Hyvä kampaamo Hämeenlinnassa

Shriba

Tarvitsisin suosituksia nuorekkaasta, hinta-laatu-suhteeltaan hyvästä kampaamosta Hämeenlinnassa.

Ei muuta, kiitos :)

18

11930

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvän

Etsin itsekin ja löysin, kirkon takana keskustassa Profil duo :) . Olen ollut todella tyytyväinen. Loistava hinta-laatu-suhde, voin suositella!

• TYYTYVÄINEN!!!!!!!!!

DALI ON EHDOTTOMASTI KAUPUNGIN PARAS
      MUTTA EI OTA UUSIA ASIAKKAITTA OLEN ERITTÄIN TYYTYVÄINEN HÄNEN TYÖHÖNSÄ.

• Sirpa k.

Myös sama mieltä

• on kyllä
        Sirpa k. kirjoitti:

Myös sama mieltä

todella hyvä kampaaja, mutta kalleimmasta päästä ehdottomasti.

Nuorekkain ja asiakkaaseen keskittyvin on omasta mielestäni linjaautoaseman vastapäinen Moment, saanut siihen suosituksia monesta muusta perushyvästä kampaamosta. Tosi kivat tytöt ja hyvin leikkaavat ja suunnittelevat kampauksia.

• lisäys tuohon
        on kyllä kirjoitti:

Nuorekkain ja asiakkaaseen keskittyvin on omasta mielestäni linjaautoaseman vastapäinen Moment, saanut siihen suosituksia monesta muusta perushyvästä kampaamosta. Tosi kivat tytöt ja hyvin leikkaavat ja suunnittelevat kampauksia.

Moment on myös oikein kelpohintainen !

• asiakas öädkjhscbkhu
        on kyllä kirjoitti:

mielestäni kampaamojen hinnat perustuvat siihen miten laadukkaita tuotteita he käyttävät.
        ja miten rehellisesti maksavat veronsa.
        onko parempi maksaa vähän ja tinkiä laadusta vai mitä?

• momentin entinen asiakas
        on kyllä kirjoitti:

hiuspinnit lähtivät kuin luodit päästä juhlissa. että sellainen kampaus minä sain sieltä ja maksoi perkelesti ei kiitos!!

• sorrrrry vaan
        on kyllä kirjoitti:

täääääääääääääää?????
        minä käyn Dalissa pesu, leikkaus, kuivaus 23-25€ miten niin kalleimmasta päästä ?

• hinnat Hämeenlinnassa
        on kyllä kirjoitti:

Hämeenlinnassa hiusten leikkaus on jopa 46€
        ei 23-25€ voi olla ( kalleimmasta päästä ehdottomasti)

ole hyvä ja lue:

www.pshiusstudio.fi

• aapp

pari viikkoa sitten Pumpulissa leikkauttamassa hiukseni ja olen todella tyytyväinen, kampaaja oli kohtelias ja mukava ja kuunteli kaikki toiveeni. Siellä on mielestäni kaksi kampaajaa itse kävin aika nuorella tytöllä, hiustenleikkaus naisille on 30e eli ei ole edes kovin kallis.

• suosittelen

Hiusateljee Palokunnankadulla. Paras!

• eira marjatta

kävin värjäämässä ja keventämässä hiuksiani joita olin jo hetken kasvattanut. Tulin pois näyttäen syöpäsairaalta ja raidotus oli suuri vaaleanpunainen läntti edessä. en voi suositella.

• tyttttönen

Heip!

Olen käynyt useamman kerran Linnastylessä Sinillä. Hän on todella mukava/rento ja osaa hommansa! Paikka on kylläkin hieman arvokas, mutta hyvästä palvelusta olen ollut valmis maksamaan.

• Thiliathailia

Millainen paikka? Ja onko kohtuuhintainen? :)

• taukkipaukk44

Suosittelen katsomaan tuolta www.peruutusaika.fi näkee arvostelut hintoineen.

• Katsoinko viärin

Näytti olevan vain Helsinki ja Vantaa... haloo.

• Salong Sevilla on ehdoton kantapaikkani, jossa käyn aina kun hiusten leikkuuta kaipaa

• klip klap six

Minä olen paras en kyllä ota asiakkaita..Oliko toi joku vitsi, Dali ei ota uusia asiakkaita....heh hee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      225
      1588
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      37
      1449
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      62
      1288
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      1280
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1204
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      76
      1189
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1173
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      1008
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      992
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      179
      883
    Aihe