Pelkään mun veljee ....
Jos hän suuttuu hän huutaa, kiroilee, rikkoo tavaroita jne.
Hän uhkasi hakata minut jos juon hänen limuaan joka oli mielestäni tosi säälittävää.
Hän on pahoinpidellyt jo koiraammekin ihan pikkuasiasta.
Yritän pysytellä poissa kotoa jotten jäisi hänen kanssaan kahdestaan. Kerran hän sanoi minulle " painu vittuun täält himast" niin lähdin päiväksi kaverilleni ja äiti huolestui. Kun kerroin , että en jaksa veljeäni ja että hän voisi mennä omaan kotiin (hän on siis 20v ja asuu sipoossa) mutta äiti sanoi että hänen pitää jäädä meille asumaan. Hän vain pelaa tietokonepelejä koko ajan joka päivä aamusta iltaan. Onko kellään ehdotuksia mitä tekisin? Olen jo karannut himasta ja siitä seurasi vain harmia ... Olis kiva jos joku auttaisi :)
pelkään veljeäni
6
1453
Vastaukset
- oiuyyuio
Voisitte puhua asiat selviksi koko perhe.
Mistä kiikastaa ja silleen. - keksikekkkonen
veljes on datis... anna sen pelata travaa 24/7, ettei joukot kuol viljanpuutteeseen!
- ____RRR
mummolaan tai muille sukulaisille? Puhu vielä asiasta äitisi kanssa tai ota yheyttä sosiaaliviranomaisiin!
- veli on
saman tapanen kun mun veli... mun veli on välillä (harvoin) normaali... mut yleensä se huuta ihan täysillä mulle mää en oikeesti uskalla mennä ees sen luo kunnolla kun se vaan huutaa ihan täysillä ja kiroilee ihan pikku jutuista... se pelaa myös tietokoneel ihan koko ajan sillä ei oo mitään muuta elämää...!!! se on hullu!
- Nimetönnn
..niin ota yhteyttä sosiaaliviranomaisiin tai poliisin. He auttavat. Toki voit yrittää jutella vanhempiesi kanssa ensin.
- Anonyymi
Mun pikkusisko on pelottava
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1514886Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813576SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt312563SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het402233Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä932107Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan632023Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?241995Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja861989Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?
Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet191468Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin
Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään1011287