Itse sanoisin Honda Monkey tai Yamaha DT 08.
Rumin mopo vakiona?
14
1054
Vastaukset
- cngnhjghjghghghg56575674
97 vuoden derbi senda sellainen vihree tai punainen malli.
- oisrjboisdjhoijs
Eihän nyt manki ole ruma :o Minun mielestä rumin on joku kiinalainen varmaanki solifer enduro.
- sdfsdsfsfsfsddsss
Solikan ulkomuotoon vaikuttaa pieni kone suuressa rungossa. Joka näyttää tyhmältä.
Itse sanoisin vakiona rumin on varmaankin joku uusi derbi.
Riejut ja mankit on kovia.
- -mopomies-
kyll mun mielest toi jammun 08 on ihan hieno
http://www.moto-hame.fi/images/4010.jpg- jdydtjy
08-yamahoissa ei ole tuommosia tarrotuksia.
- IOOIÖHFAÖFJH
ehkäpä sach madass, keeway x-ray, keeway f-act, soliferin mopedit, kinroadit, riejukaan mikään kauheen hieno oo, Sherco end sm50, apollo orion, VITTU KAIKKI ON AIVAN VITUN RUMIA;,,,, Ei oo yhtään hienoo ILMAN tuunausta
- Minun mielipiteeni
Miten saat muka Mankista tai DT:stä ruman?
Mielestäni rumimpia mopoja vakiona ovat melkein kaikki kiinanvehkeet (Solifer, Jincheng, Skyteam), sekä kameliDerbit ja Tigerit. - kftr
dt on hieno vakiona ja taas jotkut kinuskit esim.kinroad
- fgvfdfbbff
jingjeng knight :D
- rtyrtyrty
Ehkä derbi.
Mikähän vm se oli joka näyttää ihan kinroadilta? :D- jj
Honda monkey ja yamaha Dt
- wrh
jj kirjoitti:
Honda monkey ja yamaha Dt
Sachs Madass on ylivoimasesti rumin mopo!
- JOO_MAN
wrh kirjoitti:
Sachs Madass on ylivoimasesti rumin mopo!
OIKEIN
- pässi123
JOO_MAN kirjoitti:
OIKEIN
Keeway x-ray on aivan vitun ruma!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4622848Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152675Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2721618Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841204Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4411145Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631098- 156980
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41938- 56909
- 79895