Hei! näyttää siltä että kuu on jousimiehessä, muut merkit(nouseva ja aurinko) leijonassa. mitenhän tämä vaikuttaa leijona luonteeseeni...? :D
Kuu jousimiehessä
7
4267
Vastaukset
- MasterZeromus
Kuu jousimiestä ei voita mitkään estot, ei vaikka aurinko merkki olis vaikka itse neitsyt! Siis onnittelen että kuulut niihin leijoniin jotka saavat paistaa kunnolla parrasvalossa ja toivottavasti vielä enemmän kuin ne muut tulen ja ilman kuumerkkiset leijonat. Et ainakaan ole niitä kotikissamaisia hissukoita maan ja veen kuumerkeillä ja varmasti osaat tuoda itsesi esille kuin luonnostaan.
Johonkin kermastoon sinun täytyy kuulua epäilen. - kalaN
myös kuu jousimiehessä. Minulla se vaikuttaa niin, että teen päätöksiä silmänräpäyksessä ja reagoin muutenkin voimakkaasti asioihin ja ihmisiin (joskus hyvä yleensä huono juttu :) Olen melko levoton ja haluan kovasti vaihtelua. En kestä typeryyksiä enkä pilkun viilaamista. Haluan nähdä paljon erilaisia asioita, eikä turvallinen elämä kiinnosta.
Tosin nouseva merkkini on neitsyt, se onneksi hieman rajoittaa tätä kiehuntaa.- myös!:)
nouseva neitsyt ja kuu jousimiehessä, aurinko vaaka:) jep minä myös, impulsiivinen, nopeatempoinen, mutta nousevana neitsyenä todella kriittinen (ja koska kuu jousimiehessä niin sanon sen kritiikin myös helposti ääneen, ei hyvä juttu). tykkään kaikista spontaaneista jutuista :)
- kans!
myös!:) kirjoitti:
nouseva neitsyt ja kuu jousimiehessä, aurinko vaaka:) jep minä myös, impulsiivinen, nopeatempoinen, mutta nousevana neitsyenä todella kriittinen (ja koska kuu jousimiehessä niin sanon sen kritiikin myös helposti ääneen, ei hyvä juttu). tykkään kaikista spontaaneista jutuista :)
mulla on myös nouseva neitsyt ja kuu jousimiehessä, mut aurinko vesimies. Olen myös kriittinen ja sanon myös helposti kritiikin ääneen. Mietin tässä missä ammatissa näitä voisi hyödyntää, kun on tota maailmanparantajankin vikaa (vesimies).
- messuille!
kans! kirjoitti:
mulla on myös nouseva neitsyt ja kuu jousimiehessä, mut aurinko vesimies. Olen myös kriittinen ja sanon myös helposti kritiikin ääneen. Mietin tässä missä ammatissa näitä voisi hyödyntää, kun on tota maailmanparantajankin vikaa (vesimies).
Siellä on eräs mies noilla rahkeilla, harjoittamassa enempi kuitenkin neuvontatyötä, vaikka esiintyy myös selvännäkijänä. Reipasta otetta, jätä reppusi hyvä ihminen ja nauti elämästä, 20e, kiitos, tekee tuo messuilla.
- kalaN
kans! kirjoitti:
Joo, mä saan kärsiä myös jatkuvasti siitä että olen kuulemma liian kriittinen ja sanon suoraan asioita, maailmanparantajan vikaa löytyy myös :) vitsit mikä yhdistelmä. Varsinkaan vaa'at ei voi sietää mua. Pitäis vaan hyssytellä ja kehua kuinka ihania ovat.
Välillä oikeesti mietin, että olenko mä seonnu vai ovatko kaikki muut :) Onko teillä samoja fiilareita? Olen varmaan liian naiivi ja avoin kun kerron kaiken ääneen, mutta ei mulla ole mitään luurankoja kaapissa kummittelmassa. Miksi ei saisi sanoa mielipidettään? Sehän on vain mun mielipide, eikä mikään absoluuttinen totuus.
Tulin pois vaakapalstalta kaltaisieni joukkoon :) - Anonyymi
messuille! kirjoitti:
Siellä on eräs mies noilla rahkeilla, harjoittamassa enempi kuitenkin neuvontatyötä, vaikka esiintyy myös selvännäkijänä. Reipasta otetta, jätä reppusi hyvä ihminen ja nauti elämästä, 20e, kiitos, tekee tuo messuilla.
Selvänäkijä, EI selvännäkijä...tämähän tarkoittaisi että nähty ei ole päihtynyt...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2926476Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652029- 1801780
- 1191251
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141235Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681153Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71126RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521015Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411011Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962