Tämä kysymys nyt ei oikein kuulu tänne, mutta en sille muutakaan paikkaa keksinyt. Te jotka kiertelette leirintäalueilla olette varmaanki poikenneet Inarin Karhunpesäkivellä. Paikka mainostaa erittäin edullista poronkäristystä. Kannattaako poiketa porolle?
Inarin karhunpesä
7
1758
Vastaukset
- neitihoitajatar
Kyllähän paikassa kannattaa jo ihan ilman käristystäkin poiketa ja kiivetä katsomaan useita askelmia pitkin karhunpesää.
Ainakin taannoin siellä myös näki paljon turisteja muista maista ( lähinnä Saksasta ja Japanista).- poronkäristys
ollaan käyty kerran syömässä kyseisessä paikassa kun katsottiin kuinka halpa hinta oli. maussa ei ollut mitään vikaa, mutta itse ruoka annoksen määrä oli erittäinkin pieni suorastaan jopa niin pieni että ei sillä lähtenyt tälläiseltä korskealta lapin vaeltajalta edes nälkä.
muusia oli ehkä noin 100 grammaa lautasella ja poronliha ei ollut mitenkää erityistä ja siinä oli jänteitä ja mitään paistia se ei ollut.
jos menee karhunpesäkivelle syömään niin pää tarkoitus ei olekkaan se poronkäristys vaan kaikki muu eli leivät,salaatit,kahvit ja jälkiruoka.
itse käristys jää todellakin varjoon. - kalakiisseli
poronkäristys kirjoitti:
ollaan käyty kerran syömässä kyseisessä paikassa kun katsottiin kuinka halpa hinta oli. maussa ei ollut mitään vikaa, mutta itse ruoka annoksen määrä oli erittäinkin pieni suorastaan jopa niin pieni että ei sillä lähtenyt tälläiseltä korskealta lapin vaeltajalta edes nälkä.
muusia oli ehkä noin 100 grammaa lautasella ja poronliha ei ollut mitenkää erityistä ja siinä oli jänteitä ja mitään paistia se ei ollut.
jos menee karhunpesäkivelle syömään niin pää tarkoitus ei olekkaan se poronkäristys vaan kaikki muu eli leivät,salaatit,kahvit ja jälkiruoka.
itse käristys jää todellakin varjoon.kyllä siellä syödä saa 6 eurolla poronkäristyksen, mutta annkosen koko on myös hinnan ansiota.
jos haluat kunnon poronkäristyksen niin kannattaa piipahtaa syömässä kaamasenkievarissa. hyvää poronkäristystä saa myös siidasta ja pub inarin lakesta. - JariS
kalakiisseli kirjoitti:
kyllä siellä syödä saa 6 eurolla poronkäristyksen, mutta annkosen koko on myös hinnan ansiota.
jos haluat kunnon poronkäristyksen niin kannattaa piipahtaa syömässä kaamasenkievarissa. hyvää poronkäristystä saa myös siidasta ja pub inarin lakesta.Käytiin maistamassa 6 euron käristys aika pian aamupalan jälkeen ja siihen hetkeen se oli sopivan kokoinen. Pienihän se on ja vähän tosiaankin toisarvoisesta poronlihasta tehty,muttei ihan huono siihen hintaan. Kokeilkaapa Muotkan Ruotkun ( käristys ja keitto !!!) ja Karigasniemen Eräkievarin käristystä- herkkuja !
- karavaanarii
Hyvän käristyksen siellä saa! hyvä koko ja vieläpä kahvit päälle!
ja komean,tumman kokin kanssa oli vielä kiva rupatella kesästä :)
kivi itsessäänkin on todella hieno ja kannattaa käydä katsomassa.- ylläs
Kyllä kaikkein maittavin ja suurin poronkäristys löytyy Ylläkseltä Äkäslompolosta, Julliksesta.
Onko joku muu samaa mieltä? - Hannes-11
ylläs kirjoitti:
Kyllä kaikkein maittavin ja suurin poronkäristys löytyy Ylläkseltä Äkäslompolosta, Julliksesta.
Onko joku muu samaa mieltä?Luoston Kerttuli - perhekäristys on hyvä ja runsas, ei lopu kesken
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892