'Horoskooppi'merkeistä.

En usko, että johonkin 'horoskooppimerkkiin' syntynyt ihminen olisi jotenkin parempi kuin toinen.
Onhan näitä eri kuukausia syntyneiden luonnekuvauksia tehty tuhansia vuosia, enemmän ehkä
kuitenkin ajanvieteharrastuksena.

Eriluonteiset ihmiset täydentävät toisiaan. Tärkeintä elämässä on hyvään pyrkiminen omien geeniensä toteuttajina.

10

512

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valitettavasti monien mielestä samanlaisuus on hyvä asia, erilaisuus paha. Onneksi näen asian korkeammasta perspektiivistä kuin te taaperot. (tässä kuuluisi olla sietämättömän ironinen vinolippainen myhiö, jota valitettavasti ei tällä näppäimistöllä saa aikaiseksi) Sanoi kauris.

      • capt.cöpenick*

        Saattais olla lähempänä puhua eri vuodenaikana syntyneiden ihmisten erilaisuudesta.
        Huimaa on vetää tyypit "12 huoneeseen". Itsekin tammikuussa syntyneenä elän "yäk elämääni".


    • sanoa!

      Olen hävittämässä astrologia-kirjastoani. Jäin leskeksi pian viisi vuotta sitten, nyt hakiessa uutta kumppania, huomasin, että ihmisyys on tärkeintä. Kun jättää pois tulkitsemisen, jää tilaa lempeydelle, toisen vastaanottamiselle, yhteiseen hyvään. Ystävällisin terveisin, Laila Puustinen.

      • capt.cöpenick*

        Hyvin monella menestysammattikin. Kun sinulla on/oli oikein kirjastokin, tiedät paljon näistä kiemuroista.
        Hyvää kesän jatkoa Laila P!


      • sanoa.
        capt.cöpenick* kirjoitti:

        Hyvin monella menestysammattikin. Kun sinulla on/oli oikein kirjastokin, tiedät paljon näistä kiemuroista.
        Hyvää kesän jatkoa Laila P!

        Olen kuullut, että astrologialla ei elä. Olen syntynyt 27.4.1949 Helsinki, klo 17.09. Aloin kiinnostua astrologiasta noin 30 vuotiaana. Laitoin kassillisen kirjoja uimarannan pukukoppiin, saa ottaa, kun makaa hiekkarannalla. Tytär myy kirjoja netissä. Huomasin, että kykenen pitämään, säilyttämään ulkomaisia naisastrologien kirjoja. Naiset kirjoittavat minulle sopivalla kielellä, samoin, kuin JUhani Nummela. Jos asiat olisivat tapahtuneet, niinkuin suomalainen vanhin astrologi kirjoitti, en kenties olisi lähtenyt hävittämään kirjoja. Katsotaan, mitä elämä antaa. Kuun vaihe 28.


      • kumppania,
        capt.cöpenick* kirjoitti:

        Hyvin monella menestysammattikin. Kun sinulla on/oli oikein kirjastokin, tiedät paljon näistä kiemuroista.
        Hyvää kesän jatkoa Laila P!

        ei astrologia auta. On vain joukko vastaantulevia miehiä. Kuka on sopivin? Kaksonen, Kuu Kalat. Mutta on ballroomissa kaiken aikaa.


      • julkisia.
        capt.cöpenick* kirjoitti:

        Hyvin monella menestysammattikin. Kun sinulla on/oli oikein kirjastokin, tiedät paljon näistä kiemuroista.
        Hyvää kesän jatkoa Laila P!

        Vantaa, Myyrmäki verotoimisto, julkiset tiedot. Kuka Kukin on. Joku tekee työtään, koska nauttii taidoistaan. Toinen (nousu-skorpioni) tekee rahan vuoksi. Mikä on menesteyksen mitta? Raha vai rakkaus?


      • paljon, tai riittävää?
        capt.cöpenick* kirjoitti:

        Hyvin monella menestysammattikin. Kun sinulla on/oli oikein kirjastokin, tiedät paljon näistä kiemuroista.
        Hyvää kesän jatkoa Laila P!

        Ehkä tiedän minulle riittävästi. Ehkä pidän mielummin korvan katsomisesta, vrt kiinalainen lääketiede vrt minun koulutukseni dipl.luontaisterapeutti. Ehkä en pidä näsäviisaista. Ystävällisin terveisin, Laila Puustinen.


      • kiinnostusta löytyy?
        capt.cöpenick* kirjoitti:

        Hyvin monella menestysammattikin. Kun sinulla on/oli oikein kirjastokin, tiedät paljon näistä kiemuroista.
        Hyvää kesän jatkoa Laila P!

        Vaikka täällä palstoilla kysellään kirjoista, ei kukaan ole niistä oikeasti kiinnostunut. Käskin tyttären ottamaan ne pois nettikaupasta. Vien pukukoppiin. Elämässäni on tälläkertaa aivan tarpeeksi kiumuroita, kiitos vain. Täällä arvostellaan piiloutumista nimimerkin taakse ja kaivataan esilläoloa omalla nimellä. Joten, nimesi on, mikä? Aavistan kuu härkää, nousu skorpionia, mars neitsyttä, aurinkomerkki vaaka? LP.


      • täällä on
        kiinnostusta löytyy? kirjoitti:

        Vaikka täällä palstoilla kysellään kirjoista, ei kukaan ole niistä oikeasti kiinnostunut. Käskin tyttären ottamaan ne pois nettikaupasta. Vien pukukoppiin. Elämässäni on tälläkertaa aivan tarpeeksi kiumuroita, kiitos vain. Täällä arvostellaan piiloutumista nimimerkin taakse ja kaivataan esilläoloa omalla nimellä. Joten, nimesi on, mikä? Aavistan kuu härkää, nousu skorpionia, mars neitsyttä, aurinkomerkki vaaka? LP.

        arvostellut nimimerkin taakse piiloutumista.

        Käsittääkseni tämä palsta on luotu nimenomaan sellaiselle kommunikoinnille jonka voi tehdä nimettömänä nimimerkin turvin. Ei sinunkaan ole pakko nimeäsi pitää esillä ja jos joku on sitä vaatinut niin haistata pitkät.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      80
      679
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe