paikalla, omana itsenäni enkä vain olemassa häntä varten, kerrat rupesivat harvenemaan.

Nykyään kärsin tilanteesta kun itseä haluttais ja sattuu välistä alavattaan kun niin paljon panettais.

Ainoa vaihtoehto on minulla ollut itse tekemäni nautinto, paineiden helpotus. Ei siinnä sijaistoiminnot paljon auta. Lenkkeily, asian syrjään laittaminen.

Onko kellään toisella samanlaisia kokemuksia? Olis kiva tietää miten tämmöisessä tilanteessa olette menetelleet!?

Minulla on sauva mutta sen käyttö aika hankalaa kotona, jatkuvasti joku paikalla. Mies on muutenkin aika itsekäs.
Parta ajamatta viikkoja, rikkinäiset hampaat. Itse peseydyn usein, myös hampaani. Lenkkeilen ja ulkoilen pysyäkseni kunnossa. Tästä aiheesta vois kirjoittaa vaikka kuinka pitkästi
mutta eiköhän tämä ollut alkuun tässä. Sorry, mahd. kirjoitus
virheet, oli nopeesti kirjoitettava kun mies lähti kaupassa käymään eikä siellä kauaa viivy.

4

850

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • prinsessa38

      Meillä samanlaista. alkuvuosina tsemppasin kaikkeni ja keskityin uroon jonkinlaiseen erektioon. Toimi välistä ihan hyvinkin. Kun sitten olen esitellyt että minullakin on kroppa ja olisi kivempaa kun hänkin opettelisi esileikkejä on seksi loppunut- tahti on ehkä kerran kuussa nykyisin ja välillä monenkin kuukauden taukoja.
      Mieheni ei ole ikinä tehnyt mitään sponttaanisti minua seksuaalisesti miellyttääkseen.
      Yhteen aikaan tuli minua milloi sattuu puristelemaan rinnoista, esimerkiksi kun friteerasin munkkeja!!
      Kielsin ja sanoin että se oli alentavaa. ei tainnut mennä perille että tissistä heti puristelu ei ollut minusta ukavaa.
      Minä olen harrastanut vieraissa käyntiä. En ole osannut erota, minua pelottaa eron ajatus.
      ei se vieraissa käynti tuonut kuin pahan mielen ja taisin turhaan särkeä omani ja yhden ihanan miehen sydämen.
      Minusta minun miehelläni on läheisriippuvaisuus- ja identiteettiongelmia ja työstämättömiä traumoja ja hän ei ole lainkaan kiinnostunut hakemman apua.
      Minä eroan hänestä kunhan saan voimaa siihen.
      ei se itse yhdyntöjen puute siis minua kiusaa vaan läheisyyden puute.

    • tässä ja nyt

      >Minulla on samanlainen ongelma vaimoni kanssa,jos yritän niin aina hänen mielestään
      liian useasti.Hän haluais vain kerran kuukaudessa,jos sitäkään.Minusta tuntuu,että
      kai tässä olisi hankittava,salarakas.

      .Minulla Ja Helinällä samanlainen tilanne..

      • myös tuttua

        Meillä myös sama juttu. Miehelläni ei seiso ja lerpahtaa saman tien...
        En tiedä en meinaa olla ilman seksiä aina. Kai joillakin miehillä vielä sentään seisoo. Nyt kun ajattelen pidemmälle niin miehelläni ei vehje koskaan ole ollut mikään erityisen kova. Ei voi mitään


    • juttu!

      Te olette kaikki minun vinkkelistä katsottuna suht nuoria naisia. Neljäkymmentä ei ole paha ikä naiselle. Minkä ikäisiä teidän miehenne ovat? Yli viisikymppisiäkö? Kyllähän teidän ikäisiä naisia pitää rakastaa vielä kiihkeästi! Teillä on vääränlaiset miehet!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      129
      4880
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3076
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1787
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1601
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1228
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1213
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1177
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1177
    Aihe