onko jotain muita joilla on joskus perjantaina kolmastoista päivä synttärit ja mihin aikaa. Itse olen syntynyt tasan 16.00
13.7 syntyneitä
minä vaan
7
1258
Vastaukset
- Defiance
kello 13.30..=)
- Jossu
Kello 13.17 synnyin.
- idiootti
..tuona päivänä syntynyt ja ihan susi tuli..
Joutas narunjatkoksi. - mie
Joo minä olen syntynyt 13.7 eikä onni ole myötä
en voita koskaan mitään mistään pelistä
kaikki pitää selkänahasta repiä.- Suvi
Minäkin synnyin kolmastoista päivä perjantaina ja sen kyllä huomaa jos uskoo siihen että se on se huonon onnen päivä =) ja minä jos kuka olen todella huono onninen.. ja niin tyypillinen rapu.
- sara
..synnyin 13.7 mutta päivä oli silloin torstai....arpatuuria ei ikinä ole ollut, mutta rakkaudessa sitäkin enemmän=)
- Anonyymi
Joo mä oon. Synnyin 17.42
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513575Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1112413Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932273Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar761690Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1361522- 281436
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?921411