http://images.google.fi/imgres?imgurl=http://luontoliitto.fi/kevatseuranta/lajikuvat/leskenlehti-OlliVesikko.jpg&imgrefurl=http://luontoliitto.fi/kevatseuranta/leskenlehti.html&usg=__sZCddx-toZam4hvbR8R0x_xbK3E=&h=446&w=380&sz=43&hl=fi&start=1&tbnid=UIg7Uliz17nl0M:&tbnh=127&tbnw=108&prev=/images?q=leskenlehti&gbv=2&hl=fi&safe=off
Yritäkääs arvata mikä kasvi kyseessä? En kerro oikeaa vastausta kun vasta huomenna...
Kuka tietää mikä kasvi?
47
165
Vastaukset
- pöllisen kaveri
ankervo?
- -arvuuttelija-
ei ole ankervo... katso tarkemmin... yhdestä asiasta sen tunnistaa, mutta en kerro mistä.
- pöllisen kaveri
-arvuuttelija- kirjoitti:
ei ole ankervo... katso tarkemmin... yhdestä asiasta sen tunnistaa, mutta en kerro mistä.
sit se on HÄMEENKYLMÄKUKKA
- -arvuuttelija-
pöllisen kaveri kirjoitti:
tätä ei kyllä tiedä kukaan
nyt välähti. sehän on ihan selvästi lakka. kunhan tuo pääty tuosta irtoaa niin siihen tulee lakka .
rypsi tai rapsi jota leivän päälle laitetaan.
- -arvuuttelija-
eikä rapsikaan. Tämä on vaikea, tuskin kukaan arvaa. Itsekin jouduin miettimään. Mutta koittakaa arvata silti...
- Virtuaalikoneistaja
näyttää ihän Sihvelikukalta, tosin kuva on vähän epäselvä, mutta tuo helakan punainen väri kyllä viittaa Sihvelikukkaan.
- -arvuuttelija-
Mutta väärä.. laitan sulle sähkäriin lisävihjeen
- Virtuaalikoneistaja
Mutta väärä.. laitan sulle sähkäriin lisävihjeen
kiitos sähköpostin, sehän on kotoinen harakankellomme.
on leinikki. se on nimittäin keltanen.
- -arvuuttelija-
väri meni oikein, mutta ei silti ole leinikki... mieti jotain muuta samanväristä... nimittäin... no en kerro... huomenna kerron... ehkä
- pöllisen kaveri
se on se siis tuolla mikä se on se missä myytiin tuota siis se on tuo ei vittu minä en muista nyt mutta tiedän kuitenkin llatinankielinen nimi on kuitenkin wituluspekstus
- Sanna.M
Suakin näkee!!!
- pöllinen
Sanna.M kirjoitti:
Suakin näkee!!!
eihän täällä voi nähdä kun kirjaimia, onneton torvelo, mee mökkiis mätäneen painajainen, painu takasin viemäriis, rotta.
- pöllisen kaveri
Sanna.M kirjoitti:
Suakin näkee!!!
mitäs sinne seinäjoelle kuuluu? vieläkö rakastat minuu tääl lahes etelleen vaikutan
hyvä että sinulla vielä on tuo nettinäkö tallella sitä ominaisuutta ei kovin monella ole - Sanna.M
pöllinen kirjoitti:
eihän täällä voi nähdä kun kirjaimia, onneton torvelo, mee mökkiis mätäneen painajainen, painu takasin viemäriis, rotta.
Mitä sulle kuuluu, hyvinks pyyhkii?
- Sanna.M
mitäs sinne seinäjoelle kuuluu? vieläkö rakastat minuu tääl lahes etelleen vaikutan
hyvä että sinulla vielä on tuo nettinäkö tallella sitä ominaisuutta ei kovin monella oleKyllä sä tiiät missä mä asun, en mä missään seinä-joella asu, mehän ollaan lähössä yhessä reissuunkin.
- pöllisen kaveri
Sanna.M kirjoitti:
Kyllä sä tiiät missä mä asun, en mä missään seinä-joella asu, mehän ollaan lähössä yhessä reissuunkin.
sä olet lähössä
vai olet yön aikana muuttanut
minul alkaa huomenna työt jokos sinä olet hakeutunut töihin vai lusmuiletko etelleen miähes siivel
miun ukko on nytkin töissä se on ahkera ja voimakas kantoi viisi kilonpussia paskaa kukille - varo vähän
sä olet lähössä
vai olet yön aikana muuttanut
minul alkaa huomenna työt jokos sinä olet hakeutunut töihin vai lusmuiletko etelleen miähes siivel
miun ukko on nytkin töissä se on ahkera ja voimakas kantoi viisi kilonpussia paskaa kukillesiut tunnistaa nyt siun viestistä.
Pitää olla tarkempi. - pöllinen
Sanna.M kirjoitti:
Kyllä sä tiiät missä mä asun, en mä missään seinä-joella asu, mehän ollaan lähössä yhessä reissuunkin.
ettet asu missään, eiks sun asunto menny sillon kun sinne hourulaan jouvuit, et kait tosissas kuvittele mihinkään lähteväs, vai aattelitko taas aamulla karata?
- pöllisen kawerin-kaweri
varo vähän kirjoitti:
siut tunnistaa nyt siun viestistä.
Pitää olla tarkempi.kakara mitä yötäpäivää täällä netissä istut mummojen kanssa
eikö sinulla ole ystäviä
olet vamppilepakko
sinua ei ole kasvatettu lainkaan
häpeä kakara - se siellä
pöllisen kawerin-kaweri kirjoitti:
kakara mitä yötäpäivää täällä netissä istut mummojen kanssa
eikö sinulla ole ystäviä
olet vamppilepakko
sinua ei ole kasvatettu lainkaan
häpeä kakarapyssynperä vilahti, onks naapurin koira lähettyvillä.
Lepakko!
Lepakko!Lepakko!
Lepakko!Lepakko!Lepakko!Lepakko!
Lepakko!Lepakko!Lepakko!
Lepakko!Lepakko!Lepakko!Lepakko!Haukullinen
- Pölline
Minusta se on aivan selvä lepakkolehti, tuosta kukkavarresta sen tunnistaa.
- pöllinen
sä oikein apinoit mun nikkii?
Sulla vaan aina on lepakot ja lehet mielessä, sää vaan oot niin saakelin yksinkertanen ett turhaan sä täällä iniset, painu sinne viemäriis, kuvotus. - pöllisen kaveri
sul o kepakko joko se o vereslihal ruapimisesta
Näyttää kuin olisi vähän homeessa.
- -arvuuttelija-
majorica kirjoitti:
tää oli paras arvaus ;-))))))))))
tekisi mieli paljastaa oikea vastaus, mutta en paljasta. En ennen huomista...
Valehtelet valehtelet valehtelet!!!
kun en saa unta koko yönä kun vaan mietin että mikä se oikea vastaus sitten on.
Ursa kirjoitti:
kurjaa kun vaan huijaavat? minusta kyllä näytti lakalta mutta jos ei lakka ole niin ainakin on se kantturelli.
- -arvuuttelija-
Ursa kirjoitti:
minä pysyn totuudessa aina... silooinkin kun valehtelen, niin puhun totta
- -arvuuttelija-
majorica kirjoitti:
kun en saa unta koko yönä kun vaan mietin että mikä se oikea vastaus sitten on.
sähkäriin vihjeen, mutta sitten hysst hysst
majorica kirjoitti:
kurjaa kun vaan huijaavat? minusta kyllä näytti lakalta mutta jos ei lakka ole niin ainakin on se kantturelli.
ja suurentaa oikein isoksi, kyllä se voisi olla lakkakin! Jos se jokin risteytys?
sähkäriin vihjeen, mutta sitten hysst hysst
nyt sitten tiedän mutta en toki kenellekkään kerro.
- Virtuaalikoneistaja
Ursa kirjoitti:
hän varmasti totta puhuu, hänellä ei ole tapana valehdella.
Ursa kirjoitti:
ja suurentaa oikein isoksi, kyllä se voisi olla lakkakin! Jos se jokin risteytys?
sähköpostiin illemmalla jos et arvaa.
- Virtuaalikoneistaja
Ursa kirjoitti:
tiedän, jos se muistuttaa lakkaa, sen on pakko olla Hämeenkylmänlakka.
Virtuaalikoneistaja kirjoitti:
tiedän, jos se muistuttaa lakkaa, sen on pakko olla Hämeenkylmänlakka.
mutta laitan sinullekkin illemmalla sähköpostia jos et ole arvannut oikein.
majorica kirjoitti:
sähköpostiin illemmalla jos et arvaa.
En kyllä pystyis nukkumaan enkä menemään huomenna töihin jos arvoitus jäisi ratkeamatta.
Toisaalta voi olla että illalla minua ei huvitakaan nukkua eikä välttämättä hirveästi huvita mennä sinne töihinkään, siinä tapauksessa jätän sitten yksinkertaisesti sähköpostin lukematta.- Virtuaalikoneistaja
majorica kirjoitti:
mutta laitan sinullekkin illemmalla sähköpostia jos et ole arvannut oikein.
sitten koko ilta miettiä ja pohtia, no, ei kai muukaan auta kuin arvailla.
Mukavia nämä kukkakuva-arvoitukset.
Pitäisi varmaan laittaa jonain päivänä muovilelukuva-arvoitus tänne. Virtuaalikoneistaja kirjoitti:
sitten koko ilta miettiä ja pohtia, no, ei kai muukaan auta kuin arvailla.
Mukavia nämä kukkakuva-arvoitukset.
Pitäisi varmaan laittaa jonain päivänä muovilelukuva-arvoitus tänne.olispa aivan ihanaa. laita heti. en malta odotella.
Ursa kirjoitti:
En kyllä pystyis nukkumaan enkä menemään huomenna töihin jos arvoitus jäisi ratkeamatta.
Toisaalta voi olla että illalla minua ei huvitakaan nukkua eikä välttämättä hirveästi huvita mennä sinne töihinkään, siinä tapauksessa jätän sitten yksinkertaisesti sähköpostin lukematta.tuota minäkin sitten käytän syyksi ;-)
- Ärrieri
että se on pubiruusu,ainakin väri täsmää.
nyt laitoit pahan,,:)))))Arvaan että voikukka?))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli642618Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.272594Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151694- 1021407
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1271406- 1011359
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241173Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411106Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141083Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest59995