Hermafrodiittiin ihastuminen

Pohtija

Mietinpä tässä miten lesbot mahtavat suhtautua naiseen joka on ollut syntyessään hermafrodiitti, esim. Lady Gaga. Jos kivekset on leikattu pois ja henkilö on muutenkin naisellinen, niin voisitteko seurustella moisen kanssa? Haittaisiko penis, jos myös vagina löytyy?

Lady Gaga pitää tosin miehistä, joten hän muistuttaa siinäkin suhteessa normaalia naista. Nykyisin puhutaan myös mieluummin intersukupuolisuudesta kuin hermafrodismista.

16

2926

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja paljastit minulle

ihan uutta tietoa kaikkien lesbojen suosikkiartistista =9

En osaa sanoa, kun en tietääkseni tunne yhtään hermafrodiittia. Haluaisin kuitenkin uskoa, etten olisi niin pikkusielu, että sallisin fyysisten sukupuolirajoitteiden olevan kynnyskysymys jos hän olisi muuten oikea minulle. Toisaalta, pahoin pelkään että todellisuus olisi toinen.

• selitettävää

Sukupuoli ja sen erilaiset poikkeavuudet ovat todella vaikeita asioita sekä fyysisellä että henkisellä tasolla. Poikkeava sukupuolisuus on varsin usein piilossa ja tulee esille vasta murrosiän kehityspoikkeamana. Esittämäsi kivekset tai yksi kehityksessä jälkeen jäänyt kives saattaa olla piilossa jossain vartalossa. Näin lapsi on tiedostanut itsensä tytöksi ja murrosiässäkin testosteronin vaikutus saattaa jäädä pieneksi. Tytön henkinen kehitys on yleensäkin mutkikas asia eikä helposti voi päätellä mitä tällainen poikkeama siihen vaikuttaa.

• kastraatioon

Molempien sukupuolten sukupuolielimillä syntyessään varustettu saksalainen kilpatennispelaaja Sarah Gronert, 22, kärsi puku- ja suihkuhuonesimputuksesta niin paljon, että poistatutti miehen sukupuolielimensä kolme vuotta sitten.

http://www.google.fi/search?hl=fi&q="sarah gronert"&btnG=Google-haku&meta=&aq=f&oq=

• Luulen, että

sellainen intersukupuolisuus, jossa ihmisellä on ns. täysin kehittyneet sekä feminiiniset että maskuliiniset sukuelimet on aika harvinaista. Olenko väärässä? Olen tavannut pari intersukupuolista ihmistä eivätkä he ole hermafrodiitteja vaan ainoastaan jotain on sekoittunut.

Sitten on kylläkin se asia, että vauvoja, joilla on näyttänyt olevan sekä tytön että poja sukuelimet on leikattu ns. tytöksi eli on poistettu penis ja kivekset. Näin on tehty koska leikkaus on näin paljon helpompaa kuin toisin päin. Isopina nämä ns. tytöksi leikatut eivät tietenkään välttämättä koe olevansa tyttöjä ja tilanne on aika traaginen. Pitäisi tietysti antaa lapsen kasvaa rauhassa ja päättää itse haluaako jotain leikkauksia vai ei.

Mutta että voisinko seurustella ihmisen kanssa, jolla on sekä naisen että miehen sukuelimet jos kaikki muu olisi kohdallaan. Kyllä voisin, erityisesti jos hänen sosiaalinen roolinsa (voiko näin sanoa?) olisi jotenkin androgyyninen tai feminiininen, mutta julkimiehen (?) kanssa haaste olisi isompi. Kai.

• nainen?

Ihastuin jokunen vuosi sitten naiseen, jolla oli tuolloin vielä miehen sukupuolielimet. Hän oli tosin elänyt aikaisemmin miehenä, mutta ei se juurikaan enää päällepäin näkynyt ja muutenkin hän oli hyvin naisellinen. Pakko myöntää, että orastava suhteemme päättyi silloin juuri tuohon alapää-asiaan, sillä seksi ei oikein kiinnostanut, ja tunne oli silloin ilmeisesti molemminpuoleista. Tilanne olisi varmaan ollut toisenlainen jos hänet olisi leikattu kokonaan naiseksi. Omasta mielestäni se alapää on seksin kannalta aika olennainen asia, vaikka kumppani muuten olisikin olemukseltaan androgyyni. Jossain se miehen ja naisen raja silti kulkee, ja minulla se on siinä.

• arvoinen kysymys
        nainen? kirjoitti:

Ihastuin jokunen vuosi sitten naiseen, jolla oli tuolloin vielä miehen sukupuolielimet. Hän oli tosin elänyt aikaisemmin miehenä, mutta ei se juurikaan enää päällepäin näkynyt ja muutenkin hän oli hyvin naisellinen. Pakko myöntää, että orastava suhteemme päättyi silloin juuri tuohon alapää-asiaan, sillä seksi ei oikein kiinnostanut, ja tunne oli silloin ilmeisesti molemminpuoleista. Tilanne olisi varmaan ollut toisenlainen jos hänet olisi leikattu kokonaan naiseksi. Omasta mielestäni se alapää on seksin kannalta aika olennainen asia, vaikka kumppani muuten olisikin olemukseltaan androgyyni. Jossain se miehen ja naisen raja silti kulkee, ja minulla se on siinä.

Suomessa ns. intersukupuolisia lapsia syntyy vuosittain noin 20. Monilla heistä intersukupuolisuus ei todellakaan näy ulospäin, ja sellaista intersukupuolisuutta, jossa molemmat sukupuolielimet olisivat todellakin toimivia, tavataan erittäin harvoin. Mahdollisuudet törmätä tai rakastua ulkoisesti "erottuvaan" intersukupuoliseen henkilöön ovat siis todella pienet.

Intersukupuolisuus itsessään ei olisi minulle minkäänlainen kynnyskysymys, sehän on vain yksi osa ihmistä. Mikäli henkilö kokisi muuten olevansa nainen, en usko että asialla olisi mitään merkitystä. Tietenkin jos sukupuolielimet olisivat miehiset, voisi asia olla melko vaikea. Itse olen kuitenkin "umpilesbo", enkä tunne mitään seksuaalista kiinnostusta miehiä kohtaan.

• ford.prefekt
        nainen? kirjoitti:

Intersukupuolisuudesta en tiedä, koska en ole ko. henkilöihin törmännyt, mutta uskon, että itselleni olisi myös sukupuolielin valitettavasti varsin merkittävä seikka. Kokemusta on seurustelusta transsukupuolisen kanssa, eikä se ole ollut ongelma, koska ko. henkilö oli käynyt prosessin läpi kokonaan ennen tutustumistamme. Muussa tapauksessa asiasta olisi saattanut hankaluuksia tullakin, koska miehinen elin ei kiinnosta minua missään mielessä.

• Pohtija
        ford.prefekt kirjoitti:

Intersukupuolisuudesta en tiedä, koska en ole ko. henkilöihin törmännyt, mutta uskon, että itselleni olisi myös sukupuolielin valitettavasti varsin merkittävä seikka. Kokemusta on seurustelusta transsukupuolisen kanssa, eikä se ole ollut ongelma, koska ko. henkilö oli käynyt prosessin läpi kokonaan ennen tutustumistamme. Muussa tapauksessa asiasta olisi saattanut hankaluuksia tullakin, koska miehinen elin ei kiinnosta minua missään mielessä.

Lesbot vaikuttavat sukupuolisesti sallivammilta kuin esim. heteromiehet. Vaikka miehinen elin lesboja yököttääkin, niin se ei näytä haittaavan jos sitä muunnellaan leikkauksella. Itse en voisi kuvitellakaan seurustelevani naisen kanssa, jolla on joskus ollut munat. Oliko seurustelukumppanisi muuten ennen leikkausta homo, mutta muuttui lesboksi? Muistaakseni niin kävi yhdelle transsukupuoliselle televisiossa.

• tarkistaa

Lady Gaga tietos

• Kannattais

Alottajan vähän ensinnä tutustuu aiheeseen paremmin, intersukupuolisella kun tuppaa olee toi alakerta sellanen josta ei ota selvää että kumpaa sukupuolta kyseinen henkilö mahtaa olla, siis jos elimen perusteella synnytysosastolla pitää määritellä sukupuoli, joten siinä ei ole selkeetä vaginaa tai selkeetä penistä vaan lähinnä se on aika määrittelemätön sekasotku, tosin intersukupuolisuus voi myös muutakin kautta ilmetä, mikään kun ei ole ihan itsestään selvää..
        Toisena tosiaan toi gagan määrittely, mistäs mahdat tietää onko gaga intersukupuolinen vaiko ei, ootko kenties tavannu kyseisen henkilön livenä ja kertoiko se sulle mitä siltä on poistettu ja mitä jätetty poistamatta, tosin jos johonki juorulööppeihin sinisilmäsesti uskot niin sit kyllä kannattais olla heittelemäti mututietoa asiasta josta ei oikeen tiä tippaakaan..

• HeinieArbest
        Kannattais kirjoitti:

Alottajan vähän ensinnä tutustuu aiheeseen paremmin, intersukupuolisella kun tuppaa olee toi alakerta sellanen josta ei ota selvää että kumpaa sukupuolta kyseinen henkilö mahtaa olla, siis jos elimen perusteella synnytysosastolla pitää määritellä sukupuoli, joten siinä ei ole selkeetä vaginaa tai selkeetä penistä vaan lähinnä se on aika määrittelemätön sekasotku, tosin intersukupuolisuus voi myös muutakin kautta ilmetä, mikään kun ei ole ihan itsestään selvää..
        Toisena tosiaan toi gagan määrittely, mistäs mahdat tietää onko gaga intersukupuolinen vaiko ei, ootko kenties tavannu kyseisen henkilön livenä ja kertoiko se sulle mitä siltä on poistettu ja mitä jätetty poistamatta, tosin jos johonki juorulööppeihin sinisilmäsesti uskot niin sit kyllä kannattais olla heittelemäti mututietoa asiasta josta ei oikeen tiä tippaakaan..

LADY GAGA EI OLE HERMAFRODIITTI, HÄN ON SANONUT TÄLLAISEN ASIAN KOMMENTOIDESSAAN CHRISTINA AGUILERA -- KOHUA MUTTA MYÖNTÄNYT SEN OLEVAN VITSI.

ja vaikka se ei vvitsi olisikaan, älä sano noin, kun et ole itse gagan pöksyihin kurkannut tämän syntyessä.

• kana vai muna

ei ole sama kuin intersukupuolinen, ja myöhemmin pohtija sekoittaa vielä transsukupuolisetkin samaan keitokseen. Varsinaisesti hermafrodiitteina syntyy hyvin vähän ihmisiä. Intersukupuolisilla yleensä on melko selkeästi feminiiniseet tai maskuliiniset genitaalit. Ja sitten on se, että vauvoja, joilla näyttäisi olevan jotain sekä tytön että pojan sukuelimistä on leikattu ns. tytöiksi l. genitaalit on muokattu vastaamaan tyttövauvan genitaaleja. Myöhemmin tällainen ihminen voi tietysti kokea olevansa tyttö tai poika ja jos identiteetti on pojan niin on aiheutettu todella suurta vahinkoa leikkaamalla maskuliiniset genitaalien osat pois. En ole varma siitä milloin tällaisten leikkausten tekeminen on lopetettu - kai se on lopetettu?

Olen itse asiassa tainnut tuntea tällaisen vauvan. Vanhemmat eivät aivan varmasti tienneet mistä saattoi olla kyse. He kertoivat, että vauva oli muutaman päivän ikäisenä leikattu, koska vauvalla oli genitaalialueella patti ja että vauva ei näyttänyt tytöltä. Hoidin ko. vauvaa myöhemmin ja silloin hän näytti tavalliseltaa tyttövauvalta. En tiedä miten hänelle myöhemmin kävi, toivottavasti hyvin. En usko että jos pohtija huomaisi mitään jos törmäisi tällaiseen vauvana leikattuun naiseen, jolla on naisen identiteetti. Ei sitä aina tiedä kenellä on ollut jonkinlaiset munat eikä sillä tässä tapauksessa liene väliäkään.

Ja aika harva meistä on käynyt geenitestissä ja tietää, onko ns. naisen vai miehen geenit tai jotain muuta. Sielläkin voi paljastua yllätyksiä.

• Nätti Jussi

Voi valita jomman kumman roolin seurustelutilanteessa.

Jos alkaa seurustella lesbon kanssa niin pimpsa on tietenkin käytössä.

Mutta jos kumppani tulee vauvakuumeeseen,silloin otetaan miehen vehkeet käyttöön, kun on nekin vehkeet alapäässä.Homma hoituu nätisti kotona.

• juuppp...

edelliseen viitaten, en kyllä usko että sitä vauvaa pelkällä peniksellä laitetaan alulle.. tarvitaan myös kivekset :)

• Anonyymi

Lue Mitä tapahtui Tonille?

• Anonyymi

En halua transkumppania, ja se johtuu monesta syystä. En halua tukea toisen ihmisen hulluutta/persoonallisuushäiriökäytöstä, joka on saattanut ajaa uskomukseen, että hän on trans.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      8019
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      61
      5961
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      81
      3352
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      3103
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1728
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      213
      1719
    7. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      343
      1453
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      335
      1212
    9. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1209
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      32
      1141
    Aihe