Ostin tuossa pari viikkoa sitten valko- ja viherherukan ja purkeissahan nuo vielä ovat. En oo saanut kaivettua mustaherukkaa pois ja tilalle toista tainta. Onko ks. operaatio vielä liian myöhäinen, vai kannattaisiko vain kasvattaa tämä kesä viher- ja valkoherukkaa purkeissaan ja syksyllä tempaista?
Herukan taimet
2
885
Vastaukset
- 0712
mahdollisimman pian, kyllä niillä on paremmat mahdollisuudet siellä elää kuin ahtaissa purkeissa. Kyllä ne tietysti hengissä saa pysymään purkkeissakin, mutta maahan istutettuina ehtii syksyyn mennessä kasvamaan isommiksi kuin purkeissa.
- Almiira
Sain viherherukan maahan, pieneltä näyttää viime syksynä maahanlaitetun puinaherukan vieressä. Mä oon kai vähän kahjo, kun en tykkää ainoastaan mustaherukasta :D Mä tahdon kokeilla erilaisia lajikkeita. Pitäis vaan kaivaa mustaherukka ylös, oisko ketään, joka Etelä-Pohjanmaalla haluais tainta. En takaa lähteekö se, mutta syksyllä kaivoin ylös yhden ja vein systerille ja lähtihän ne siitä kasvamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2184077Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112573Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382295Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801400Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861288- 481149
- 751037
- 59903
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58881- 45856