Tähän asti olen yrittänyt päästä aina mahdollisimman halvalla, mutta nyt alkaa tulla mittari täyteen ja voisi hankkia jonkintasoista laatuakin. Pyyhkeistä tulee ohuita lutruja, langat törröttää, värit haalistuu, muoto virttyy... haluan kunnon pehmeät, täyteläiset, muotonsa säilyttävät pyyhkeet, ja kiitos valikoimaa myös isommassa kuin 70x140 cm koossa! Jonkin verran olen valmis laadusta maksamaan, mutta haluan rahoilleni vastinetta enkä viitsi tyhjästä maksaa. Eli Luhta? Finlayson? Vai mikä? Aina parempi, jos tuotesarja on sellainen, jota on mahdollisuus parin vuoden päästä tarpeen mukaan laajentaa.
Oikeasti hyvät pyyhkeet?
4
849
Vastaukset
- luulisin
Jostain luin, että Luhtan pyyhkeet oli pärjänneet parhaiten jossain pyyhetestissä.
- pumi
Luhdan aalto pyyhe sijoittui hyvin Hesarin testissä, muttei testi ollut oikeudenmukainen. Siinä oli eri materiaaleista, tiheyksisiä ym pyyhkeitä, joita ei olisi noin voinnut arvostella.
Olen kuullut että Cavon pyyhkeet ovat erittäin pehmeitä, laadukkaita sekä imukykyisiä. Niitä myydään Stockmannilla. En ole itse kokeillut kysesitä merkkiä, sillä niiden väri/kuositarjonta ei ole vastannut omaa sisustusmakuani.
Mutta niitä myyneen' voin sanoa, että kannattaa kokeilla. Olen kuullut niin paljon hyvää niistä. - Täti
Marimekolla on muhkeita pyyhkeitä. Valikoimassa on monelaisa kuosia ja kokoa.
Olen ollut tyytyväinen :)- ripustuslenkki
"Pitkässä päässä" eli pyyhe viiltää lattiaa. Koskaan en ole moista tavannut. Musta valk raitapyyhe,valkoiset kapeat raidat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3671841Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111668Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411338Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel51940Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402888Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.69879Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä32714Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo68676- 53676
- 63673