Ostin tuossa pari viikkoa sitten valko- ja viherherukan ja purkeissahan nuo vielä ovat. En oo saanut kaivettua mustaherukkaa pois ja tilalle toista tainta. Onko ks. operaatio vielä liian myöhäinen, vai kannattaisiko vain kasvattaa tämä kesä viher- ja valkoherukkaa purkeissaan ja syksyllä tempaista?
Herukan taimet
2
964
Vastaukset
- 0712
mahdollisimman pian, kyllä niillä on paremmat mahdollisuudet siellä elää kuin ahtaissa purkeissa. Kyllä ne tietysti hengissä saa pysymään purkkeissakin, mutta maahan istutettuina ehtii syksyyn mennessä kasvamaan isommiksi kuin purkeissa.
- Almiira
Sain viherherukan maahan, pieneltä näyttää viime syksynä maahanlaitetun puinaherukan vieressä. Mä oon kai vähän kahjo, kun en tykkää ainoastaan mustaherukasta :D Mä tahdon kokeilla erilaisia lajikkeita. Pitäis vaan kaivaa mustaherukka ylös, oisko ketään, joka Etelä-Pohjanmaalla haluais tainta. En takaa lähteekö se, mutta syksyllä kaivoin ylös yhden ja vein systerille ja lähtihän ne siitä kasvamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak734268Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka483193- 372887
- 342018
Kaunis Martina taas lehtihaastattelussa - kommentoi Stefua
Martina sanoi, että Isabella on käytännössä aina hänen kanssaan. "Minä olen se vanhempi, joka ottaa 100-prosenttisen vas5061698- 631614
Gallup: Kenet sinä haluaisit nähdä Yökylässä-sarjassa?
Yökylässä Maria Veitola -sarjaa on nähty jo 10 kautta tv:ssä, ja Veitola on yöpynyt satojen suomalaisten julkkisten kode481472- 411380
- 681304
Mitäs mieltä
Hakeekohan pikkunennmies alavuden kaupunginjohtajaksi? Pakkoliitos ähtäri-alavus. Taas olis mieliharmi johtamassa suoho171266