Tähän asti olen yrittänyt päästä aina mahdollisimman halvalla, mutta nyt alkaa tulla mittari täyteen ja voisi hankkia jonkintasoista laatuakin. Pyyhkeistä tulee ohuita lutruja, langat törröttää, värit haalistuu, muoto virttyy... haluan kunnon pehmeät, täyteläiset, muotonsa säilyttävät pyyhkeet, ja kiitos valikoimaa myös isommassa kuin 70x140 cm koossa! Jonkin verran olen valmis laadusta maksamaan, mutta haluan rahoilleni vastinetta enkä viitsi tyhjästä maksaa. Eli Luhta? Finlayson? Vai mikä? Aina parempi, jos tuotesarja on sellainen, jota on mahdollisuus parin vuoden päästä tarpeen mukaan laajentaa.
Oikeasti hyvät pyyhkeet?
4
804
Vastaukset
- luulisin
Jostain luin, että Luhtan pyyhkeet oli pärjänneet parhaiten jossain pyyhetestissä.
- pumi
Luhdan aalto pyyhe sijoittui hyvin Hesarin testissä, muttei testi ollut oikeudenmukainen. Siinä oli eri materiaaleista, tiheyksisiä ym pyyhkeitä, joita ei olisi noin voinnut arvostella.
Olen kuullut että Cavon pyyhkeet ovat erittäin pehmeitä, laadukkaita sekä imukykyisiä. Niitä myydään Stockmannilla. En ole itse kokeillut kysesitä merkkiä, sillä niiden väri/kuositarjonta ei ole vastannut omaa sisustusmakuani.
Mutta niitä myyneen' voin sanoa, että kannattaa kokeilla. Olen kuullut niin paljon hyvää niistä. - Täti
Marimekolla on muhkeita pyyhkeitä. Valikoimassa on monelaisa kuosia ja kokoa.
Olen ollut tyytyväinen :)- ripustuslenkki
"Pitkässä päässä" eli pyyhe viiltää lattiaa. Koskaan en ole moista tavannut. Musta valk raitapyyhe,valkoiset kapeat raidat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti33538338Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1036966Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos315520Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös214018Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta673149Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi543035Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D622321En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122154Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul182141Trump on jo ihan seonnut...
Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.4992042