Ostin tuossa pari viikkoa sitten valko- ja viherherukan ja purkeissahan nuo vielä ovat. En oo saanut kaivettua mustaherukkaa pois ja tilalle toista tainta. Onko ks. operaatio vielä liian myöhäinen, vai kannattaisiko vain kasvattaa tämä kesä viher- ja valkoherukkaa purkeissaan ja syksyllä tempaista?
Herukan taimet
2
997
Vastaukset
- 0712
mahdollisimman pian, kyllä niillä on paremmat mahdollisuudet siellä elää kuin ahtaissa purkeissa. Kyllä ne tietysti hengissä saa pysymään purkkeissakin, mutta maahan istutettuina ehtii syksyyn mennessä kasvamaan isommiksi kuin purkeissa.
- Almiira
Sain viherherukan maahan, pieneltä näyttää viime syksynä maahanlaitetun puinaherukan vieressä. Mä oon kai vähän kahjo, kun en tykkää ainoastaan mustaherukasta :D Mä tahdon kokeilla erilaisia lajikkeita. Pitäis vaan kaivaa mustaherukka ylös, oisko ketään, joka Etelä-Pohjanmaalla haluais tainta. En takaa lähteekö se, mutta syksyllä kaivoin ylös yhden ja vein systerille ja lähtihän ne siitä kasvamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!632156Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka841428La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt141234- 1081087
- 991012
- 107822
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko51678Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus259582- 38574
- 58564