Ostin tuossa pari viikkoa sitten valko- ja viherherukan ja purkeissahan nuo vielä ovat. En oo saanut kaivettua mustaherukkaa pois ja tilalle toista tainta. Onko ks. operaatio vielä liian myöhäinen, vai kannattaisiko vain kasvattaa tämä kesä viher- ja valkoherukkaa purkeissaan ja syksyllä tempaista?
Herukan taimet
2
998
Vastaukset
- 0712
mahdollisimman pian, kyllä niillä on paremmat mahdollisuudet siellä elää kuin ahtaissa purkeissa. Kyllä ne tietysti hengissä saa pysymään purkkeissakin, mutta maahan istutettuina ehtii syksyyn mennessä kasvamaan isommiksi kuin purkeissa.
- Almiira
Sain viherherukan maahan, pieneltä näyttää viime syksynä maahanlaitetun puinaherukan vieressä. Mä oon kai vähän kahjo, kun en tykkää ainoastaan mustaherukasta :D Mä tahdon kokeilla erilaisia lajikkeita. Pitäis vaan kaivaa mustaherukka ylös, oisko ketään, joka Etelä-Pohjanmaalla haluais tainta. En takaa lähteekö se, mutta syksyllä kaivoin ylös yhden ja vein systerille ja lähtihän ne siitä kasvamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad921489- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että391885- 160870
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632