Lauantain klo 15 jälkeen Elisan kännykkä eikä nettitikku yhteys ole toiminut ollenkaan. Minulla on sekä siviili että työpuhelin Elisalta ja yhteydet eivät ole toimineet sen jälkeen. Samoin siiis netin kanssa täällä Kajaanissa. Mistään en ole löytänyt mitään tietoa asiasta. Tietääkö kukaan mistä on kysymys.....??????
Elisan yhteydet eivät toimi Kajaanissa.?
1
376
Vastaukset
- Kaktustytto
Kävin kysymässä asiaa eri liittymiä myyvässä liikkeessä ja he kertoivat, että ilmeisesti Kpo tai Sonera on ottanut linkkitornin omaan käyttöönsä kokonaan, jolloin Elisalta ja Saunalahdelta loppui kaista kokonaan. Joka tapauksessa kuulemma Elisalla ja Saunalahdella ei ole omia torneja täällä vaan ovat vuokralla muilla. Jos nämä muut haluavat omat resurssit kokonaan käyttöönsä, niin sitten tekevät niin.
Niin, asia tuli ajankohtaiseksi itselleni kun henkilökohtainen nettitikkuliittymäni ei enää yllättäen toiminutkaan missään Kajaanissa. Koko automatkan Kajaaniin se kyllä toimi eri kaupungeissa, mutta ei sitten enää täällä keskustan tuntumassa. Ja olen käynyt eri kavereiden luona kylässä ja kokeillut heillä, aina sama juttu.
Minulla on Saunalahti. Kuulemma Elisan nettitikut eivät ole pariin viikkoon toimineet kenelläkään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852027- 431590
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!621311- 741138
- 761110
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261074- 591031
- 35987
- 37883
- 39844