Miksei henkilötietoja otettu

selville liittyessä

kuka kukin on capitassa, ois ollu paljon helpompaa purkaa tätä
vyyhtiä ja tuskin ois tullukkaan tällästä vitun seka sotkua,
Pakko sanoa kyllä tää homma menee kyllä ny hannun piikki vähäsen, ois ottanu kaikkien jäsenten tiedot ylös (hen koht) ois jääny aku ankka paikat rannalle, ainakin suuremmaks osaks.

tai sitte

hakkerit perkele o iskeny sivuille, capita nujertaan vaikka väkisin suolikkaat murot etupäässä tässä hommassa mukana.
isot herrat ei tykkää jos tavallinen tallaaja saa mammonaa pirun suomi viel nurin päin ja herrat saa paskaa niskaansa jos
asia o näin

tossa ny joitain aatoksia

luotto capitaan 99%

9

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että kapitaattien piti lähettää passikopioita jonnekkin?
      Saatan olla väärässäkin?

• Ai jaa-tyyppejä.

Olitphan esillä mutta asioista et perillä.

• Ai jaa-tyyppejä. kirjoitti:

Olitphan esillä mutta asioista et perillä.

passikopiota MB:lle ja siitä eteenpäin Handelle?
        Jos näin, sut voi laskea suoraan tiettyyn kategoriaan...

• sinutkin
        Dr.Watson kirjoitti:

voi todellakin laskea tiettyyn kategoriaan...arvaatko itse?Todennäisesti et,koska sen verran yksioikoisia kommenttisi on.Ja osoitus myös,ettet tiedä asiasta äyhtään mitään!

• sinutkin kirjoitti:

voi todellakin laskea tiettyyn kategoriaan...arvaatko itse?Todennäisesti et,koska sen verran yksioikoisia kommenttisi on.Ja osoitus myös,ettet tiedä asiasta äyhtään mitään!

Koska niinkuin jo aiemmin kirjoitin, tämä oli vain hetkellinen tietoisku.
        Muutaman viestin jälkeen poistun taas vuodeksi ja sitten 2010 ihmettelen, kuinka
        samaa paskaa väännetään tuhannelle kierteelle.
        On teillä isot pallit selittää, ettei mistään tiedä mitään? Onko sulla jäännyt rapsinsiemeniä persvakoon vai oletko muuten vaan pulskanvammainen?
        Äkkiä nyt! Lupauseni mukaan kello 24 nickkini häviää kuin tuhkimon vaunut.....

• Dr.Watson kirjoitti:

Jos MB on oikea pankki niin ei se passikopioita ulkopuolisille jakele.

Kuinkahan moni on Wincapitaan muuta tietoa antanut kuin etu ja sukunimensä.
        (saman nimisiä on paljon)

Kaikkihan perustuu luottamukseen varsinkin kun on kysymys vain rahasta.

• sunlin kirjoitti:

Jos MB on oikea pankki niin ei se passikopioita ulkopuolisille jakele.

Kuinkahan moni on Wincapitaan muuta tietoa antanut kuin etu ja sukunimensä.
        (saman nimisiä on paljon)

Kaikkihan perustuu luottamukseen varsinkin kun on kysymys vain rahasta.

että MB on muka pankki? Samanlainen rahanvälittäjä kuin paypal.

• ja voi voi! ;)

Turhaan täällä jossittelet! Oisit hölmö aatellu tai edes kysyny pankista onko tämä mahdollsita ennen sijoitusta Capitaan. Mene ittees ja etsi syitä sieltä, jos olet sotkussa mukana.

Elä sääntöjen ja lakien mukaan. Niin, ja maalaisjärjen käyttö on sallittu, kun rahojaan laittaa jakeluun ja "tuottamaan" maailmalle!

Ps. Ensin sun kannattaa opetella kirjoittamaan, ennen kuin sijoitat seuraavan kerran pennosia mihinkään.

• ...

Passeista kopio ja jostai laskusta josta ilmenee sun osoite.

Normaali käytäntö ulkomaisissa pankkitoiminnoissa.

Tästä on Hannulle varmaan jäänyt tositteet.

Mut ei se systeemin vika oo jos toiset rahastaa,sitä paitsi samaa tapahtui suomen pankkimaailmassa viime laman aikoihin, oli niin sanotut TIKU ja Taku tilit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1632
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1468
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      859
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      829
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      756
    6. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      36
      749
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      708
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      700
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      699
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      663
    Aihe