Hei!
Siirryin työelämässä uuteen toimenkuvaan ja tässä uudessa toimessa joudun/saan käyttää englantia enemmän kuin nyt hallitsen. Minulla on kohtuullisen hyvä sanavarasto ja osaan lukea kohtuu sujuvasti, mutta suullinen englannin taito käyttämättömyydestä johtuen vaatii kohennusta. Tämä onnistuu ainoastaan keskustelemalla.
Opetuksesta maksetaan korvaus, eli sinulla tulee olla laskutukseen tarvittavat tiedot olemassa.
Opetuksen tulee sijaita Helsingissä ja minulla on aikaa noin kerran viikossa sovittavana päivänä aikaan 16-21.
Olen itse 36-vuotias, akateemisesti koulutettu ja toimihenkilötyössä kohtuullisen suuressa firmassa.
Jos tämä kiinnostaa niin vastaa osoitteeseen [email protected]
katsotaan sitten miten edetään
työtä englannin osaajalle
kesällä
2
414
Vastaukset
- jörri 123456
Anteeksi vaan aapo kakku, vai että töitä ulkomaalaisille. Suomen valtio antaa potkuja omile tuon tuosta, ja väkeä irtisanotaan joka kuukausi yli 100. Antaisit töitä suomalaisillekin...
- suomalaiselle
Siis etsin nimenomaan suomalaista, joka osaa sujuvasti englantia. Muuten olisin laittanut viestin ulkomaaksi ja jonnekin muualle. Esim. englantia yliopistossa opiskeleva täyttää varmasti kielellisen osaamisvaatimuksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103271
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1032488- 242026
Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s221550Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?291530Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää151455Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?26947- 87942
Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai62866Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.
Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois2799