missä kannattaa vaihtaa rahaa ruotsiin mennessä? Suomessa pankissa vai laivalla,kokemuksia?
rahanvaihto
7
1859
Vastaukset
- olen vaihtanut
Itse olen aina vaihtanut pankissa tai forexissa (jos on sattumut käymään moisen seudulla). Vaihtokurssit ovat yleenä olleet paremmat näin kun laivalla, terminaalissa yleensä huonoimmat (Tallinassa saattaa jokin niistä olla edullisempi, siis tarkkana).
Visalla tms. kannattaa maksaa kalliimmat ostokset sitten tukholmassa. - -------
Pankissa ei kannata vaihtaa, siellä palvelumaksu on suurin. Forex on edullisin, ja niitä (tai vastaavia) löytyy Tukholmastakin useita. Laivan kurssi voi olla Forexiin verrattuna vähän heikompi, mutta jos laskee vaivan säästön niin pääsee varmaankin samaan.
- sigtuna
Riippuen siitä missä pankissa vaihdat valuuttaa? Itse vaihdan aina kun lähden ruotsiin niin pankissa ja pankkini on Nordea, minulla on tilit siellä niin ne ei ota mitään vaihto palkkiota. Forex otaa ehkä 2e vaihto rahaa. Jos säästät Forexsin kuitin niin voit vaihtaa takaisin ylimääräiset valuutat, jos mikäli niitä on jäänyt jäljelle matkaltasi.
- neuvoista
Kiitos vinkeistä, en kylläkään ole menossa tukholmaan vaan norrköpingiin..
- Gunnaaarr
Toimiiko suomalaisen pankin Visa Electron Ruotsissa?
- Erkka22
Gunnaaarr kirjoitti:
Toimiiko suomalaisen pankin Visa Electron Ruotsissa?
automaateissa, joista saat käteistä. Ei muuten.
- seinästä
Erkka22 kirjoitti:
automaateissa, joista saat käteistä. Ei muuten.
nordean automaatista saat visaelectronilla kruunut ulos, kun työnnät suomalaisen visae:n sisään niin näyttökieli on suomi, helppoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882