Ostin tuossa pari viikkoa sitten valko- ja viherherukan ja purkeissahan nuo vielä ovat. En oo saanut kaivettua mustaherukkaa pois ja tilalle toista tainta. Onko ks. operaatio vielä liian myöhäinen, vai kannattaisiko vain kasvattaa tämä kesä viher- ja valkoherukkaa purkeissaan ja syksyllä tempaista?
Herukan taimet
2
823
Vastaukset
- 0712
mahdollisimman pian, kyllä niillä on paremmat mahdollisuudet siellä elää kuin ahtaissa purkeissa. Kyllä ne tietysti hengissä saa pysymään purkkeissakin, mutta maahan istutettuina ehtii syksyyn mennessä kasvamaan isommiksi kuin purkeissa.
- Almiira
Sain viherherukan maahan, pieneltä näyttää viime syksynä maahanlaitetun puinaherukan vieressä. Mä oon kai vähän kahjo, kun en tykkää ainoastaan mustaherukasta :D Mä tahdon kokeilla erilaisia lajikkeita. Pitäis vaan kaivaa mustaherukka ylös, oisko ketään, joka Etelä-Pohjanmaalla haluais tainta. En takaa lähteekö se, mutta syksyllä kaivoin ylös yhden ja vein systerille ja lähtihän ne siitä kasvamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723093
- 572788
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322375- 792208
- 602023
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398