olin gastroskopiassa ja siinä otetuissa koepaloissa selvisi että lievää katarria oli vatsan limakalvolla. Samalla tähystyksen yhteydessä löytyi muutama hyperplastinen polyyppi joka johtuu ilmeisesti tulehduksesta.. täällä kyselen että löytyykö täältä muita joilta löytynyt gasytroskopian yhteydessä polyyppeja mahasta? oletteko käyneet rutiininomaisissa tähystyksissä ja kuinka usein?
hyperplastiset polyypit
2
1716
Vastaukset
- Anonyymi
Kävin gasroskopiassa jatkuvien vatsavaivojen ja laihtumisen takia.Minulla oli myös noita polyyppeja,mutta tuloksia ei vielä ole tullut näytepaloista Ihmettelen kun lääkäri vöhätteli vatsavaivojani.Elämän laatu kärsii niiden takia ja en jaksa hoitaa kuntoani ja ehdi tehdä kotitöitä,kun aika menee vuoteessa makaamiseen Tavallisesta ruuastakin tulee pahoja vatsavaivoja ja menee päiviö,viikkoja etten pysty syömäön muuta kuin kauralientä.Toiminnallista häiriötä tarjotaan dignoosiksi,vaikka näin pahat jatkuvat vatsavaivat johtuvat aivan varmasti jostain sairaudesta
- Anonyymi
Jatkoa edelliseen.Olin aiemmin gastroskopiassa n 7 vuotta sitten.Kyllä minusta oli nyt aiheellista tehdä uusi tutkimus.Tämä oli jo kolmas lääkäri jolla kävin.Eli vaikeat vatsaoireet ja kummalliset ihottumat,jotka tuntuvat liittyvän näihin vstsaoireisiin ovat vaivanneet jo kohta 3 vuotta.Epäilen että kyseessä voi olla SLE sairaus koska minulla on runsaasti autoimmuunitautien ja Sle taudin geenejä.Aikaisemmin minulla ei ole ollut mitään ihottumia,eikä kutinoita.Nyt on tullut monia yliherkkyyksiä esim lääkkeille ym.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3177424Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662146- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161362- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91231Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691210RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541146Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019