Jos huumori natsaa ja Kauris halailee mielellään,onko ihastunut.Itse olen Jouskari.Toivottavasti Kauris on merkki, mikä tietää mitä tahtoo,ettei junnata vuosia paikallaan.
Halaava Kauris
4
698
Vastaukset
- kauriskääkkä
horoskooppimerkki, että kyllä kauris useimmiten halaa ihan vaan ystävyydestä, myötätunnosta, inspiraatiosta, tms. Kauris voi yhtäkkiä vain kapsahtaa kaulaan halaamaan, ei siinä sen kummempaa.
Mutta ihastunut kauris taas voi toimia aivan päinvastoin. Kuka nyt ihastuneena kehtaa ruveta kovin helposti halaamaan. Jos ei ole pakko. Kauris ei junnaa paikoillaan, jos ei ole esteitä näköetäisyydellä, mutta jos junnaa, niin eipä siitä sitten taida mitään tulla.- Meikäkauriskin
halaa aivan spontaanisti ihmisiä.
Taitaa olla niin, että halaus tai vaikka olaalle kosketus kertoo kauriin ilosta, myötä- ym. tunnoista monta kertaa enemmän kuin "tyhjä" sanatulva.
Ihastukseni kohteen halaamisen suhteen olen sen sijaan hyvin varautunut ja varuillani. Katsotaan .........
- Kapricorn
koskaan vaikeuksia halata muita ihmisiä. Olen ollut lapsesta asti välitön. Äitini kertoi, että kun olin pieni, meille tuli romaninaisia ja minäkös hyppäsin syliin istumaan. Kyllä he olivat olleet yllättyneitä ja iloisia. Minä varmaan pidin heidän kauniista prinsessa-asuistaan, kukapa ei.
http://www.youtube.com/watch?v=gjGWFC6deF4
Mutta totta, jos noin on sinulla, että huumori ja haluakset natsaavat, saattaa 50 %:n todennäköisyydellä olla kysymys ihastuksesta. Itse en kyllä kauriina olisi aivan varma asiasta, koska molemmat ovat kauriin luonteenpiirteitä. - Tipu putos puusta
Itel on kauris siskoi ja ne halaa miehii/naisii vaan kamuina...mut sit ku ne on ihastuneet niin ei ne uskalla halata ees kyseistä ihastusta. Ja ihastus on heti muka "kaveri" hymynkera. Mutta normaalit kaverit ovat vain kavereita, siinä kohtaa ei tarvitse hymyillä niin paljoa...No mut täähän on vaan tarkkailun tulos...eli osa muista kauriista saattaa olla aivan erillaisia kuin omat kauris siskoni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.816667- 1486197
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.5024034Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1252493- 431614
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4241504- 741295
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes341180Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun481140Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan651120