Uskomaton horoskooppini?

Aquamatic

Olen kerran yrittänyt laskea horoskooppini planeettojen paikat kartalla erään pikku opuksen avulla, mutta en tiedä osasinko tehdä sen oikein. Lopputulos oli kuitenkin niin uskomaton, että ihan "pelottaa"... Miten voisin tarkistaa tulokseni tai osaisiko joku auttaa? Minulla on ongelmia myös nousevan merkkini kanssa, koska se on (käsittääkseni) ihan rajalla ja kun ne vielä vaihtuvat niin nopeasti. En tiedä pitäisikö syntymähetkeni paljastaa, mutta menköön: 4.2.1962 klo 00:30 keskeisessä Suomessa.
nimimerkillä: Ultra-Aquarius

8

822

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalat36nainen

      osoitteessa astro.fi ja klikata ylhäältä kohdan " tee kartta" ja sieltä edelleen kohdan "luonnetulkinta".Sussa näyttäisi olevan tosi paljon vesimiestä?? :)

      • Aquamatic

        Kiitos Kala36n. Tämän mukaan olin sitten laskenut aikalailla oikein. Paitsi että olin saanut myös Kuun vesimieheen, on ihan rajalla, ja askendentin skorpioniin, sekin rajalla. Se kirja oli tosiaan ranskankielinen eikä siinä ollut enää näitä leveysasteita eli joutui vähän pyöristämään ja tarkkuus alkoi heittää näissä nopeasti muuttuvissa tapauksissa. MTV3:n sivuillakin näytti olevan tähtikartta-ohjelma.


      • Kalat36nainen
        Aquamatic kirjoitti:

        Kiitos Kala36n. Tämän mukaan olin sitten laskenut aikalailla oikein. Paitsi että olin saanut myös Kuun vesimieheen, on ihan rajalla, ja askendentin skorpioniin, sekin rajalla. Se kirja oli tosiaan ranskankielinen eikä siinä ollut enää näitä leveysasteita eli joutui vähän pyöristämään ja tarkkuus alkoi heittää näissä nopeasti muuttuvissa tapauksissa. MTV3:n sivuillakin näytti olevan tähtikartta-ohjelma.

        Aika jännältä sun kartta näytti, en ole vastaavaan törmännyt...

        Toinen hyvä sivusto on astro.com, englannin kielinen.Siellä on monipuoliset tulkinnat ja analyysit omasta tähtikartasta, suosittelen.

        Hyvää kesää sulle!


    • Jooseppi-1

      Tein omani kun olen kanssa syntynyt -62 (3.4.1962 klo 14:20 Helsingissä).

      http://www.aijaa.com/v.php?i=4370183.png

      Nousumerkki Leijonassa

      Auringon lapsena olet yksi avoimimmista ja vastaanottavimmista tyypeistä ainakin silloin kun sinulle ollaan tarjoamassa jotakin tavallista upeampaa mahdollisuutta. Et juuri jää miettimään oletko ansainnut moisen kunnian vaan heittäydyt innolla mukaan ehtimättä juurikaan tutustua pelin sääntöihin. Pettymyksiltä ei tällä asenteella voi välttyä, mutta sinua se ei kauaa kirvele. Itseäsi täynnä olevana luonteena vedät puoleesi sosiaalisia ja aina kokonaisuutta palvelevia Vesimiehiä, joiden ideaalisuus ei millään saa sinua pysymään kauaa hereillä.


      Aurinko Oinaassa

      Elämäsi perimmäinen tarkoitus on oppia luottamaan hetkellisiin impulsseihin ja toimimaan niiden mukaan liikaa seurauksia miettimättä. Olet elämän pioneeri jonka on jossain vaiheessa pakko vapauttaa itsensä kaikista turhista rajoituksista.


      Kuu Kaloissa

      Sinulla tunteet ovat niin herkässä, että olet joutunut kasvattamaan kovan kuoren ympärillesi. Pienessä hiprakassa itku tulee sitten sitäkin helpommin. Oman herkkyytesi vuoksi ymmärrät joskus liiankin hyvin vaikeuksiin ajautuneita ihmisiä.


      Merkurius Oinaassa

      Kun on sanottavaa niin se sanotaan suoraan ja kaunistelematta. Joskus sanot asiasi niin nopeasti ettei toinen ehdi asettaa korviaan kunnolla kuunteluasentoon. Ajatuksesi toimivat nopeasti ja tehokkaasti, mutta hienosäätö puuttuu lähes kokonaan.


      Venus Oinaassa

      Rakkaudessa olet nopeasti syttyvää tyyppiä ja kaipaat sen oikeankin löydyttyä jatkuvaa jännitystä yhteiseen elämäänne. Arvostat toisessa ihmisessä suoruutta ja rehellisyyttä myös silloin kun puhutaan yksityisistä ja intiimeistä asioista.


      Mars Kaloissa

      Sinulle ei auta luoda liian tiukkoja aikatauluja, sillä voimasi kuluvat nopeasti loppuun rutiinien kimpussa. Oma lupa, oma tahti ja oma mahti takaavat loistavimmat tulokset tehtävien luonteesta riippumatta. Itsenäinen työskentely sopii sinulle parhaiten.

      • Aquamatic

        Oinasta ja kalaa on ihan kohtuullisesti... Jupiterkin ehtinyt siirtyä kaloihin. Pitääkö nämä kuvaukset mielestäsi miten paljon paikkansa?


      • Jooseppi-1
        Aquamatic kirjoitti:

        Oinasta ja kalaa on ihan kohtuullisesti... Jupiterkin ehtinyt siirtyä kaloihin. Pitääkö nämä kuvaukset mielestäsi miten paljon paikkansa?

        ja tosi hyvin luonehdinnat "Aurinko Oinaassa Kuu Kaloissa ja Mars Kaloissa".


    • Aquamatic

      Laskeskelin, että jos olisin syntynyt 8 tuntia myöhemmin, olisivat sitten jo Aurinko, Kuu, Merkurius, Venus, Mars, Jupiter, Saturnus ja askendenttikin vesimiehessä… Tunteeko kukaan sellaista henkilöä, jolla kaikki nämä planeetat ja askendentti olisivat vesimiehessä? Millainen tyyppi mahtaa olla? Syntynyt siis 4.2.1962, noin kello 8:30…

    • Aquamatic

      Tarkoitukseni oli siis kysellä, tunteeko kukaan ihmisiä jotka olisivat syntyneet 4. helmikuuta vuonna 1962 kello 8:30. Ovatko sellaisia kuin horoskooppikirjoissa vesimiehiä kuvataan?
      Näissä keskusteluissa usein kerrotaan, miten jonkin merkin edustajat voivat olla jopa aivan vastakkaisiakin luonteeltaan. Joissakin esim. kirjoitetaan miten mustasukkaisia vesimiehet ovat. Minulle henkilökohtaisesti asia on täysin vieras ja käsitykseni mukaan myös muille vesimiehille (ainakin horoskooppikirjojen mukaan). Vesimies on tarkka henkilökohtaisesta vapaudestaan, joten olettaisin ettei hän myöskään halua kahlehtia kumppaniaan. Jos aurinkomerkiltään vesimies on mustasukkainen, voisiko se mahdollisesti johtua esim. nousevasta merkistä tai muiden planeettojen vaikutuksesta?
      Toinen asia on vesimiehen ns. tunteettomuus. Vesimiehenä on pakko sanoa että en todellakaan ole tunteeton, mutta myönnän että tunteeni saattavat olla erilaisia ja kohdentua ja todentua eri tavalla kuin olettaisi. Esimerkiksi epäoikeudenmukaisuus, kieroilu ja seläntakana pahaa puhuminen ovat varmoja keinoja tappaa vesimiehen kiinnostus, myös suhteessa. Seuraavaksi pari käytännön esimerkkiä:
      Minulle on monta kertaa sanottu: miten voit olla noin rauhallinen (pahassa paikassa). Yleensä katson suu auki ja ihmettelen: rauhallinenko, minähän sisällä sielussani hypin pitkin seiniä! Mutta vesimiehenä en näytä sitä ulospäin, ne ovat minun tunteitani, ei kuulu muille…
      Toinen omasta mielestäni tunteellisuuden osoitus: Olin aikoinani kiertelemässä kaupoilla ja löysi ”kivan” pienen esineen lahjaksi tyttöystävälleni ja annoin sen sitten hänelle. Hänen ilmeensä kertoi: ostipas minulle halvan lahjan, mutta toisaalta, on se kyllä aika hellyttävä… :) Vesimiehelle halpa ja kallis lahja on yhtä arvokas!
      Nyt tämä avautuminen riittää, ei minun vesimiehenä pitäisi… :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10030
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      412
      4390
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      3016
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2664
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1710
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe