Käytättekö antiperspiranttia? Itse olen pärjännyt antikainalopirantilla.
Kysymys hygieniasta
40
534
Vastaukset
- Maalaismies*
Yksi vanhuuden merkeistä on se ettei jaksa/välitä huolehtia siisteydestä ja hygieniasta. Olen vaimolleni tähdentänyt, että nyt on aika panna parasta päälle joka päivä koska meillä on aina sunnuntai. Kädet pestään ja hiukset harjataan. Tietty. Erilaiset kosteuspyyhkeet korvaavat suihkeet. Vesihän se tietysti on vanhin voitehista.
Huoliteltu vanha ihminen (en tarkoita krääsän paljoutta) herättää myönteistä huomiota, jos nyt tarttee herättää minkäänlaista. No kuitenkin, koska olemme vielä olemassa, ollaan siististi.- Hygienia passikin taskus
Juuri tänään mietin tuolla Wc;ssä kuinka vanhemmalla iällä virsaankin tulee vahva tuoksu.
Olen paljon tekemisissä vanhemman ikäluokan kanssa, joskin lastenkin, ja usein tulee ajateltua kuinka paljon lääkitys vaikuttaa ihmisen ominaistuoksuun, joka meillä jokaisella on.
Lääkitys ja ravinto ovat iso tekijä, mutta jos henkilökohtaisesta puhtaudesta, juuri kuten sanot, huolehditaan eri tavoin, ei ohikulkija katso perään tuoksun, vaan meidän puhtaan ja siistin ulkonäkömme vuoksi.
Suitsukkeita ei tarvita, ne peittävät allensa puhtaan tuoksun ja aiheuttavat jopa aivastuksia.
Ei peitetä likaa parfyymillä, vaan käytetään vettä ja muistetaan suuhygieniakin.
Puhdas on puhdas. Hygienia passikin taskus kirjoitti:
Juuri tänään mietin tuolla Wc;ssä kuinka vanhemmalla iällä virsaankin tulee vahva tuoksu.
Olen paljon tekemisissä vanhemman ikäluokan kanssa, joskin lastenkin, ja usein tulee ajateltua kuinka paljon lääkitys vaikuttaa ihmisen ominaistuoksuun, joka meillä jokaisella on.
Lääkitys ja ravinto ovat iso tekijä, mutta jos henkilökohtaisesta puhtaudesta, juuri kuten sanot, huolehditaan eri tavoin, ei ohikulkija katso perään tuoksun, vaan meidän puhtaan ja siistin ulkonäkömme vuoksi.
Suitsukkeita ei tarvita, ne peittävät allensa puhtaan tuoksun ja aiheuttavat jopa aivastuksia.
Ei peitetä likaa parfyymillä, vaan käytetään vettä ja muistetaan suuhygieniakin.
Puhdas on puhdas.kun nykyajan hygienia voipi mennä ja meneekin ihan liiallisuuksiin.Miksi sitä ihoaan pitää hinkkailla veden kanssa looratessa joka päivä.Sillon tällön kunnon sauna,ei edes joka päivä luulis tarttevan suihkuissa liotella,riittää "tiettyjen paikkojen" pesaisu toisina päivinä.Harvalla taitaa enää olla niin ankarasti työtäkään,että hikoilemaan pääsee.Ja työstä tuleva hiki,eihän se edes pahalle "haise."
Lapsenakin on hyvä maistaa kunnon "pöpöjä",voivat osittain myös liiasta hygieniasta jotkut allergiatkin johtua.
Silti minä-kin vähän toppuuttelin,kun yksi tyttäreni antoi oman pikkutyttärensä kuralammikostakin ryypätä,mutta niinpähän on ihan terve kuin pukki tyttö ollut.- päivi*
Hygienia passikin taskus kirjoitti:
Puhdas on puhdas.Pissaan tulee voimaks tuoksu ja tumma väri jos henkilö ei juo tarpeeksi vettä.
2dl/10kg paino kiloa kohti on suositus päivittäin nesteitä. Miltei jokaisessa WC:ssä on alapesusuihku ja paperipyyhkeitä, joita pitäisi muistaa käyttää jokaisen WC käynnin yhteydessä, myös ropareikä on hyvä huuhdella samalla.
Käytän deodoranttia, joka riittää minulle. Niistä suusta tuleviin tuoksuihin on monta eri syytä. Mitään oikotietä onneen niihin höyryihin ei ole. Perusjuttu on kuitenkin jokaisen aterian jälkeen pitäisi juoda lasilleinen vettä, silloin ruuasta tulevat jämät huuhtoutuvat sinne, minne niiden pitäisikin mennä. Jämät eivät jää hapantumaan ruokasalin kalustoon, nieluun ja ruokatorveen joissa ne välittömästi alkavat "hapantua". Ja se vanha viina se vasta suorastaan löyhkää hengityksestä, se on siletti asia, ota siinä sitten vaikka niitä poskisuudelmia vastaan niin tunnelma on taattu. - Pese ja tuuleta
päivi* kirjoitti:
Pissaan tulee voimaks tuoksu ja tumma väri jos henkilö ei juo tarpeeksi vettä.
2dl/10kg paino kiloa kohti on suositus päivittäin nesteitä. Miltei jokaisessa WC:ssä on alapesusuihku ja paperipyyhkeitä, joita pitäisi muistaa käyttää jokaisen WC käynnin yhteydessä, myös ropareikä on hyvä huuhdella samalla.
Käytän deodoranttia, joka riittää minulle. Niistä suusta tuleviin tuoksuihin on monta eri syytä. Mitään oikotietä onneen niihin höyryihin ei ole. Perusjuttu on kuitenkin jokaisen aterian jälkeen pitäisi juoda lasilleinen vettä, silloin ruuasta tulevat jämät huuhtoutuvat sinne, minne niiden pitäisikin mennä. Jämät eivät jää hapantumaan ruokasalin kalustoon, nieluun ja ruokatorveen joissa ne välittömästi alkavat "hapantua". Ja se vanha viina se vasta suorastaan löyhkää hengityksestä, se on siletti asia, ota siinä sitten vaikka niitä poskisuudelmia vastaan niin tunnelma on taattu.Ei riitä, että on itse pesty ja suittu, jos pitää vaatteita suoraan vaatekomerosta. Minullakin on jokin vaateparsi, jota ei saa pestä vesipesussa. Aina ennen 'menoa' tuuletan asustettani raikkaassa ulkoilmassa. On mukavempi sitten pukea raikastunut puku ylleni.
susmorsian kirjoitti:
kun nykyajan hygienia voipi mennä ja meneekin ihan liiallisuuksiin.Miksi sitä ihoaan pitää hinkkailla veden kanssa looratessa joka päivä.Sillon tällön kunnon sauna,ei edes joka päivä luulis tarttevan suihkuissa liotella,riittää "tiettyjen paikkojen" pesaisu toisina päivinä.Harvalla taitaa enää olla niin ankarasti työtäkään,että hikoilemaan pääsee.Ja työstä tuleva hiki,eihän se edes pahalle "haise."
Lapsenakin on hyvä maistaa kunnon "pöpöjä",voivat osittain myös liiasta hygieniasta jotkut allergiatkin johtua.
Silti minä-kin vähän toppuuttelin,kun yksi tyttäreni antoi oman pikkutyttärensä kuralammikostakin ryypätä,mutta niinpähän on ihan terve kuin pukki tyttö ollut.liika on liikaa, vaikka itsekin suihkuttelen päivittäin, koetan silti käyttää suihkusaippuaa vain likaisimmissa paikoissa.onhan se niin että ihon rasva on ravinnon antaja iholle, samaten hiuksissa oleva rasva antaa ravintoa hiuksille. Eikä niitä pitäisi pestä pois, olisikin hyvä kun antaisi silloin tällöin olla ihon ja hikset pesemättä, niin että ne ovat tosi rasvaisena, niin ravinto palautuisi takaisin.
Se on kyllä totta, että vanhemman ihmisen ihon lävitse tulee voimakas haju, johtuneeko vanhuudesta vai lääkkeiden syönnistä, todennäköisesti molemmista.
Astmasta ja alegiasta olen lukenut että, manviljelijä perheissä lapsilla on vähemmän astmaa ja allergiaa kuin muilla lapsilla, johtuen siitä kun lapset juoksentelee jo pienestä pitäen navetoissa ja on kissoja ja koiria, sekä heinäpellot, niin on tavallaan kuin siedätys hoitoa.- se ropareikä
päivi* kirjoitti:
Pissaan tulee voimaks tuoksu ja tumma väri jos henkilö ei juo tarpeeksi vettä.
Käytän deodoranttia, joka riittää minulle. Niistä suusta tuleviin tuoksuihin on monta eri syytä. Mitään oikotietä onneen niihin höyryihin ei ole. Perusjuttu on kuitenkin jokaisen aterian jälkeen pitäisi juoda lasilleinen vettä, silloin ruuasta tulevat jämät huuhtoutuvat sinne, minne niiden pitäisikin mennä. Jämät eivät jää hapantumaan ruokasalin kalustoon, nieluun ja ruokatorveen joissa ne välittömästi alkavat "hapantua". Ja se vanha viina se vasta suorastaan löyhkää hengityksestä, se on siletti asia, ota siinä sitten vaikka niitä poskisuudelmia vastaan niin tunnelma on taattu.oikein on?
- Anonyymi
Hygienia passikin taskus kirjoitti:
Puhdas on puhdas.Hölöpölöä vanhemman ihmisen vahvempi virtsan tuoksu. Mene lääkärille,
sinulla voi olla virtsatietulehdus, silloin virtsa haisee erilaiselle.
- tuotetta.
Se on ainoa varma, mikä itseeni tepsii. Tavalliset pesut ja vaatteiden vaihdot eivät auttaneet, mutta tämä Absolut Torr tepsii. Kerran viikossa sitä kuivaan kainaloon ja kaikki hajut on pois. Alussa pari kertaa ja sitten kerta viikkoon riittää, suunnilleen.
Oli aika viheliäistä, kun pesuista huolimatta erotin dödön pettäneen. No se aika on onneksi nyt ohi.
Pesut saunassa joka toinen päivä on sopivasti koko kropan pesussa. Jokapäiväistä liotusta en ymmärrä. Kasvot, hampaat ja aamuin illoin alaosasto siistiksi, kainalot myös.
Nykyään ei enää kestetä normaalia hien hajua. Hajuissakin on eroja, pistävää tai semmoista hempeää käryä. Ratikassa tai bussissa se on ikävä kumppani, hien haju.- tule tänne
Tule tänne maalle, täällä ei ole ratikka, bussi ongelmaa, koska maaseutu on autioitettu. Ulkoillaan, ajellaan polkurattaalla, raitis männyn raikastama ilma ympärillä, puhtaat kalaisat vedet nautintona. Kroppa pysyy puhtaana nromaalilla huollolla.
Kerrotaan kaupunki mies noudatti sitä luonnollista alapesua, kun vaimo otti ja kuoli ei ole ollut sitä luonnollista alapesua! huh näinkö sitä kaapungissa eletään, ei ihme jos hajutlöyhkää!
- vessapaperia
kaytatte ja montakoarkkia kerralla?
Mikä laatu olsi tukevaa ettei sormi menisi läpi?- nelinkerroin
yksi arkki.
Kaikkiko sinulle pitää neuvoa. - hygieninen
nelinkerroin kirjoitti:
yksi arkki.
Kaikkiko sinulle pitää neuvoa.Sanotaan ett : ''Puhtaus on puoli ruokaa''. Näinhän se on hygienia kanssa; säästyy monet pöpöt, virukset ja sairaudet hyvän hygieniahuollon vallitessa. - Ja kehotetaanhan meitä jatkuvasti käsienpesuun, jotta säästyisimme maailmanlaajuisista taudeista.
- Hintriika*
hygieninen kirjoitti:
Sanotaan ett : ''Puhtaus on puoli ruokaa''. Näinhän se on hygienia kanssa; säästyy monet pöpöt, virukset ja sairaudet hyvän hygieniahuollon vallitessa. - Ja kehotetaanhan meitä jatkuvasti käsienpesuun, jotta säästyisimme maailmanlaajuisista taudeista.
Sitä minäkin ajattelin, kun menin saunan jälkeen jääkaapille, että täytyyhän se toinenkin puoli ruuasta nauttia.
Ihan tosissaan sanottuna; kaikessa pitää olla terve järki mukana. Hyegieniassakin voi mennä ääripäihin, jos sitä vaalii liikaa tai liian vähän. Ihmisten aineenvaihdunta on erilainen, siksi ei voi olla "lakisääteistä pesunväliä". Ja varmaa on, että halonhakkuussa hikoilee enemmän kuin tietokoneen ääressä.
Normaalisti pitäisi oman nokan tai olotilan sanoa, milloin on aika suunnata pesulle. Parfyymeja inhoan, vaikka en ole allerginen enkä astmaatikko. - pilvi*
Hintriika* kirjoitti:
Sitä minäkin ajattelin, kun menin saunan jälkeen jääkaapille, että täytyyhän se toinenkin puoli ruuasta nauttia.
Ihan tosissaan sanottuna; kaikessa pitää olla terve järki mukana. Hyegieniassakin voi mennä ääripäihin, jos sitä vaalii liikaa tai liian vähän. Ihmisten aineenvaihdunta on erilainen, siksi ei voi olla "lakisääteistä pesunväliä". Ja varmaa on, että halonhakkuussa hikoilee enemmän kuin tietokoneen ääressä.
Normaalisti pitäisi oman nokan tai olotilan sanoa, milloin on aika suunnata pesulle. Parfyymeja inhoan, vaikka en ole allerginen enkä astmaatikko.Tuosta Päivin käyttämästä sanasta ropareikä hihityttää niin, että kirjaimet ei meinaa löytyä!Enpä ole sitäkään sanaa peppureijästä kuullut.
Muuten en näe tarpeellisena joka vessakäynnin yhteydessa alapesua.Kyllä siinä vettä kuluu 5-6 kertaa päivässä jos juoksuttaa ensin kylmää vettä,ennenkuin lämminvesi tulee.Kerran päivässä riittää minulle,ropareikä ,ahhah... Kesällä saunon 4 kertaa viikossa,talvella 3,ja päivittäin tietenkin normaalit käsi ja kasvojen pesut.
Täällä mökillä on kiva olla vessassa Intim Savet aski, jo vieraidenkin kannalta raikkauden takaamiseksi. Luonnollisuus siinä puhtauden pidossakin on parasta.
Määrätty ph arvo säilyy silloin parhaiten. - mauttomuuksiin
pilvi* kirjoitti:
Tuosta Päivin käyttämästä sanasta ropareikä hihityttää niin, että kirjaimet ei meinaa löytyä!Enpä ole sitäkään sanaa peppureijästä kuullut.
Muuten en näe tarpeellisena joka vessakäynnin yhteydessa alapesua.Kyllä siinä vettä kuluu 5-6 kertaa päivässä jos juoksuttaa ensin kylmää vettä,ennenkuin lämminvesi tulee.Kerran päivässä riittää minulle,ropareikä ,ahhah... Kesällä saunon 4 kertaa viikossa,talvella 3,ja päivittäin tietenkin normaalit käsi ja kasvojen pesut.
Täällä mökillä on kiva olla vessassa Intim Savet aski, jo vieraidenkin kannalta raikkauden takaamiseksi. Luonnollisuus siinä puhtauden pidossakin on parasta.
Määrätty ph arvo säilyy silloin parhaiten.Vanhat akat kertoo jo pillun pesunsa täällä. Hyi helevetti!
- pilvi*
pilvi* kirjoitti:
Tuosta Päivin käyttämästä sanasta ropareikä hihityttää niin, että kirjaimet ei meinaa löytyä!Enpä ole sitäkään sanaa peppureijästä kuullut.
Määrätty ph arvo säilyy silloin parhaiten.antikainalopirantti? Olenkohan tyhmä kun en ole kuullutkaan!Itse sipaisen Dove rollonia
saunan jälkeen,ja hoidan kosteuttavalla vartalovoiteella ihoni.
Minusta kainaloni tuoksuu koivulle,jos hikoilen,en tiedä mistä johtuu.... - pävi*
pilvi* kirjoitti:
antikainalopirantti? Olenkohan tyhmä kun en ole kuullutkaan!Itse sipaisen Dove rollonia
saunan jälkeen,ja hoidan kosteuttavalla vartalovoiteella ihoni.
Minusta kainaloni tuoksuu koivulle,jos hikoilen,en tiedä mistä johtuu....Antiperspirantit tukkivat hikrauhaset sen sisältämän alumiinisuolan ansiosta, jopa muutamaksi päiväksi. Jos hikoilee runsaasti, piukoissa tilanteissa tämä puoltaa paikkaansa, sitä ei kuitenkaan suositella jatkuvaan käyttöön.
Deodorantit eivät sisällä alumiinisuola vaan hajusteita ja etanolia jotka pitävät ihon raikkaana jopa 12t. Käytän Doven deodoranttia, se sopii minulle.
Googleta avainsanoilla löydät hienpoistoaineista tutkittua tietoa. - Kirveli
pävi* kirjoitti:
Antiperspirantit tukkivat hikrauhaset sen sisältämän alumiinisuolan ansiosta, jopa muutamaksi päiväksi. Jos hikoilee runsaasti, piukoissa tilanteissa tämä puoltaa paikkaansa, sitä ei kuitenkaan suositella jatkuvaan käyttöön.
Deodorantit eivät sisällä alumiinisuola vaan hajusteita ja etanolia jotka pitävät ihon raikkaana jopa 12t. Käytän Doven deodoranttia, se sopii minulle.
Googleta avainsanoilla löydät hienpoistoaineista tutkittua tietoa.Lauri Viita:
"Siisti pitää aina olla!"
sanoi kissa hietikolla -
raapi päälle tarpeenteon
pienen, sievän santakeon. Kirveli kirjoitti:
Lauri Viita:
"Siisti pitää aina olla!"
sanoi kissa hietikolla -
raapi päälle tarpeenteon
pienen, sievän santakeon.saipualla ei ole iholle hyväksi.
Ainakin lääkäri kielsi minua käyttämästä saipuaa,koska iho kuivuu ,eikä sitä voidettakaan ihan "jokapaikkaan" tule laitettua.
Minulla on sellaiset karkeahkot pesu hansikkaan joilla sitten n. kerran kuussa pesen oikein huvällä saipualla ,samalla se poistaa kuollutta ihoa joka on ainakin minulle ollut hyvä .
Tietysti näillä kerroilla sitten käytän ihovoidetta.
Iho on ihmisen isoin elin.
Paperiset pesupyyhkeet joita voi kastella vedellä ,on hyviä käyttää tarpeen vaatiessa.
Deororannttia en käytä ,pikkuisen parfyymiä jos on tarvis.- mitä siinä
pilvi* kirjoitti:
Määrätty ph arvo säilyy silloin parhaiten.askissa on ja mitä sillä tehdään? Ikinä kuullutkaan.
- pilvi*
mitä siinä kirjoitti:
askissa on ja mitä sillä tehdään? Ikinä kuullutkaan.
ToiletSavett kosteuspyyhkeitä.Intiimikäyttöön.Käsipyyhkeet erkseen. :D
pilvi* kirjoitti:
ToiletSavett kosteuspyyhkeitä.Intiimikäyttöön.Käsipyyhkeet erkseen. :D
juuri intiimikäyttöön on pelkkä vesi paras puhdistaja. Ja hän sanoi, että vaseliini on paras voide.
Tietysti matkoilla on joskus pakko käyttää noita kosteuspyyhkeitäkin
Käsien pesu on tehtävä usein ja saippualla.- von Vihtori
ullamirjami kirjoitti:
juuri intiimikäyttöön on pelkkä vesi paras puhdistaja. Ja hän sanoi, että vaseliini on paras voide.
Tietysti matkoilla on joskus pakko käyttää noita kosteuspyyhkeitäkin
Käsien pesu on tehtävä usein ja saippualla.niinkuin nuoret sanoo,
. Jospa joku ihmeluuta siistisi tallä sivut puhtaaksi. Tarpeen mukaan. - onkos fiksua
von Vihtori kirjoitti:
niinkuin nuoret sanoo,
. Jospa joku ihmeluuta siistisi tallä sivut puhtaaksi. Tarpeen mukaan.puhua pers reijästä täällä?
onkos fiksua kirjoitti:
puhua pers reijästä täällä?
hyvin tärkeästä intiimi hygieniästä myös.
On sitä jo tähän ikään nähnyt jos jonkinmoisia epäsiistiä tapauksia.
Työ kun oli sellaista, että joutui ihmisten kanssa tekemisiin .
Oli oltava polvillaan kun melkein.
Tutkin jalkoja. Siittä perpektiivistä näkee ja haistaakin aika paljon. Ei voinut naamari päässä olla asiakkaan kanssa.
Puhtaus on opetettava jo lapsille.
Ettei käy sillain että Ikäihmiset pitävät Intiimihygieniääkin jotenkin sopimattomana puheenaiheena.- likaset
ullamirjami kirjoitti:
hyvin tärkeästä intiimi hygieniästä myös.
On sitä jo tähän ikään nähnyt jos jonkinmoisia epäsiistiä tapauksia.
Työ kun oli sellaista, että joutui ihmisten kanssa tekemisiin .
Oli oltava polvillaan kun melkein.
Tutkin jalkoja. Siittä perpektiivistä näkee ja haistaakin aika paljon. Ei voinut naamari päässä olla asiakkaan kanssa.
Puhtaus on opetettava jo lapsille.
Ettei käy sillain että Ikäihmiset pitävät Intiimihygieniääkin jotenkin sopimattomana puheenaiheena.ja haisulit loistaa poissa olollaan tästä ketjusta. Näin tollukoita valistetaan!
Miten usein teijän mielestä pitää kalsarit vaihta tai kääntää toisin päin? - taidat olla mies
mauttomuuksiin kirjoitti:
Vanhat akat kertoo jo pillun pesunsa täällä. Hyi helevetti!
Mies kertoo (toisaalla):
''Viikonloppuna olin vetänyt setelit vessanpytyst alas.onneks oli jäänä kakskymppine siihe reunaa ki, nii saan kaljaa lissää''
Mut tärkeintä liekin sen "tunteen" noudattaminen, hehhehheeee! - että,
likaset kirjoitti:
ja haisulit loistaa poissa olollaan tästä ketjusta. Näin tollukoita valistetaan!
Miten usein teijän mielestä pitää kalsarit vaihta tai kääntää toisin päin?alushousut saa noppeesti oikein päin, ko laittaap keltase ettee ja ruskia taakse.
- tärkeimpään
eli siihen intiimi hygieniaan. Neuvokaa nyt kun näin helteellä tahtoo haista, bussissa inhottavat lemut.
tulee likaisista vaatteista ,joihinka on hiki tarttunut ja ne pakteerit pääsee juhliin.
Vettä ja vettä ja sitten oli ----pikkusen saipuaa.- niin ei hajuhaittoja
ullamirjami kirjoitti:
tulee likaisista vaatteista ,joihinka on hiki tarttunut ja ne pakteerit pääsee juhliin.
Vettä ja vettä ja sitten oli ----pikkusen saipuaa.Pysy pois busseista ja yleisistä paikoista, niin hajuhaittakin on pois.
- ominaishajunsa...
niin ei hajuhaittoja kirjoitti:
Pysy pois busseista ja yleisistä paikoista, niin hajuhaittakin on pois.
niin eläimillä kuin ihmisillä!Nykyaika on kaikkine parfyymeineen ja dödöineen vieraannuttanut ihmiset normaaliudesta.Laita koiria kenneliin aitaukseen,ne haisee koiralle,samoin sikalat navetat kanalat....Helteessä ihmisiä täynna oleva bussi,ei linee poikkeus.Et sinä siihen kuole!ja kävele hiljakseen mutta turhaa marinaa vältä.Tässä ketjussa on käsitelty hygienia-asiat niin perusteellisesti,ettei kannata näin utsestään selviä asioita enää pohtia.
- Anonyymi
Tänään taas neljän henkilön asunnossa poistamassa sänkyjä. Poistamassa lattialistoja, purkamassa keittiötä, hiki roiskuen minimipalkalla. NS. asiakaat välinpitämättömiä. Ei tunnu haittaavan. Asunnosta löytyi neljää aktiivista lajia. Luteita. hämähäkkejä, torakoita ja siiroja/sokeritukkia. Ei tuntunut haittaavan asukkaita.
- Anonyymi
JAAAAAAAAAA,
alotus ON 12 vuotta vanha,
anonyymin 2.2.2021 klo 23:09
uskoisin sinun asunto jossa neljä henkilöä tekee remonttia ON TOSI VANHA
lähemmäs 100 vuotta sitten rakennettu, koska kaikenlaisia vanhanajan lutikoita sun muita raatoja siletä löytyy kun tehdään remonttia,
sota-aikana oli suomessa paljon lutikoita, russakoita sun muita toukkia, kun pesuaineista oli silloin suuri puute,
- Anonyymi
Mennen ja tullen on tehokasta.
- Anonyymi
Ikävää ikääntyvien panettelua lähes koko ketju.
"Vanhemman ihmisen ihon läpi tulee pahaa hajua"
"Vanhemman ihmisen virtsa haisee pahalle" jne.
Jos virtsa haisee erilaiselta, on nuori tai vanha, syynä on tod.näk. tulehdus eli on mentävä lääkärille.
En ole nuorempana enkä nykyään huomannut hajueroa iän perusteella.
Nuori ihminen voi tuoksahtaa "ikävälle" jos ei hygieniastaan ja vaatteittensa
puhtaudesta huolehdi, samoin iäkkäämpi. - Anonyymi
Pikkasen leivinjauhetta kainaloihin ja nivusiin , hajut katoaa :D
Konsta - Anonyymi
En käytä antiperspiranttia. Käytän deodoranttia. Antiperspirantin tarkoitus on estää hikoilu, kun taas deodorantin tarkoitus on peittää haju.
- Anonyymi
Mitä tekemistä aloituksen kysymyksellä on hygienian kanssa? - Nm. Pese ja putsaa pintasi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135263
- 675064
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️531934- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381649