oon pitkään ihmetelly et mitähä se meinaa ku todella usein nään unta että siinä unessa joudun veden armoille, välillä hyökyaallot hyökkää kimppuu, ja ne ei välttämättä kuitenkaa pelottavia unia oo.
melkee jokatoine päivä tulee pulikoitua jossai voimakkaassa vesivirrassa, ja aaltojen ympäröivänä.
sitte toinen usein näkyvä uni on että on joku sota mun ympärillä,
aseita, väkivaltaa, ampumista, ja minäki joudun välillä ampumaan ihmisiä, ja ne ihmiset ei meinaa millään kuolla vaikka kuin ampuu. ja pelottavia on nuo unet.
niin että, osaisko joku tulkita? :P
hyökyaaltoja unessa usein
korppi___
1
516
Vastaukset
- chilal
Minullakin toistuvat todella usein unet, joissa jättimäinen hyökyaalto tulee mereltä, ja pyyhkäisee yli rannan, ja vie minut mukanaan. En koskaan huku, eivätkä unet ole minullakaan painajaisia, mutta ne toistuvat häiritsevän usein.
Minulle on sanottu että hyökyaallot kuvaavat tunteita, joita ei ehkä itse kykene hallitsemaan, tai että alitajunta haluaa sanoa jotain, eivätkä unet lopu, ennenkuin unennäkijälle selviää, että mitä alitajunta haluaa sanoa.
Jos nämä unesi toistuvat vielä paljonkin, voisit kokeilla yrittää vaikuttaa niihin, ja niiden tapahtumiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3955863Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251809Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http471232- 1211043
Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko98946Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss47943- 56924
Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?133919- 46907
- 78861