oon jonottanut TYS:ille jo 1,5 kuukautta eikä ole vielä tullut yhtäkään tarjousta, vaikka kaikki hakutoiveeni ovat soluasuntoja yhtä miniyksiötä lukuunottamatta. luulis nyt, että edes yksi soluhuone olis vapaana? vähän outoa minusta.
TYS
14
962
Vastaukset
- sjdhsjf
mikä on tämänhetkinen tilanteesi? opiskeletko siis jo täällä Turussa vai haetko nyt vasta opiskelupaikkaa? missä asut nyt? jos olet turun seudulta kotoisin saat kyllä odottaa (jopa sitä solu-)asuntoa aika kauan... Tys taitaa jo nyt varata kaikki vapautuvat asunnot/soluhuoneet uusille opiskelijoille ja ne jotka muuttavat kauempaa Turkuun ovat etusijalla...
- aloittaja
olen siis eri paikkakunnalla asuva ja olen vasta saanut opiskelupaikan turusta, eli saan lisäpisteitä siitä. kaipa niitä hakijoita on sitten tosi paljon tai jotakin...
- Kysyvä ei eksy
aloittaja kirjoitti:
olen siis eri paikkakunnalla asuva ja olen vasta saanut opiskelupaikan turusta, eli saan lisäpisteitä siitä. kaipa niitä hakijoita on sitten tosi paljon tai jotakin...
Mitä ne ovat sinulle vastaneet siltä TYS.stä kun sieltä asiaa kysyit?
Tottakaihan sinä kysyit ennen kuin tänne kirjoittelit! - aloittaja
Kysyvä ei eksy kirjoitti:
Mitä ne ovat sinulle vastaneet siltä TYS.stä kun sieltä asiaa kysyit?
Tottakaihan sinä kysyit ennen kuin tänne kirjoittelit!mitäpä sieltä kyselemään, jos hakemukseni tiedoissani TYSin sivuilla lukee "jonossa"? jos oon jonossa niin oon jonossa, halusin vaan valittaa tänne, kun en ole saanut vielä asuntotarjousta.
- koska
aloittaja kirjoitti:
mitäpä sieltä kyselemään, jos hakemukseni tiedoissani TYSin sivuilla lukee "jonossa"? jos oon jonossa niin oon jonossa, halusin vaan valittaa tänne, kun en ole saanut vielä asuntotarjousta.
voi olla että hakemuksessa on jotain väärin. Kyllä soluja nyt ainakin on koko ajan vapaana yo-kylässä.
- aloittaja
koska kirjoitti:
voi olla että hakemuksessa on jotain väärin. Kyllä soluja nyt ainakin on koko ajan vapaana yo-kylässä.
lähetin niille varmuuden vuoksi nyt viestin, ehkä niillä on pätevä selitys mulle :D
- tämän ketjun
aloittaja kirjoitti:
lähetin niille varmuuden vuoksi nyt viestin, ehkä niillä on pätevä selitys mulle :D
ja utelisin, miten iso on soluasunto ja miten suuri on vuokra? Tietääkö joku?
Onko edullisempi, kuin yksiö keskustassa? MItä mahdollisia huonoja puolia löytyy? - aloittaja
tämän ketjun kirjoitti:
ja utelisin, miten iso on soluasunto ja miten suuri on vuokra? Tietääkö joku?
Onko edullisempi, kuin yksiö keskustassa? MItä mahdollisia huonoja puolia löytyy?suosittelen käymään osoitteessa tys.fi, sinne on listattu kaikki asunnot pinta-aloineen ja vuokrineen. Solut on toki halvempia kuin yksiöt.
- aloittaja
aloittaja kirjoitti:
suosittelen käymään osoitteessa tys.fi, sinne on listattu kaikki asunnot pinta-aloineen ja vuokrineen. Solut on toki halvempia kuin yksiöt.
tiedoksi, että oma hakemukseni on kuulemma kunnossa ja "ottavat yhteyttä myöhemmin". ha.
- hjkdsld
aloittaja kirjoitti:
asutko eri paikkakunnalla Turun seudulla vai eri paikkakunnalla 400 kilometrin päässä Turusta? Jos siis pystyt päivittäin kulkemaan kotoa Turkuun opiskelemaan et ole jonon kärkipäässä...
- aloittaja
hjkdsld kirjoitti:
asutko eri paikkakunnalla Turun seudulla vai eri paikkakunnalla 400 kilometrin päässä Turusta? Jos siis pystyt päivittäin kulkemaan kotoa Turkuun opiskelemaan et ole jonon kärkipäässä...
sanoinkin tuolla, että asun siis kaukana Turusta enkä voisi kulkea sinne päivittäin.
ongelma on kuitenkin ratkennut, koska sain juuri asuntotarjouksen peräti (mini)yksiöstä :)) - justjoojust
aloittaja kirjoitti:
sanoinkin tuolla, että asun siis kaukana Turusta enkä voisi kulkea sinne päivittäin.
ongelma on kuitenkin ratkennut, koska sain juuri asuntotarjouksen peräti (mini)yksiöstä :))Itse olen jonottanut vasta kaksi viikkoa ja tänään soitin ja kyselin tietoja 1.9 muuttoon. Asuntoja kuulemma oli, mutta eivät vielä jaa. Itsellä asunto muualla, pitäisi irtisanoa ja kaikkea joten suottako ne siellä sitä tietoa pihtaavat, ärsyttää.
Muutenkin ihan yhtä kädetöntä palvelua kuin esim. Hoasilla. Varmasti en saa kämppää, kun heidän mielestä Helsinki ei edes ole niin kaukana, huoh!
- Jepupsle
Laitoin hakemuksen itse 2 päivää ennen kuin sain tarjouksen ja hakemukseni laitoin muistaakseni viikonloppuna. Eli omalla kohdallani toimi silloin kuin hain asia oikein hyvin!
- Tyytyväinen tyssiläinen
Näin neljännen vuoden Tyssiläisenä ja jo pariin kertaan sisäisen siirron kautta muuttaneena sanon vain vinkin: tyssillä ei oikeasti kokemuksen mukaan ole mitään järjestelmällisiä jonoja. Saatat olla edellisenä päivänä jonossa sijalla 150 (sähköpostitse tiedusteltuna) ja kun seuraavana päivänä soitat ja kysyt, niin jonoa ei enää olekaan ja sinulle luvataan, että kämppä irtoaa varmaan lähipäivinä. Parin päivän kuluttua postiluukusta tippuukin kämppätarjous.
Tämä on koettu omalla kohdalla jo pariin kertaan ja tutuilta kuulee samanlaisia tarinoita. Eli kaikki uudet fuksit ja muut asuntoa tarvitsevat: soittakaa sinne Tyssille! Usein soiton myötä alkaa tapahtua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643225Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422447
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa992180- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271800- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851405- 391290
- 811132