Halaava Kauris

Elämänkumppaniko

Jos huumori natsaa ja Kauris halailee mielellään,onko ihastunut.Itse olen Jouskari.Toivottavasti Kauris on merkki, mikä tietää mitä tahtoo,ettei junnata vuosia paikallaan.

4

735

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauriskääkkä

horoskooppimerkki, että kyllä kauris useimmiten halaa ihan vaan ystävyydestä, myötätunnosta, inspiraatiosta, tms. Kauris voi yhtäkkiä vain kapsahtaa kaulaan halaamaan, ei siinä sen kummempaa.

Mutta ihastunut kauris taas voi toimia aivan päinvastoin. Kuka nyt ihastuneena kehtaa ruveta kovin helposti halaamaan. Jos ei ole pakko. Kauris ei junnaa paikoillaan, jos ei ole esteitä näköetäisyydellä, mutta jos junnaa, niin eipä siitä sitten taida mitään tulla.

• Meikäkauriskin

halaa aivan spontaanisti ihmisiä.
        Taitaa olla niin, että halaus tai vaikka olaalle kosketus kertoo kauriin ilosta, myötä- ym. tunnoista monta kertaa enemmän kuin "tyhjä" sanatulva.
        Ihastukseni kohteen halaamisen suhteen olen sen sijaan hyvin varautunut ja varuillani. Katsotaan .........

• Kapricorn

koskaan vaikeuksia halata muita ihmisiä. Olen ollut lapsesta asti välitön. Äitini kertoi, että kun olin pieni, meille tuli romaninaisia ja minäkös hyppäsin syliin istumaan. Kyllä he olivat olleet yllättyneitä ja iloisia. Minä varmaan pidin heidän kauniista prinsessa-asuistaan, kukapa ei.

http://www.youtube.com/watch?v=gjGWFC6deF4

Mutta totta, jos noin on sinulla, että huumori ja haluakset natsaavat, saattaa 50 %:n todennäköisyydellä olla kysymys ihastuksesta. Itse en kyllä kauriina olisi aivan varma asiasta, koska molemmat ovat kauriin luonteenpiirteitä.

• Tipu putos puusta

Itel on kauris siskoi ja ne halaa miehii/naisii vaan kamuina...mut sit ku ne on ihastuneet niin ei ne uskalla halata ees kyseistä ihastusta. Ja ihastus on heti muka "kaveri" hymynkera. Mutta normaalit kaverit ovat vain kavereita, siinä kohtaa ei tarvitse hymyillä niin paljoa...No mut täähän on vaan tarkkailun tulos...eli osa muista kauriista saattaa olla aivan erillaisia kuin omat kauris siskoni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      94
      3146
    2. HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä

Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat
      Maailman menoa
      73
      2425
    3. Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet

Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k
      Maailman menoa
      60
      1424
    4. Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi

Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?
      Ikävä
      90
      1392
    5. Martina Aitolehti podcastissa: Ero

Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696
      Kotimaiset julkkisjuorut
      184
      865
    6. Kaikki ovat syntisiä!!!

Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N
      Luterilaisuus
      309
      863
    7. Valkoinen Golf

Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.
      Kuhmo
      11
      855
    8. Jos olisit kaivattusi

Kanssa kahdestaan samassa tilassa niin miten kävisi
      Ikävä
      49
      785
    9. Moottorisahalla kauppaan

Missäs päin kaupunkia tämä yöllä moottorisahalla kauppaan yrittänyt asiakas askaroi? https://poliisi.fi/-/mies-yritti-s
      Kajaani
      10
      777
    10. Rillimiljonäärin eroriidassa suuri käänne.

Vaimo haluaa kokonaan yksinhuoltajuuden ja pitää entisen elintasonsa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      748
    Aihe