Tähän asti olen yrittänyt päästä aina mahdollisimman halvalla, mutta nyt alkaa tulla mittari täyteen ja voisi hankkia jonkintasoista laatuakin. Pyyhkeistä tulee ohuita lutruja, langat törröttää, värit haalistuu, muoto virttyy... haluan kunnon pehmeät, täyteläiset, muotonsa säilyttävät pyyhkeet, ja kiitos valikoimaa myös isommassa kuin 70x140 cm koossa! Jonkin verran olen valmis laadusta maksamaan, mutta haluan rahoilleni vastinetta enkä viitsi tyhjästä maksaa. Eli Luhta? Finlayson? Vai mikä? Aina parempi, jos tuotesarja on sellainen, jota on mahdollisuus parin vuoden päästä tarpeen mukaan laajentaa.
Oikeasti hyvät pyyhkeet?
4
886
Vastaukset
- luulisin
Jostain luin, että Luhtan pyyhkeet oli pärjänneet parhaiten jossain pyyhetestissä.
- pumi
Luhdan aalto pyyhe sijoittui hyvin Hesarin testissä, muttei testi ollut oikeudenmukainen. Siinä oli eri materiaaleista, tiheyksisiä ym pyyhkeitä, joita ei olisi noin voinnut arvostella.
Olen kuullut että Cavon pyyhkeet ovat erittäin pehmeitä, laadukkaita sekä imukykyisiä. Niitä myydään Stockmannilla. En ole itse kokeillut kysesitä merkkiä, sillä niiden väri/kuositarjonta ei ole vastannut omaa sisustusmakuani.
Mutta niitä myyneen' voin sanoa, että kannattaa kokeilla. Olen kuullut niin paljon hyvää niistä. - Täti
Marimekolla on muhkeita pyyhkeitä. Valikoimassa on monelaisa kuosia ja kokoa.
Olen ollut tyytyväinen :)- ripustuslenkki
"Pitkässä päässä" eli pyyhe viiltää lattiaa. Koskaan en ole moista tavannut. Musta valk raitapyyhe,valkoiset kapeat raidat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1626067Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa574625Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu444400Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa644239Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa682642En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.582109Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1331632odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1261469- 481411
- 341298