Mitä siirtolapuutarhamökki maksaa Kokkolassa suurin piirtein? Olen kiinnostunut ennen kaikkea Tullimäestä ja Koivuhaasta, mutta Puotiniemeen on ehkä liian pitkä matka (en omista autoa).
Olen jo vuosia haaveillut siirtolapuutarhasta. Olen puutarhaihmisiä, mutta kerrostalossa asuvana itseään ei oikein tällä saralla pääse toteuttamaan, paitsi parvekeella tietenkin. Haaveilen puutarhasta, mutta omakotitaloon ei välttämättä ole varaa näillä tuloilla. Joskus olen katsellut myös kesämökkien hintoja, mutta monet maksavat 100 000 - 200 000 euroa, eikä sellaiseen ole varaa.
Olen käynyt katsomassa ilmoitustauluja silloin tällöin, mutta ainakaan silloin ei ole näkynyt myynti-ilmoituksia.
Kuulisin myös mielellänne kokemuksia siirtolapuutarhoista.
Kokeilkaa muuten parvekkeellannekin kasvattaa marjoja ja vihanneksia. Minulla kasvaa tomaattia ja mansikkaa. Tuttuni kasvattaa saavissa perunoita ja hänellä on pikkuinen kirsikkapuukin.
Siirtolapuutarha
33
7319
Vastaukset
- myytään
regionlinen rivareissa on myytävänä tommonen mökki koivuhaassa, osta
- keskustelu
tyrehtyä?
- Halvat
Rytilaakso onKokkolan Nuorin puutarha alue siella on mahtavat mökit hinta vaihtelee 15.000,00 -39.00,00 € mutta kannattaa.
Sieltä voisi saada myös tyhjän tonti ja halvalla!- korjaukset
on Kokkolan , tontin ,
- .......
Hei!
Kiitokset teille vastaamisesta. Täytyy käydä katsomassa Rivi-ilmoituksia ja muutenkin seurailla myyntipalstoja.
Minkälainen alue on tuo Rytivaara ja missä se on? Ovatko nämä uudet aivan perinteisiä siirtolapuutarhoja vai sellaisia, mihin saa rakentaa 200-neliöisiä kakkoskotilinnoja? Haluan perinteisen siirtolapuutarhamökin.- et varmaan
tarvitse mitään mökkiä etkä siirtolapuutarha palstaa?
- Rytilaaksossa
Palstoja vapautumassa jo useampi kannattaa käydä kotsomassa!!
- .........
Rytilaaksossa kirjoitti:
Palstoja vapautumassa jo useampi kannattaa käydä kotsomassa!!
Hei.
Missä tuo Rytilaakson siirtolapuutarha on? - Rytilaakso
......... kirjoitti:
Hei.
Missä tuo Rytilaakson siirtolapuutarha on?Se ei ole Puotiniemessä se on ennen sitä?
- Puutarha.
et varmaan kirjoitti:
tarvitse mitään mökkiä etkä siirtolapuutarha palstaa?
- pieni mutta rakas
Suosittelen siirtolapuutarhaa kokemuksesta, mutta kun ostat niin osta hyväkuntoinen niin ei tarvii kokoajan tehdä remonttia vaikka siinäkin kyllä on oma viehätyksensä. Hinnat ovat varmaan siinä 10.000 eteenpäin luulísin.
Omaani en kyllä alle sen myisi.
Se on ykspihlajan siirtolapuutarha eikä koivuhaan muuten.- suosittelen
että tutustut ensiksi mikä on siirtolapuutarha :www.siirtolapuutarhaliitto.fi TAI Google haku siirtolapuutarha niin pääset sisään asiaan.
- kukaan ole
suosittelen kirjoitti:
että tutustut ensiksi mikä on siirtolapuutarha :www.siirtolapuutarhaliitto.fi TAI Google haku siirtolapuutarha niin pääset sisään asiaan.
ole tehnyt oikeaa osoitetta: http://www.siirtolapuutarhaliitto.fi
- Tänään
kukaan ole kirjoitti:
ole tehnyt oikeaa osoitetta: http://www.siirtolapuutarhaliitto.fi
Nostetaa lippu klo 18.00 jonka jälkeen juomme kahvia
- Osataan?
Tänään kirjoitti:
Nostetaa lippu klo 18.00 jonka jälkeen juomme kahvia
Seuraavasti: http://www.kotisivuille.fi/vieraskirja/read.php?id=5493
- katos teko
suosittelen kirjoitti:
hyvä ohje:
http://www.kotikone.fi/timo.suutarinen/JKL_grillikatos.htm
- pääsi taas
Kokkola lehteen kehumaan itteään
- yks tutun kaveri
Mun tuttavani möi muutama vuosi sitten Tullinmäen mökin 8-tonnilla. Meni nätti mökki halvalla, mutta sairauden takia oli pakko myydä.
- Siirtolapuutarhalaiset
Hei.
Tullimäen siirtolapuutarhalla on 7.7.2009 klo 18.00 yhdistysten väliset viisottelu . - tänään
Siirtolapuutarhalaiset kirjoitti:
Hei.
Tullimäen siirtolapuutarhalla on 7.7.2009 klo 18.00 yhdistysten väliset viisottelu .Viisottelu Tullimäellä!!
- Rytilaakso
tänään kirjoitti:
Viisottelu Tullimäellä!!
Sai turpiinsa kun tiskattiin koko kisoista pois.
- 60 V
Siirtolapuutarhalaiset kirjoitti:
Hei.
Tullimäen siirtolapuutarhalla on 7.7.2009 klo 18.00 yhdistysten väliset viisottelu .Tänään täyttää ykspihlajan siirtolapuutarha 60 V eläköön!!!!
- tietää mikä
Rytilaakso kirjoitti:
Sai turpiinsa kun tiskattiin koko kisoista pois.
Sopimus ja kenen kanssa johti Rytilaakson alentavaan luovutukseen Tullimäellä!??
- Lehti tuli
60 V kirjoitti:
Tänään täyttää ykspihlajan siirtolapuutarha 60 V eläköön!!!!
mutta siinä ei olut kirjoitusta 60 vuotiaasta harmi
- Omasta mökistä
- Kolme !
Bjarnen pulinat.
http://www.bjarnekallis.net/blogi/2009/07/13/170 - Teilläkö on
Tikkakisan pokaali?
- 20.8.-09 klo 18.00
Grillikatoksen avajoiset! Tarjolla makkaraa ja olutta
- semppiä
Tullimäki sai tikkakisa pokaalin 2012
- kylä pesä
27.8.2013 oli Tullimäellä tikkakisat. Rytilaakso sai ihan uuden pukaalin. Tullimäki oli kolmas ja ykspihlaja oli toinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643315Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432508
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1132435- 311933
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271830- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821169