must vintti koirat on tosi rumii.. mut yks vintti koira rotu on kyl ihan nätti meinaan seellain joka näyttää ihan palatsi koiralt..
siis en ymmärrä mitä vintti koiral tekee muutaku joksuttaa sitä jossaa rada.. ja siintäki se varmaan vaa kärsii sii vintti koirat on ihan p.st... anteeks nyt vaa.. suora mielipiteeni..
Tosi rumii....
149
8848
Vastaukset
- Elle
Minä taas pidän juuri vinttikoirista. Mielestäni ei ole mitään niin kaunista ja ylvästä. Onneksi makuja on niin monenlaisia, että kaikille riittää juuri oman makunsa mukainen koira.
Ihmettelen vaan, että mikähän vinttikoira on se, joka mielestäsi on palatsikoiran näköinen????- *hau hau*
ku en oikeen tiiä.. se oli vissii joku afgaanin vintti koira tai sellain... mut must yleen sä on vintti koirat rumii ku niillä on niin köyry selkä ja ne on nii laihoja.. ja niillä on linnun luut..
- Salli
*hau hau* kirjoitti:
ku en oikeen tiiä.. se oli vissii joku afgaanin vintti koira tai sellain... mut must yleen sä on vintti koirat rumii ku niillä on niin köyry selkä ja ne on nii laihoja.. ja niillä on linnun luut..
Afgaaniko palatsikoiran näköinen? No en ole hassumpaa kuullut. Mielestäni siinä ei ole mitään samaa näköä.
- koira fani
ellenin kanssa vinttikoirat ovat kauniita ja ylväitä! sä et taida tietää koirista mitään .
- ............
*hau hau* kirjoitti:
Linnun luut.. Tiesitkö että kaikkien koirien luusto on samanlainen? ;) Vinttikoirilla ei ole köyryselkää eikä ne ole laihoja vaan pitkäjalkaisia.
............ kirjoitti:
Linnun luut.. Tiesitkö että kaikkien koirien luusto on samanlainen? ;) Vinttikoirilla ei ole köyryselkää eikä ne ole laihoja vaan pitkäjalkaisia.
justjoo, ai ei laihoja?Mikäs vinttikoiratietäjä luulet olevas??ne on tarkoitettu laihoiksi, jos niillä olisi paljon massaa, näyttäisivät napolinmastifilta, niin kuvitelkaa sellainen juoksemaan vinttikoira radalle!
saluki:
http://www.saluki.fi/wordpress/wp-content/uploads/2010/11/aziz_mavaddat.jpg
näkyy kylkiluut.afgaaneilla näkyy lonkkaluut.
ja jos tämä ei ole mielestänne laiha, niin jopas on:
sloughi:
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQzhM8ZdgyYFwUdQqXROquLNDY6UpRbsD7lFtGAG1OhszzTlTAYVLm4Uxu8-Q
en halua nostaa vihaa vinttikoiria vastaan, mutta todistin vain että vinttikoirien kuuluu olla laihoja (mut ei noin laihoja mitä toi alempi kuva on.)jos ne olisi molossityyppisiä, niin ei silloin pitkälle pötkisi vinttikoirakisoissa.
- Vinttikoirat rulez
No jokaisellahan on omat mielipiteet, mutta minä,,kuten hyvin monet muutkin olen sitä mieltä, että vinttikoirat ovat jotain todella upeaa ja kaunista. Hyvinhoidetuilla ei luut törrötä ja yleensä köyryselkä niillä on vaan näyttelyasennossa. Tiedän kyllä, että etenkin jotkut pikkulapset eivät pidä vinttikoirista, mutta eiväthän kaikki pidä esimerkiksi kiinanpalatsikoirista ja ei siinä mitään, joakisella on oma mieleipide.
Ja mitä muutako tehdä vinttarilla kuin juoksuttaa radalla?? kuule jos et viitsi perehtyä aiheeseen yhtään sen enempää ja tulla vaan suoraan kirjoittelemaan tänne, niin jätä mieluummin tulematta! Vinttikoirallahan tekee itseasiassa paljon enemmän kuin "tavallisella" koiralla. Niillä on ihana luonne, ne ovat silmiähivelevän kauniita ja niillä voi harrastaa monenlaista!! Ja vinttikoira EI kärsi radalla, jos et sitä edes sattunut tietämään. He rakastavat vilpittömästi radalla vieheen perässä juoksua.
Ja vinttikoirat ei sittenole ollenkaan p:stä, eikä kyllä mikään muukaan rotu, mutta vinttikoirat vähiten, okei?
Ja pieni kysymys: Rupesi HIUKAN naurattamaan tuo "vinttikoira, joka näyttää palatsikoiralta". Olenko niin tyhmä, etten tiedä, että olemassa on sellainenkin vinttikoirarotu, jolla on lyhyet jalat, tylppä kuono, joka näyttää enemmän tiskirätiltä, ja joka on minimaalisen pieni?? Luulisin, että tarkoitat afgaaninvinttikoiraa, se on nimittäin eniten pekigneesin "näköinen", eli ainut yhteys niillä on pitkä karva.¨
Eli jokaisella tosiaan on omat mielipiteet, toiset tykkää vinttikoirista, toiset niistä tavallisemmista karvakasoista, mutta toisten lempirotuja ei tarvitse tulla haukkumaan.- häivy lastentarhaan!
Kuten kaikki on täällä jo sanonutkin, nii kasva aikuiseksi. Sä oot selvästi joku 5-vuotias hemmoteltu pikkukakara joka haluaa vaan huomiota. SEllasta se elämä on, toiset ei saa huomiota muuten kun näin typerällä tavalla.
olet muuten todella lapsellinen ääliö, jos et osaa kirjoittaa asialliseti ja ilman lesoilua tänne! Jos et pidä vinttikoirista niin älä pidä(sehän on vaan hyvä asia, että me kunnon vinttikoiraihmiset ei jouduta katselemaan koiratapahtumissa tollaista ääliötä rumentamassa maisemaa), mutta ei tarvitse tulla tänne sitä puhumaan!
Ootkohan sä koskaan nähny vinttikoiraa livenä? Tai sitten sä oot vaan niin tyhmä, ettet älyä, että vinttikoirat ei ole laihoja!!Niillä on vaan sellainen ihana, hoikka ja virtaviivainen ruumiinrakenne, eikä mitään ylimääräsistä. Senhän takia ne onkin niin nopeita ja koirien kuninkaita.
Voidaanhan mekin ruveta haukkumaan sun lempirotuasi, oliko se joku tyhmä läski hemmoteltu kiinanpalatsikoira vai mikä? Niin, että siihen ei sitten tarvitse sanoa mitään.
Ja niin, opettele kirjoittamaan ja puhumaan nätimmin, hanki elämä ja hakeudu vaikka hoitoon, jos on vaikeeta, ei tarvii ruveta vittuilee normaaleille ihmisille!!
- Vinttis
Mene muualle höpöttämään tällaista potaskaa jos et osaa kuin valittaa. Opettele ainakin kirjoittamaan oikein!!! Kiroiluita ja lapsellista kirjoittelua ei kaivata tälle palstalle,täällä puhutaan ASIAA!Menikö pönttö jakeluun?
- mähän vain eli suski!!
seurakoirina kuten meillä se viedään lenkille
ja se on ihan saman lainen kuin muutkin koirat
oon samaa mieltä 14w tytsy toi on just sellainen
........... - kiva girl 16w
omat mielipiteet mut onks sitä pakko sanoo
muille jotka pitää vintti koirista!
mä luulen että sä vaa yrität ärsyttää meitä
toisin sanoen härnätä!!!
- Vinttikoirat rulez
Kuten kaikki on täällä jo sanonutkin, nii kasva aikuiseksi. Sä oot selvästi joku 5-vuotias hemmoteltu pikkukakara joka haluaa vaan huomiota. SEllasta se elämä on, toiset ei saa huomiota muuten kun näin typerällä tavalla.
olet muuten todella lapsellinen ääliö, jos et osaa kirjoittaa asialliseti ja ilman lesoilua tänne! Jos et pidä vinttikoirista niin älä pidä(sehän on vaan hyvä asia, että me kunnon vinttikoiraihmiset ei jouduta katselemaan koiratapahtumissa tollaista ääliötä rumentamassa maisemaa), mutta ei tarvitse tulla tänne sitä puhumaan!
Ootkohan sä koskaan nähny vinttikoiraa livenä? Tai sitten sä oot vaan niin tyhmä, ettet älyä, että vinttikoirat ei ole laihoja!!Niillä on vaan sellainen ihana, hoikka ja virtaviivainen ruumiinrakenne, eikä mitään ylimääräsistä. Senhän takia ne onkin niin nopeita ja koirien kuninkaita.
Voidaanhan mekin ruveta haukkumaan sun lempirotuasi, oliko se joku tyhmä läski hemmoteltu kiinanpalatsikoira vai mikä? Niin, että siihen ei sitten tarvitse sanoa mitään.
Ja niin, opettele kirjoittamaan ja puhumaan nätimmin, hanki elämä ja hakeudu vaikka hoitoon, jos on vaikeeta, ei tarvii ruveta vittuilee normaaleille ihmisille!!
Vastaa - IPe
... mielipiteeseesi, vaikka hieman omituinen onkin. Muuten, vintti ja koira kirjoitetaan yhteen; vinttikoira.
- sari
14w tyttö ja Ilona ja tietenkin ipe!
oon ihan samaa mieltä etenkin tos jos sul
on vinttikoiraa...... kirjotuksesta!- *hau hau*
kiitos eihän minulla ole vinttikoiraa sory
halusin vaa kiusata teitä ja anteeksi vain! - *hauhau*
*hau hau* kirjoitti:
kiitos eihän minulla ole vinttikoiraa sory
halusin vaa kiusata teitä ja anteeksi vain!Mää oon varmaan vähän sairas mut musta tommonen teksti mitä kirjotit oli oikein nautinnollista luettavaa! Hahhah. Vinttikoirat on rumia. T: 2-vuotiaan tytön äiti..
- *hau hau*
voi jumalauta et te ootte sit tyhmii ite ette oo koskaa nähny afkaaninvinttikoiraa siis se hän just niinku selitin iso pitkäkarvanen ja nätti..
venäjänvinttikoirat on ihan perseestä siis ne on niin rumii ja sellasii kauheit.. että opetelkaa tunnistaa koirat saatana.. vittu te ootte muuten ite ryssii mä oon kyl ihan suomalain ja kenekää muun ei tarvi kirjotella tol *hau hau* nimel tänne muut ku mä..- Minä ihan iteeee!!!!
Moro!!!
mun mielestä vinttikoirat ei oo mitenkää ulkonäöllisesti kauniita joten kannatan *Hau haun* mielipidettä.. Ei teistäkään varmaa oo kivaa jos esitätte mielipiteen ja sit kaikki käy heti päälle.. joten.. Olkaa hiljaa jos ei oo mitään hyviä kannan ottoja!!!! Kaikki muut paitsi *Hau hau*
T: hauhaun frend... you know.. - IPe
Minä ihan iteeee!!!! kirjoitti:
Moro!!!
mun mielestä vinttikoirat ei oo mitenkää ulkonäöllisesti kauniita joten kannatan *Hau haun* mielipidettä.. Ei teistäkään varmaa oo kivaa jos esitätte mielipiteen ja sit kaikki käy heti päälle.. joten.. Olkaa hiljaa jos ei oo mitään hyviä kannan ottoja!!!! Kaikki muut paitsi *Hau hau*
T: hauhaun frend... you know..... minäkin menisin esittämään mielipiteeni lonkkavikasten ulkonäöstä, lonkkavikaisten paltalle. Ei kuullosta kauhean fiksulta.
- IPe
... ole niin vanha, että olisi ehtinyt opiskelemaan biologiaa koulussa (etkä äidinkieltä).
Venäjänvinttikoirat eivät ole perseestä, vaan sieltä naapuri -osastolta. - Ilona
IPe kirjoitti:
... ole niin vanha, että olisi ehtinyt opiskelemaan biologiaa koulussa (etkä äidinkieltä).
Venäjänvinttikoirat eivät ole perseestä, vaan sieltä naapuri -osastolta.et *hau hau* onks sun pakko kirjottaa kahdella
eri nimimerkillä tuon tunnisti heti!!! - Ilona
Ilona kirjoitti:
et *hau hau* onks sun pakko kirjottaa kahdella
eri nimimerkillä tuon tunnisti heti!!!Sä oot kyl kaikilta anteeksi pyynnön velkaa.
koska haukut toisten vinttikoiria vinttikoira
palstalla!!! Miusta mikään koira ei ole toista
rumempi eikä söpömpi vaan kaikki yhtä IHANIA
nöpöneniä! - *Go Hau Hau*
Ilona kirjoitti:
et *hau hau* onks sun pakko kirjottaa kahdella
eri nimimerkillä tuon tunnisti heti!!!En todellakaan oo *Hau hau*!!!!!!!!! En edes tunne koko tyyppiä joten turha alkaa aukomaa! Heti ku tulee eri mielipide joka ei oo myönteinen nii aletaa vammattamaa että olisin sama tyyppi ku joku *Hau hau*!!!!!!!!
- Vinttikoirat rulez
*Go Hau Hau* kirjoitti:
En todellakaan oo *Hau hau*!!!!!!!!! En edes tunne koko tyyppiä joten turha alkaa aukomaa! Heti ku tulee eri mielipide joka ei oo myönteinen nii aletaa vammattamaa että olisin sama tyyppi ku joku *Hau hau*!!!!!!!!
Joo, et tietenkään ole yksi ja sama tyyppi, et tietenkään! Ensimmäisessä viestissäsi kirjoitit, että olet hau haun kaveri ja että tunnet hänet ja nyt et sitten tunnekkaan sitä?? Ja muutenkin lapsellisesta tyylistä tunnisti heti.
Vinttikoirat, etenkään venakot eivät tosiaankaan ole perseestä, niinkuin joku jo sanoikin täällä!
Ja ei tartte vinttaripalstalle tulla haukkumaan vinttikoiria ja vielä noin rumasti! Ei sustakaan varmaan hirveän hauskaa olisi, jos sun omaa lempirotuas, mikä ihme sylikoira nyt onkaan, tultais haukkumaan sen omille keskustelupalstoille. - sanna
Vinttikoirat rulez kirjoitti:
Joo, et tietenkään ole yksi ja sama tyyppi, et tietenkään! Ensimmäisessä viestissäsi kirjoitit, että olet hau haun kaveri ja että tunnet hänet ja nyt et sitten tunnekkaan sitä?? Ja muutenkin lapsellisesta tyylistä tunnisti heti.
Vinttikoirat, etenkään venakot eivät tosiaankaan ole perseestä, niinkuin joku jo sanoikin täällä!
Ja ei tartte vinttaripalstalle tulla haukkumaan vinttikoiria ja vielä noin rumasti! Ei sustakaan varmaan hirveän hauskaa olisi, jos sun omaa lempirotuas, mikä ihme sylikoira nyt onkaan, tultais haukkumaan sen omille keskustelupalstoille.hau hau on ihan selvästi huomion kipee valepukki!
- voi!
*Go Hau Hau* kirjoitti:
En todellakaan oo *Hau hau*!!!!!!!!! En edes tunne koko tyyppiä joten turha alkaa aukomaa! Heti ku tulee eri mielipide joka ei oo myönteinen nii aletaa vammattamaa että olisin sama tyyppi ku joku *Hau hau*!!!!!!!!
vittu sun kanssas!
ja vo vittu ku kiviäki kiinostaa! - * hau hau*
voi! kirjoitti:
vittu sun kanssas!
ja vo vittu ku kiviäki kiinostaa!nii näyttää kiinnostavan ku täs on niin paljo juttuu et katos tarkemmin.. ja mä en todellakaa tunne tot *go hau hau* nimi mekrkkist tyyppii et uskokaa mitä uskottee.. MUT VINTTIKOIRAT ON VITUSTA,,,,,
- IPe
* hau hau* kirjoitti:
nii näyttää kiinnostavan ku täs on niin paljo juttuu et katos tarkemmin.. ja mä en todellakaa tunne tot *go hau hau* nimi mekrkkist tyyppii et uskokaa mitä uskottee.. MUT VINTTIKOIRAT ON VITUSTA,,,,,
".. MUT VINTTIKOIRAT ON VITUSTA,,,,, "
No tuota noin, eikös me kaikki? - koira tyttö82
IPe kirjoitti:
".. MUT VINTTIKOIRAT ON VITUSTA,,,,, "
No tuota noin, eikös me kaikki?Sain tälläsekäsitykseni käydessä sekanrotusien
palstalla ja siellä esiinnyit natalie nimellä
ja mitä yökkää seropeis on????
SULLE EI SOVI MIKÄÄN KOIRA!!!!!!!!!!!11 - IPe
koira tyttö82 kirjoitti:
Sain tälläsekäsitykseni käydessä sekanrotusien
palstalla ja siellä esiinnyit natalie nimellä
ja mitä yökkää seropeis on????
SULLE EI SOVI MIKÄÄN KOIRA!!!!!!!!!!!11... ei varmaan ollut tarkoitettu mulle?
- Vinttikoirat rulez
IPe kirjoitti:
... ei varmaan ollut tarkoitettu mulle?
....että sulle ei tosiaan sovi mikään koira, joten älä ikinä ota mitään koiraa, ja jos joku on pakko, niin sitten lelukoira, mutta älä mielellään sitäkään!!!!
- 14w tyttö taas!
....että sulle ei tosiaan sovi mikään koira, joten älä ikinä ota mitään koiraa, ja jos joku on pakko, niin sitten lelukoira, mutta älä mielellään sitäkään!!!!
Pehmo lelu parka kun se joutuu sun kätees!!
- Hilu
Moro!!!
T: hauhaun frend... you know..itselläni on 5- vuotias venäjänvinttikoira. välilläse käy hermoille, mutta kyllä se useimmiten kruunaa päivän. ulkonäkö... se näyttää mietityttäneen monia täällä. onhan venakot rujon näköisiä, mutta uskoisin että jos moni teistä pääsisi tekemisiin sellaisen kanssa, mielipide muuttuisi. se on luonteeltaan ihan pirun viisas ja ovela (välillä tulee mietittyä onko se jopa ovelampi kuin ihminen). mutta, tämä on vain minun mielipiteeni tässä suuressa maailmassa.
- jessica -85
* hau hau* kirjoitti:
nii näyttää kiinnostavan ku täs on niin paljo juttuu et katos tarkemmin.. ja mä en todellakaa tunne tot *go hau hau* nimi mekrkkist tyyppii et uskokaa mitä uskottee.. MUT VINTTIKOIRAT ON VITUSTA,,,,,
Tuota miksi ihmeessä tulet riitelemään tänne vinttikoira palstalle? Jos sul on jotain patoutumia vinttikoiria vastaan se ei ole meidän ongelma eikä vinttikoirien, vaan sun ja sun läheisten. Tai jos sä haluat riidellä ihan jostain vaan, niin tääl on kyl semmosiakin keskustelupalstoja minne nuo sinun noitumiset sopii paremmin. Eiköhän pidetä nää koira palstat asiallisena, koska koirat ei kuitenkaan ole tehneet mitään vaan kaikki mitä ne tekee on enemmän ja vähemmän ihmisten ansioita, niin hyvät kuin huonotkin puolet. Joten ole hyvä ja vaihda palstaa...
- ggffgg
Venäjänvinttikoira on kaikkein nätein vinttikoira, sille ei mahda salukit eikä afgaanin mitään. Ne on ihania palatsikoiran näköisiä kaunoisia. Pikkupiskit jotka ei osaa ku räksyttää voisivat painua kauas kellariin
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/57/Bartina.jpg - ggffgg
ggffgg kirjoitti:
Venäjänvinttikoira on kaikkein nätein vinttikoira, sille ei mahda salukit eikä afgaanin mitään. Ne on ihania palatsikoiran näköisiä kaunoisia. Pikkupiskit jotka ei osaa ku räksyttää voisivat painua kauas kellariin
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/57/Bartina.jpgSori, kirjotin suuttumispuuskan pauloissa, kaikki koirat on kivoja eikä minkään niistä tarvihe mennä kellariin eikä edes vintille, ite vaan tykkään borzoista eniten ;)
- OLIKO NYT PAKKO
Hau Hau onks sul jotain ongelmii.Mä taidanki vähän solvata sun lastas kun pilkkasit joidenki lempirotua.
Lapses on ihan ääliö,ruma.invalidi. - ÅÅÅÅÖ
* hau hau* kirjoitti:
SÄ OOTKUULE IHAN ITTE OMAN ISÄS PERSEESTÄ!!!!!!! EI TARTTE OIKEESTI
TULLA HAUKKUUN TÄNNE VINTTIKOIRIA JOS KERRAN ET OO EES KIINNOSTUNU NIISTÄ.
jA TÄÄ ON VINTTIKOIRA PALSTA EIKÄ MIKÄÄN KIROLU PALSTA.
MENE KUULE KIROILU PALSTALLE JOS TARTTEE KOKO AJAN VAAN VITUTELLA!
- Mielipide=henk.koht. juttu!!!
Tere!!! Jos te vähän kää välitätte vinttikoiristanne nii hittoakos te sitte luette tätä *Hau haun* tekemää palstaa!!!!!!!! jos oltte vinttik. rakkaite menkää puhumaa toistenne kanssa pehmeitä jollekki muulle palstalle!!!!!!
T: Samaa mieltä kuin *hau hau*!!!!!!!!!!!!!- Vinttikoirat rulez
Joo häivy sä vaan hau haus kanssa jonnekkin muualle, ja jätä vinttikoirapalsta rauhaan!
- Nii.. tai sit en!!!!!
Joo häivy sä vaan hau haus kanssa jonnekkin muualle, ja jätä vinttikoirapalsta rauhaan!
No en todellakaa jätä rauhaa!!!! Mä kerron oman mielipiteen ihan millon ite haluun ja ihan missä vaa!!!!!!!!!!
- likka
Nii.. tai sit en!!!!! kirjoitti:
No en todellakaa jätä rauhaa!!!! Mä kerron oman mielipiteen ihan millon ite haluun ja ihan missä vaa!!!!!!!!!!
nimimerkillä!????
- En oo HAU HAU!!!!!!!
likka kirjoitti:
nimimerkillä!????
Yritä nyt hyvä immeinen ymmärtää et en todellakaa oo *hau hau*!!!!!!!! Jos mul on sama mielipide ku hau haulla nii tarvii heti aukoo!!!!!!!!
T: erimielipide kuin teillä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 - *HAU HAU*
En oo HAU HAU!!!!!!! kirjoitti:
Yritä nyt hyvä immeinen ymmärtää et en todellakaa oo *hau hau*!!!!!!!! Jos mul on sama mielipide ku hau haulla nii tarvii heti aukoo!!!!!!!!
T: erimielipide kuin teillä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1no nii siis mä oon hauhau ja sillä selvä.. mä en tosiaankaa tunne tota toista tyyppii mut se nättää olevan puolet järkevämpiku te..
te alatte heti aukoo jos jollaa on teit vastaa olevii mielipiteit,, nii ja muuten kii jos teit ei kiinnosta nää meijän jutut ni mix laitatte sit tänne niin paljo postii,, - oikeudenmukainen likka!
*HAU HAU* kirjoitti:
no nii siis mä oon hauhau ja sillä selvä.. mä en tosiaankaa tunne tota toista tyyppii mut se nättää olevan puolet järkevämpiku te..
te alatte heti aukoo jos jollaa on teit vastaa olevii mielipiteit,, nii ja muuten kii jos teit ei kiinnosta nää meijän jutut ni mix laitatte sit tänne niin paljo postii,,Joku voi hyvinkin olla hau haun kanssa
samaa mieltä! mutta olen kyllä samaa mieltä
muiden kanssa että jos on huomion kipee niin
pysyis poissa täältä! Älkääkä ottako kaikkea
ihan tosissanne näettehän te että tämä
kaikki on vaa yhtä isoa vitsiä! näkeehän sen!
tosi rumii.... otsikosta! - Ai muka oikeudenmukanen!!
oikeudenmukainen likka! kirjoitti:
Joku voi hyvinkin olla hau haun kanssa
samaa mieltä! mutta olen kyllä samaa mieltä
muiden kanssa että jos on huomion kipee niin
pysyis poissa täältä! Älkääkä ottako kaikkea
ihan tosissanne näettehän te että tämä
kaikki on vaa yhtä isoa vitsiä! näkeehän sen!
tosi rumii.... otsikosta!Että hau haun mielipide on yks iso vitsi!!!! Tosi kakasti sanottu!!! Jos hau haulla on mielipide ja sanot sitä vitsiksi niin huhu!!!
Mieti ihminen vähän!!! Toinen kertoo mielipiteen ja sä sanot sitä vitsiksi!!! Haloo..
MIETI!!!! - oikeudenmukainen likka!
Ai muka oikeudenmukanen!! kirjoitti:
Että hau haun mielipide on yks iso vitsi!!!! Tosi kakasti sanottu!!! Jos hau haulla on mielipide ja sanot sitä vitsiksi niin huhu!!!
Mieti ihminen vähän!!! Toinen kertoo mielipiteen ja sä sanot sitä vitsiksi!!! Haloo..
MIETI!!!!No sen hän näkee et koko juttu on iso vitsi
sillä eihän tänne yleen sä tulla tollast puhumaan
jos ei ole pikkusen huomion kipee tai halua
kattoo mitä muut sanoo!!! ai oikeunen mukainenko
nimimerkillä kirjoittanut on it se *hau hau* - YMMÄRRÄ!!!!!111
oikeudenmukainen likka! kirjoitti:
No sen hän näkee et koko juttu on iso vitsi
sillä eihän tänne yleen sä tulla tollast puhumaan
jos ei ole pikkusen huomion kipee tai halua
kattoo mitä muut sanoo!!! ai oikeunen mukainenko
nimimerkillä kirjoittanut on it se *hau hau*Täytyykö se nyt takoa sinne päähän!!! En todellakaa oo hau hau!!!!!!!!!!!!!!!!!! Et vaa kestä et oon samaa mieltä ku itse hau hau!!!!!!!!!
- *hau hau*
YMMÄRRÄ!!!!!111 kirjoitti:
Täytyykö se nyt takoa sinne päähän!!! En todellakaa oo hau hau!!!!!!!!!!!!!!!!!! Et vaa kestä et oon samaa mieltä ku itse hau hau!!!!!!!!!
mix kommentoitte tänne listalle jos teit ei suoraa sanottuun kiinnosta.. afkaanin vinttikoirat on söPöi ja kauniit mut muut vinntti koirat on rumii... enkämä ymmärrä sitäkää et jos joku sanooo oman mieli piteensä tällä palstalla nii ei siint noin isoo numeroo pidä tehä.. JOKAISELLA ON OMAT MIELIPITEENSÄ JA NIITÄ SAA TULLA ESITTÄÄ MIHKÄ HALUU SUOMI ON VAPAA MAAA!!!!!!!!!!!!
- Farkkutypy
*hau hau* kirjoitti:
mix kommentoitte tänne listalle jos teit ei suoraa sanottuun kiinnosta.. afkaanin vinttikoirat on söPöi ja kauniit mut muut vinntti koirat on rumii... enkämä ymmärrä sitäkää et jos joku sanooo oman mieli piteensä tällä palstalla nii ei siint noin isoo numeroo pidä tehä.. JOKAISELLA ON OMAT MIELIPITEENSÄ JA NIITÄ SAA TULLA ESITTÄÄ MIHKÄ HALUU SUOMI ON VAPAA MAAA!!!!!!!!!!!!
Älkää enää vastatko noihin *Hau Hau*:n viesteihin,jooko? Päästäis siitä pikkuhiljaa eroon ja keskitytään itse asiaan eli Vinttikoiriin. Olkaa järkeviä.Unohdetaan koko viesti ja että tuommoinen on ikinä tälle palstalle edes eksynyt.OIkein Aurinkoista Alkavaa Kevättä Kaikille Vinttikoirien omistajille!!
t.Farkkutypy - saluki girl
Farkkutypy kirjoitti:
Älkää enää vastatko noihin *Hau Hau*:n viesteihin,jooko? Päästäis siitä pikkuhiljaa eroon ja keskitytään itse asiaan eli Vinttikoiriin. Olkaa järkeviä.Unohdetaan koko viesti ja että tuommoinen on ikinä tälle palstalle edes eksynyt.OIkein Aurinkoista Alkavaa Kevättä Kaikille Vinttikoirien omistajille!!
t.Farkkutypyookei! enmä viittikkää enää tapella noi lapsellisen typeryksen kanssa!
ja hau haulle tiedoks salukitkin on söpdejä! - pEACHE
*hau hau* kirjoitti:
hauhau siellä ja hauhau täällä siellä hau täällä hau joka puolella hauhau Tyyyhmäsä oot!!!
- whitewolf
Et onko kukaan nähny kiinanpalatsi koiran näköstä vinttikoiraa?
- IPe
Kiinanvinttikoira? ;-))
- whitewolf
IPe kirjoitti:
Kiinanvinttikoira? ;-))
nerokasta!
- 14w tyttö taas!
whitewolf kirjoitti:
nerokasta!
ei ole tyhmenpää ihmistä mailmassa kuin *hau hau*
- *hau hau*
14w tyttö taas! kirjoitti:
ei ole tyhmenpää ihmistä mailmassa kuin *hau hau*
nii me voijaa puhuu pahaa vinttikoirist kakki jotka ei tykkkää niist-- ei teijän vinttikoirien palvojien tarvikkaa kirjotella tähän juttuu... ettäs tiiätte--- JA EDELLEEEN MÄ EN OOO PUHUNU MISTÄÄ KIINAN PALATSI KOIRAST JOS SAATANAN KUSIPÄÄT ETTE OSAA LUKEE NI MENKÄÄ SINNE VITTUUU TAKASIN JA OPETELKA.... SAATANAN KUSIPÄÄT....... ja muten *go hau hau* mä oon sun kans ihan samaa mieltä...
- Vinttikoirat rulez
*hau hau* kirjoitti:
nii me voijaa puhuu pahaa vinttikoirist kakki jotka ei tykkkää niist-- ei teijän vinttikoirien palvojien tarvikkaa kirjotella tähän juttuu... ettäs tiiätte--- JA EDELLEEEN MÄ EN OOO PUHUNU MISTÄÄ KIINAN PALATSI KOIRAST JOS SAATANAN KUSIPÄÄT ETTE OSAA LUKEE NI MENKÄÄ SINNE VITTUUU TAKASIN JA OPETELKA.... SAATANAN KUSIPÄÄT....... ja muten *go hau hau* mä oon sun kans ihan samaa mieltä...
*nauraa katketakseen ja yrittää sitten rauhoittua*
a.)Tämä on vinttikoirapalsta, täällä keskustelevat juuri ne "vinttikoirapalvojat" asiallisesti ihanista vinttikoiristaan, joten sinä voit häipyä ihan rauhassa omille pimeille keskustelusivuillesi ja jättää meidät rauhaan.
b.) Vaikka kuinka nuori olisitkin, yritä edes vaikuttaa vähän vanhemmalta ja siisti kieltäsi!
c.) Lue oma ensimmäinen kirjoituksesi; mainitsit sangen selkeästi, että pidät siitä vinttikoirasta, joka on vähän kiinan palatsikoiran näköinen. Ja kuten sanoinkin jo joskus aikaisemmin, yksikään vinttikoira ei näytä seinääpäin juosseelta, eli omista lyttykounoa, eikä myöskään käyriä, lyhyitä jalkoja, ei ole sellainen pieni tiskirätti eikä muutenkaan ole yhtään samannäköinen, kuin pekigneesi. Joten opettele tunnistamaan edes muutama koirarptu ja vasta sitten tule tälle palstalle! Mutta täytyy kyllä sanoa, että moni ihminen on tästäkin kommentista saanut makeat naurut.
d.) Kaikki tietävät,että hau hau, go hau hau, ja kaikki muut, joiden mielestä "vinttikoirat on perseestä" on yksi ja sama henkilö. Sehän nyt on itsestäänselvä juttu. aanen muuten kysyä, miten noin moni vinttikoiranvihaaja olisi eksynyt vinttikoirapalstalle? Enkä muuten usko, että noin moni ihminen kirjoittaa noin huonosti suomen kieltä ja epäasiatonta tekstiä. - laalaa82
*nauraa katketakseen ja yrittää sitten rauhoittua*
a.)Tämä on vinttikoirapalsta, täällä keskustelevat juuri ne "vinttikoirapalvojat" asiallisesti ihanista vinttikoiristaan, joten sinä voit häipyä ihan rauhassa omille pimeille keskustelusivuillesi ja jättää meidät rauhaan.
b.) Vaikka kuinka nuori olisitkin, yritä edes vaikuttaa vähän vanhemmalta ja siisti kieltäsi!
c.) Lue oma ensimmäinen kirjoituksesi; mainitsit sangen selkeästi, että pidät siitä vinttikoirasta, joka on vähän kiinan palatsikoiran näköinen. Ja kuten sanoinkin jo joskus aikaisemmin, yksikään vinttikoira ei näytä seinääpäin juosseelta, eli omista lyttykounoa, eikä myöskään käyriä, lyhyitä jalkoja, ei ole sellainen pieni tiskirätti eikä muutenkaan ole yhtään samannäköinen, kuin pekigneesi. Joten opettele tunnistamaan edes muutama koirarptu ja vasta sitten tule tälle palstalle! Mutta täytyy kyllä sanoa, että moni ihminen on tästäkin kommentista saanut makeat naurut.
d.) Kaikki tietävät,että hau hau, go hau hau, ja kaikki muut, joiden mielestä "vinttikoirat on perseestä" on yksi ja sama henkilö. Sehän nyt on itsestäänselvä juttu. aanen muuten kysyä, miten noin moni vinttikoiranvihaaja olisi eksynyt vinttikoirapalstalle? Enkä muuten usko, että noin moni ihminen kirjoittaa noin huonosti suomen kieltä ja epäasiatonta tekstiä.HIENOSTI SANOTTU!!!
- mINÄ
laalaa82 kirjoitti:
HIENOSTI SANOTTU!!!
hALOO MÄ EN OO HAU HAU YRITTÄKÄÄ NYT YMMÄRTÄÄ!!!!!!! mONTA KERTAA SE PITÄÄ SANOA ETTÄ EN OO!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jOS SE EI MEE TEILLA VINTTIKOIRA IHMISILLÄ PÄÄHÄN NII SILLE EI SITTE VOI MINKÄÄ!!!!!!!!!!! jA JOS TÄÄ ON VINTTIKOIRA PALSTA NII TÄÄLLÄ SAA SANOA MYÖS EI MYÖNTEISEN SANOMAN!!!!!!! LOPETTAKAA NYT JO IHMEESSÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Vinttikoirat rulez
mINÄ kirjoitti:
hALOO MÄ EN OO HAU HAU YRITTÄKÄÄ NYT YMMÄRTÄÄ!!!!!!! mONTA KERTAA SE PITÄÄ SANOA ETTÄ EN OO!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jOS SE EI MEE TEILLA VINTTIKOIRA IHMISILLÄ PÄÄHÄN NII SILLE EI SITTE VOI MINKÄÄ!!!!!!!!!!! jA JOS TÄÄ ON VINTTIKOIRA PALSTA NII TÄÄLLÄ SAA SANOA MYÖS EI MYÖNTEISEN SANOMAN!!!!!!! LOPETTAKAA NYT JO IHMEESSÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ihmeen samanlainen kirjoitustapa sinulla ja hau haulla vaan on...Joten rohkenen epäillä, kuten varmasti kaikki muutkin, väitit mitä väitit.
- Minä ihan iteeee!!!!
Ihmeen samanlainen kirjoitustapa sinulla ja hau haulla vaan on...Joten rohkenen epäillä, kuten varmasti kaikki muutkin, väitit mitä väitit.
No rohkenen sitte minäkin epäillä että te kaikki vinttikoira ihmiset olette ihan sama kirjoittaja...... Ja mitenköhän sä pystyt sanomaan kirjoitus tavasta nimittäin täällä on kaikilla samanlaiset kirjaimet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jos sitä tarkoitit!!!!!!
Tyhmä!!!!!!!!!! - *hau hau*
No rohkenen sitte minäkin epäillä että te kaikki vinttikoira ihmiset olette ihan sama kirjoittaja...... Ja mitenköhän sä pystyt sanomaan kirjoitus tavasta nimittäin täällä on kaikilla samanlaiset kirjaimet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jos sitä tarkoitit!!!!!!
Tyhmä!!!!!!!!!!te olette sama ihminen.. koska jos te epäilette että minä ja joku muu ollaa sama ihminenn nii minä epäilen sitten teitä.. oon ihan samaa mieltä että vinttikoira palstalle saa tullaa kirjottamaan myös ei kommenttisia juttuja ja ne jotka tykkäävät vinttikoirista nii niiden ei silloin tarvi kommentoida näihin vinttikoirien haukkumis juttuihin... ne jotka taas ei tykkää vinttikoirista saa ilo mielin kirjottaa tähän tosirumii juttuu.. JA SILLÄ SELVÄ!!!!!!!!! ´T. oikea hauhau
- Vinttikoirat
*hau hau* kirjoitti:
te olette sama ihminen.. koska jos te epäilette että minä ja joku muu ollaa sama ihminenn nii minä epäilen sitten teitä.. oon ihan samaa mieltä että vinttikoira palstalle saa tullaa kirjottamaan myös ei kommenttisia juttuja ja ne jotka tykkäävät vinttikoirista nii niiden ei silloin tarvi kommentoida näihin vinttikoirien haukkumis juttuihin... ne jotka taas ei tykkää vinttikoirista saa ilo mielin kirjottaa tähän tosirumii juttuu.. JA SILLÄ SELVÄ!!!!!!!!! ´T. oikea hauhau
..erittäin tyhmä!! Ei varmaan sais nauraa, mutta jotenkin nyt en voi peitellä sitä...En suinkaan tarkoittanut samanlaisia kirjaimia, vaan että molemmilla nimimerkeillä, joilla kirjoitat, on paljon kirjoitusvirheitä, yhdyssanavirheitä ja noin tuhat huutomerkkiä aina. Ai niin, ja caps lock päällä.
- Minä ihan iteeee!!!!
Vinttikoirat kirjoitti:
..erittäin tyhmä!! Ei varmaan sais nauraa, mutta jotenkin nyt en voi peitellä sitä...En suinkaan tarkoittanut samanlaisia kirjaimia, vaan että molemmilla nimimerkeillä, joilla kirjoitat, on paljon kirjoitusvirheitä, yhdyssanavirheitä ja noin tuhat huutomerkkiä aina. Ai niin, ja caps lock päällä.
no mä olen mä ja hau hau on hau hau!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jos ette sitä sulata että on kaksi ihmistä teitä vastaan niin täytyy keksiä tollasia juttuja puolustukseksi!!!!!! Joten dill with it!!!!!
- Vinttikoirat rulez
no mä olen mä ja hau hau on hau hau!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jos ette sitä sulata että on kaksi ihmistä teitä vastaan niin täytyy keksiä tollasia juttuja puolustukseksi!!!!!! Joten dill with it!!!!!
..et osaa puhua asiallisesti niin en voi kuin huokaista syvään ja en taida haistaa paskaa, ihan kiitos vaan kehotuksesta.
- buul
..et osaa puhua asiallisesti niin en voi kuin huokaista syvään ja en taida haistaa paskaa, ihan kiitos vaan kehotuksesta.
Sanon minä! jos et ole hau hau niin ,mix sit kirjottat kuin olisit se? siis hau hau on paska
,mikä paska´olis hauska nähä se aikuisena! ja sit vielä vinttikoira palstat ei ole sitä varten et niihin tullaan haukkuu vinttikoiria!!!!
itse en ole ,mikään vinttikoira fáni m,utta olen
sa,maa mieltä kuin m,uutkin ei tänne tarvii tulla
tollasta sopaa sanomaan!!1 - Minä ihan iteeee!!!!
buul kirjoitti:
Sanon minä! jos et ole hau hau niin ,mix sit kirjottat kuin olisit se? siis hau hau on paska
,mikä paska´olis hauska nähä se aikuisena! ja sit vielä vinttikoira palstat ei ole sitä varten et niihin tullaan haukkuu vinttikoiria!!!!
tollasta sopaa sanomaan!!1no en todellakaa kirjota ku joku hau hau.. olen vaan samaa mieltä kun hau hau!!!!!!!!! jos et kestä sitä nii omapahan on häpees!!!!!! ja kysyin yhdeltä näitten palstojen "seriffiltä" että saako tulla vinttikoira palstalle sanomaan ei myönteisen mielipiteen ja hän sanoi että kyllä saa!!!! joten turha valittaa!!!! Ja esim. tällä hetkellä me ei edes puhuta vinttikoirista vaan riidellään jostain mitä joku on joskus sanonut.. ajautuu nämä puheenaiheet aika kauas vinttikoirista!!!
- Vinttikoirat rulez
buul kirjoitti:
tollasta sopaa sanomaan!!1Olen samaa mieltä Buulin kanssa! Kyllähän näille palstoille saa kirjoittaa myös ei-myönteisiä kommentteja, mutta jos kirjoittaisitte nätistui ja kiroilematta? tosin eihän sellainen sulta eli hau haulta onnistu.
- * hau hau*
Olen samaa mieltä Buulin kanssa! Kyllähän näille palstoille saa kirjoittaa myös ei-myönteisiä kommentteja, mutta jos kirjoittaisitte nätistui ja kiroilematta? tosin eihän sellainen sulta eli hau haulta onnistu.
nii munki mielest tänne saa kirjotella ei_kommenttisii asioit koska jotku tykkää vinttikoirist ja toiset ei ja silloin saa tulla sanoo oman mielipiteesä" tohon mä sanon et ei me olla ainoit jotka tääl kiroilee.. jos vilkaset tonne ylä kirjotuksii nii noi muut kyl alko täällä meit ensin haukkuu... joo ja nyt me riidellää vaa jostaa mitä kuki on sanonu tää on vinttikoira palsta eikä muitten kirjotusvirheitten huomautus palsta. joten tää meijän aihe pitää taas vaihtaa vinttikoirii...että tällasta tällä kertaa...
- kirsi
* hau hau* kirjoitti:
nii munki mielest tänne saa kirjotella ei_kommenttisii asioit koska jotku tykkää vinttikoirist ja toiset ei ja silloin saa tulla sanoo oman mielipiteesä" tohon mä sanon et ei me olla ainoit jotka tääl kiroilee.. jos vilkaset tonne ylä kirjotuksii nii noi muut kyl alko täällä meit ensin haukkuu... joo ja nyt me riidellää vaa jostaa mitä kuki on sanonu tää on vinttikoira palsta eikä muitten kirjotusvirheitten huomautus palsta. joten tää meijän aihe pitää taas vaihtaa vinttikoirii...että tällasta tällä kertaa...
voi vitsi ku naurattaa ton hau haun pelleilyt!
hahahhahahheehehehehehohohoohohoho..,,,.,...,.,.,.
- *hau hau*
ittu.. et oot kyl seko
- ,mä taas!!!
kukapa ei nau´rais tolle sun jutulle???
,mä nauroin ainakin puol tuntia ja nyt se alkaa
taas hihheheheh hiihiihihih hahahha .hohohoh...,.,., '
vit.tu ku oot .lapsellinen kakka kikkare!!! - Vinttikoirat rulez
,mä taas!!! kirjoitti:
kukapa ei nau´rais tolle sun jutulle???
,mä nauroin ainakin puol tuntia ja nyt se alkaa
taas hihheheheh hiihiihihih hahahha .hohohoh...,.,., '
vit.tu ku oot .lapsellinen kakka kikkare!!!Itse olen myös saanut täällä kotona oikein makeat naurut, kiitos vaan sinulle hau hau!!
- kirsi
Itse olen myös saanut täällä kotona oikein makeat naurut, kiitos vaan sinulle hau hau!!
ne joilla on surullinen olo piristyyy
varmasti kun lukee nämä kukapa ei naurais?? - kirsi
kirsi kirjoitti:
ne joilla on surullinen olo piristyyy
varmasti kun lukee nämä kukapa ei naurais??jos tuntisin hau haun tulostaisin sen jutut täält
ja näytän sit ku se on aikuinen ni sit se varmaan' tajua! jos siit ees tulee AIKUISTA - laki
kirsi kirjoitti:
jos tuntisin hau haun tulostaisin sen jutut täält
ja näytän sit ku se on aikuinen ni sit se varmaan' tajua! jos siit ees tulee AIKUISTAälkää nyt haukkuko hau hauta toki kaikista
tulee aikuisia! hau haulla on vain o,ma ,mielipide jonka voi tänne sanoa ,mutta
NÄTILLÄ ,kielellä. ,mutta en kyllä tajua
,miksi hau hau tulee vintti koira palstalle
niitä haukkumaan se ei var,masti kaikille sovi
sillä eräät rakastaa vinttikoiria ja ne on niille
hyvin rakkaita! itselläni ei ole vinttikoiraa
enkä ole ,myöskään ,mikään niitten idoli. - Vinttikoirat rulez
laki kirjoitti:
älkää nyt haukkuko hau hauta toki kaikista
tulee aikuisia! hau haulla on vain o,ma ,mielipide jonka voi tänne sanoa ,mutta
NÄTILLÄ ,kielellä. ,mutta en kyllä tajua
,miksi hau hau tulee vintti koira palstalle
niitä haukkumaan se ei var,masti kaikille sovi
sillä eräät rakastaa vinttikoiria ja ne on niille
hyvin rakkaita! itselläni ei ole vinttikoiraa
enkä ole ,myöskään ,mikään niitten idoli.muuten tuo, hau haukin varmaansitten aikuisena(jos hänestä sellainen tulee) nauraisi makeasti omille jutuilleen. noh, onpahan moni piristynyt tätä ketjua lukiessaan!
- *hau hau*
muuten tuo, hau haukin varmaansitten aikuisena(jos hänestä sellainen tulee) nauraisi makeasti omille jutuilleen. noh, onpahan moni piristynyt tätä ketjua lukiessaan!
no se on hyvä että TE saitte hyvät naurut.. mut tää mun tekemä keskustelu ei oo teitä varten vaa niitä jotka ei pidä vinttikoirista.. JA MINUU EI VOIS VÄHEMPÄÄ KIINNOSTAA JOS TE NAURATTE TAI AUVOTTE MULLE PÄÄTÄ.. JOS OOTTE HUOMANNU NII TOI ON LAPSELLISTA.....!!!!!!!!
- Minä ihan iteeee!!!!
*hau hau* kirjoitti:
no se on hyvä että TE saitte hyvät naurut.. mut tää mun tekemä keskustelu ei oo teitä varten vaa niitä jotka ei pidä vinttikoirista.. JA MINUU EI VOIS VÄHEMPÄÄ KIINNOSTAA JOS TE NAURATTE TAI AUVOTTE MULLE PÄÄTÄ.. JOS OOTTE HUOMANNU NII TOI ON LAPSELLISTA.....!!!!!!!!
Musta toi on kans aika lapsellista haukkua koko porukalla yhtä ihmistä.. tosi raukkaa.. ette vissiin itekkään ole vielä täysin aikuisia..
T: oikeudenmukainen(ko) - buul
Musta toi on kans aika lapsellista haukkua koko porukalla yhtä ihmistä.. tosi raukkaa.. ette vissiin itekkään ole vielä täysin aikuisia..
T: oikeudenmukainen(ko),me ei haukuta hau hauta tahallanne vaan se itse
verta nenästään kerjäsi et säkään tykkää jos sun le,mpirotuu
tullaan haukkuu vielä sen o,mille palstoille!
hau hau=iso iso PAS.KA AIVO!! - TANJA82
T: oikeudenmukainen(ko)no no lapsia olette kaikki! hau hau on vain
vielä vähän lapselise,,mpi joten.... äkää välittäkö!!! isot ihmiset vaikka olettekin lapsia
tunnutte´isommilta kuin itse hau hau!
heti toi gohau hau lopetti kirjotta,misen ku
,me sanottiin sitä hau hauks! joten go hau hau onkin itse hau hau! - Vinttikoirat rulez
TANJA82 kirjoitti:
no no lapsia olette kaikki! hau hau on vain
vielä vähän lapselise,,mpi joten.... äkää välittäkö!!! isot ihmiset vaikka olettekin lapsia
,me sanottiin sitä hau hauks! joten go hau hau onkin itse hau hau!Ei oo tosiaan go hau hauta näkyny pitkään aikaan...Ja huomaatteko? kaikki vinttikoiravihaajat, eli hau hau ja minä itse sattuvat aina kirjoittamaan juuri samaan aikaan viestinsä, eli ensintulee hauhaun viesti ja sitten jonkun hau haun kannattaja. Voisi vähän paremmin edes yrittää esittää eri henkilöitä. ;)
- minä ihan iteee
TANJA82 kirjoitti:
no no lapsia olette kaikki! hau hau on vain
,me sanottiin sitä hau hauks! joten go hau hau onkin itse hau hau!Mä oon sama kun go hau hau!!!!!!muutin nimimerkin koska se oli perseestä!! joten turha luulla että oon hau hau!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- minä ihan itee!!!!!!!!!!
Ei oo tosiaan go hau hauta näkyny pitkään aikaan...Ja huomaatteko? kaikki vinttikoiravihaajat, eli hau hau ja minä itse sattuvat aina kirjoittamaan juuri samaan aikaan viestinsä, eli ensintulee hauhaun viesti ja sitten jonkun hau haun kannattaja. Voisi vähän paremmin edes yrittää esittää eri henkilöitä. ;)
no voin myöntää että oon hau haun tuttu mut en tosiaankaa oo yhä edelleen hau hau!!!!! mielipiteitä saa ilmoittaa missä vaan ja millon vaan joten turha urputtaa.... ja ne kaksi vinttikoira "ihmistä" kirjottaa samanlailla koska siellä on heittomerkkejä joka sanan keskellä!!
Joten jos olette vinttikoira ihmisiä niin tuskin otatte kantaa hau haun keskusteluun!!! Joten menkää muualle valittamaan!!!! - *hau hau*
minä ihan iteee kirjoitti:
Mä oon sama kun go hau hau!!!!!!muutin nimimerkin koska se oli perseestä!! joten turha luulla että oon hau hau!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
emmä oo toi minä ihan itee-- vaa se on joku muu.. muuten mä voi alkaa epäillä sit teitä.. ja jos ette saa olla pois täst mun kekskustelun aiheest nii mä vähän luulen et te vinttikoira ihmiset oote aika tai sii en vaa luule vaa tiiän et te ootte aika lapsellisii.. Ja EDELLEEN TÄÄ MUN KIRJOTUS HOMMA EI OO TEITÄ VARTEN......
- laki
*hau hau* kirjoitti:
emmä oo toi minä ihan itee-- vaa se on joku muu.. muuten mä voi alkaa epäillä sit teitä.. ja jos ette saa olla pois täst mun kekskustelun aiheest nii mä vähän luulen et te vinttikoira ihmiset oote aika tai sii en vaa luule vaa tiiän et te ootte aika lapsellisii.. Ja EDELLEEN TÄÄ MUN KIRJOTUS HOMMA EI OO TEITÄ VARTEN......
antaa ton hau haun olla siellä on kuiten kirjoittajana 1luokkalainen joka leikkii
kovista koska ei kouölussa pysty!! - *hau hau*
laki kirjoitti:
antaa ton hau haun olla siellä on kuiten kirjoittajana 1luokkalainen joka leikkii
kovista koska ei kouölussa pysty!!haistakaa vittuu ja jättäkää mut rauhaa..
- Lempi
*hau hau* kirjoitti:
haistakaa vittuu ja jättäkää mut rauhaa..
*hau hau*: Jätä sinä myös tämä palsta jo viimein rauhaan.
Ja tee muut, voisitteko olla enää vastaamatta tuolle *hau haulle* yhtään mitään, niin hänen ei tarvitse kiroten myöskään vastata. Hänhän oikein nauttii siitä, kun saa täällä purkaa agressioitaan. Hän on niin huonokäytöksinen ihminen, että minkälaisenkohan kotikasvatuksen hän on saanut. Toivottavasti hän kohtelee edes koiria hyvin. Ja toivottavasti joskus oppii myös käyttäytymään. - Lemmen vastustaja!!
Lempi kirjoitti:
*hau hau*: Jätä sinä myös tämä palsta jo viimein rauhaan.
Ja tee muut, voisitteko olla enää vastaamatta tuolle *hau haulle* yhtään mitään, niin hänen ei tarvitse kiroten myöskään vastata. Hänhän oikein nauttii siitä, kun saa täällä purkaa agressioitaan. Hän on niin huonokäytöksinen ihminen, että minkälaisenkohan kotikasvatuksen hän on saanut. Toivottavasti hän kohtelee edes koiria hyvin. Ja toivottavasti joskus oppii myös käyttäytymään.No voi kyllä samoin sanoa sinusta Lempi aika huonosti koulutettu on näköjään sinut kin.... Haukut toista ihmistä jota et tunne ja vielä sen vanhempien kasvatustyyliä!!!!! Nyt menee pikkasen yli!! Menet liian henk. koht. asioihin!!
- *hau hau*
Lemmen vastustaja!! kirjoitti:
No voi kyllä samoin sanoa sinusta Lempi aika huonosti koulutettu on näköjään sinut kin.... Haukut toista ihmistä jota et tunne ja vielä sen vanhempien kasvatustyyliä!!!!! Nyt menee pikkasen yli!! Menet liian henk. koht. asioihin!!
meijän vanhemmat kasvattaa lapset ihan hyvin ja jos mult kyl jos mult kysytää nii SE EI OIKESTAA KUULU SULLE---- ja tää on meidän juttu ei teidän sillä selvä.. MILLE PALSTALLE VAAN SAA SANOO OMAN MIELI PITEENSÄ.. JA SILLÄ SELVÄ.. joten jättäkäää meijät rauhaa..
- pekka-jussi
*hau hau* kirjoitti:
meijän vanhemmat kasvattaa lapset ihan hyvin ja jos mult kyl jos mult kysytää nii SE EI OIKESTAA KUULU SULLE---- ja tää on meidän juttu ei teidän sillä selvä.. MILLE PALSTALLE VAAN SAA SANOO OMAN MIELI PITEENSÄ.. JA SILLÄ SELVÄ.. joten jättäkäää meijät rauhaa..
vinttikoira palstat on vain niitä varten
jotka pitävät vinttikoirista ajattelepas
että joltain on kuollut rakas saluki
ja sit se löytää tälläsen palstan jossa
joku pas.ka haukkuu niitä!
ja m,iten niin meidät rauhaan? ai sut
ja sun mielikuvitus hahmos go hau hau hih! - Jepsistä!!!!!!!
T: oikeudenmukainen(ko)Minä ihan iteeee!!!!taitaa olla vähän pöpi.
Ei sunkaa tarttis tulla tänne kirjotteleen taliaivo.
- laki
hyvin sanottu lemmi me saa-aa kirjottaa tänne
jos me halutaan!!- Minä ihan iteeee!!!!
no jos tekii sitte saatte kirjottaa tänne nii kyl saada myökii!!! ihan tasavertasia ollaa koko poppoo!!
- *hau hau*
jos te saatte kirjottaa tänne pastalle nii saadaan myös mekii.. ja teijän on turha tulla väittämään että me pelkästaan kirjotetaaa.. meinaan se kiroilu puoli on kyllä jääänyt teidän osalle jos viitsit lukea esim tuon lemmin jutun nii siinäkin kiroillaa.. ja mikä on minusta lapsellista on se että teidän pitää koko ajan haastaa riitaa ja syytellä muita. että jos teitä noi kovasti haittaa nii älkäää enää kirjotelko tähän juttuun...
- Vinttikoirat rulez
*hau hau* kirjoitti:
jos te saatte kirjottaa tänne pastalle nii saadaan myös mekii.. ja teijän on turha tulla väittämään että me pelkästaan kirjotetaaa.. meinaan se kiroilu puoli on kyllä jääänyt teidän osalle jos viitsit lukea esim tuon lemmin jutun nii siinäkin kiroillaa.. ja mikä on minusta lapsellista on se että teidän pitää koko ajan haastaa riitaa ja syytellä muita. että jos teitä noi kovasti haittaa nii älkäää enää kirjotelko tähän juttuun...
Pekka-jussi, laki ja lempi! Ja jätetään tämä palsta tosiaan omaan arvoonsa, ei tuollaisille idiooteille kannatakaan vastata mitään, niitähän vaan yllyttää silloin....
- 14w tyttö taas!
Pekka-jussi, laki ja lempi! Ja jätetään tämä palsta tosiaan omaan arvoonsa, ei tuollaisille idiooteille kannatakaan vastata mitään, niitähän vaan yllyttää silloin....
kattokaas hau haun ja minäihan ite...
nimimerkillä olevien kirjotus aikaa
ne on peräkkäin kirjotettu! PALJASTUIT!! - minä ihan iteee!!
14w tyttö taas! kirjoitti:
kattokaas hau haun ja minäihan ite...
nimimerkillä olevien kirjotus aikaa
ne on peräkkäin kirjotettu! PALJASTUIT!!Mä tunnen hau haun mut ei tod. olla sama ihminen.. kyl tekii pistätte samoihin aikoihin juttujanne!!!!!
- *hau hau*
minä ihan iteee!! kirjoitti:
Mä tunnen hau haun mut ei tod. olla sama ihminen.. kyl tekii pistätte samoihin aikoihin juttujanne!!!!!
nii vaikka kenellä on samaa aikaa laitettui postei.. joten mehän voijaa epäillä teitää.. ja oisin tosi kiitolliin jos ette enää kirjottais tähän mun kirjottamaan keskusteluu.. koska me tahotaa puhuu vinttikoirist eikä siint että kenel oli mikäki kirjotus virhe ymu..
- jenni-liina
*hau hau* kirjoitti:
nii vaikka kenellä on samaa aikaa laitettui postei.. joten mehän voijaa epäillä teitää.. ja oisin tosi kiitolliin jos ette enää kirjottais tähän mun kirjottamaan keskusteluu.. koska me tahotaa puhuu vinttikoirist eikä siint että kenel oli mikäki kirjotus virhe ymu..
puhutte asiaa.
hau hau pidätkö vinttikoirista vai et? - *hau hau*
jenni-liina kirjoitti:
puhutte asiaa.
hau hau pidätkö vinttikoirista vai et?on vintti koirat varmaan ihan mukavii mut eine oo mitää maailman kaunet MUN MIELEST- mut afkaanin vinttikoira on tosi nätti ja lkiva luonteinen..;)
- jenni-liina
*hau hau* kirjoitti:
on vintti koirat varmaan ihan mukavii mut eine oo mitää maailman kaunet MUN MIELEST- mut afkaanin vinttikoira on tosi nätti ja lkiva luonteinen..;)
oikeuden mukaisia kaikille! sopimalla ne asiat
selviää ei sotimalla! sotimalla toinen saa voiton
riumun toinen pahan mielen! sopimalla taas
molemmat saavat riemun! - *hau hau*
jenni-liina kirjoitti:
oikeuden mukaisia kaikille! sopimalla ne asiat
selviää ei sotimalla! sotimalla toinen saa voiton
riumun toinen pahan mielen! sopimalla taas
molemmat saavat riemun!nii no nii.. mä nyt oon kuiteskii täs yrittänny sanoo et tää keskustelu aihe niille jotka ei oikeen tykkää vinttikoirist. ja mustki toi on vaa tyhmää riidellä jostaa kenel on eniten kirjotus virheit ja kirosanoi.. että tällästä tällä kertaa..
- ring a ling....=) vitsi=)
*hau hau* kirjoitti:
nii no nii.. mä nyt oon kuiteskii täs yrittänny sanoo et tää keskustelu aihe niille jotka ei oikeen tykkää vinttikoirist. ja mustki toi on vaa tyhmää riidellä jostaa kenel on eniten kirjotus virheit ja kirosanoi.. että tällästä tällä kertaa..
no ei tääl sunvirheitä katota tai ainakaan mä en!
mut ei me haluta et sä haukut meiärakkaita
lemmikkejä kuten englannin vinttikoiria - *hau hau*
ring a ling....=) vitsi=) kirjoitti:
no ei tääl sunvirheitä katota tai ainakaan mä en!
mut ei me haluta et sä haukut meiärakkaita
lemmikkejä kuten englannin vinttikoiriasori vaa kaikille joteinka mielen oon ny "pahottannu".. että sille--
- jenni-liina
*hau hau* kirjoitti:
sori vaa kaikille joteinka mielen oon ny "pahottannu".. että sille--
teiänki pitäs pyytää anteex hau haulta!
sillä te haukutte häntä syisytä ei minusta hänellä
ollut mitään kamalia kirjotus virheitä ja kyllä
minusta hän puhuu suomee! - 14w tyttö
jenni-liina kirjoitti:
teiänki pitäs pyytää anteex hau haulta!
sillä te haukutte häntä syisytä ei minusta hänellä
ollut mitään kamalia kirjotus virheitä ja kyllä
minusta hän puhuu suomee!hau haun mamikin tänne!!??!?!?!?
- Minä ihan iteeee!!!!
14w tyttö kirjoitti:
hau haun mamikin tänne!!??!?!?!?
siis miten nii hau haun äiti??? aiku joku puolustaa hau hauta (ko) ??
- öööö16w
siis miten nii hau haun äiti??? aiku joku puolustaa hau hauta (ko) ??
jenni-liina ei varmasti ole hau haun äiti mutta
hau hau voi olla hyvinkin kuten toi minä ihan itee kin! - Minä ihan iteeee!!!!
öööö16w kirjoitti:
jenni-liina ei varmasti ole hau haun äiti mutta
hau hau voi olla hyvinkin kuten toi minä ihan itee kin!no en mä sitä tarkottanu et se jenni-liina olis sen hau haun äiti!! lueppa ensin sen jenni liina juttu ja mieti sitte mitä tarkotin tolla mun kommentilla..
- öööö16w
no en mä sitä tarkottanu et se jenni-liina olis sen hau haun äiti!! lueppa ensin sen jenni liina juttu ja mieti sitte mitä tarkotin tolla mun kommentilla..
sä käsitit väärin mä tarkotin vain että sä olet
itse HAU HAU kuten myös jenni-liinakin! - moro vaan
*hau hau* kirjoitti:
Hau hau! Onks teistä vinttikoirien vihaajista sit niin järkevää
tulla vaan haukkuun vinttikoiria.Oisko kivaa et esim:oot kirjottanut lapsipalstalle oman lapses
kauneudesta ja sit me tullaan haukkuunsun lastas invalidiks?
- Farkkutypy
vieläkö te kinaatte tällä palstalla! KELE!!
Ette varmaan ole huomanneet että voisitte näitä höpölöpöjuttujanne jatkaa tuolla "Nuoret"-palstalla.Jälleen kerran: tälle palstalle asiallisia juttuja vinttikoirista,ei tommosta lööperiä,KIITOS!!!Kaikille Vinttikoiraihmisille Hauskaa Vappua!!!ja varokaahan lasinsiruja;o(- ockar
mä luin teiän kaikkien jutu ja oon sitä mieltä
että hau hau teki typerästi kun haukkuu täälä
vinttikoiria ,mutta m,uut tei taas kun huomauttivat toistensa kirjotus virheitä! - paskanmarjat!
ockar kirjoitti:
mä luin teiän kaikkien jutu ja oon sitä mieltä
että hau hau teki typerästi kun haukkuu täälä
vinttikoiria ,mutta m,uut tei taas kun huomauttivat toistensa kirjotus virheitä!että hau hau jenni liina mä ihan oikeesti ynm
hau haun kannattajat ovat sama persoona!!!!!!! - *hau hau*
paskanmarjat! kirjoitti:
että hau hau jenni liina mä ihan oikeesti ynm
hau haun kannattajat ovat sama persoona!!!!!!!me ei tod olla sam henkilö vaikka kuinka väität ite me se totuus tiietää ja toi on totuus... sitä paitsi vintti korat on kauheit..
- hau hau
*hau hau* kirjoitti:
me ei tod olla sam henkilö vaikka kuinka väität ite me se totuus tiietää ja toi on totuus... sitä paitsi vintti korat on kauheit..
miks te kirjotatte mun nimimerkillä
mä sory vaan kiusasin teitä mä suorastaan
palvon niitä ja ne yhet nimimerkit oli mun anteeksí - Minä ihan iteeee!!!!
hau hau kirjoitti:
miks te kirjotatte mun nimimerkillä
mä sory vaan kiusasin teitä mä suorastaan
palvon niitä ja ne yhet nimimerkit oli mun anteeksíolet sä nyt se OIKEA *hau hau* vai joku kuka kirjottaa hau haun nimellä!!?? Jos olet niin kerroppa mun ensimmäisen nimen eka kirjain ja sukunnimen eka kirjain?? Nimittäin jos oot oikee hau hau nii oot kyllä kuullu mun suku- ja etunimen???? kerroppas??
- hau hau
olet sä nyt se OIKEA *hau hau* vai joku kuka kirjottaa hau haun nimellä!!?? Jos olet niin kerroppa mun ensimmäisen nimen eka kirjain ja sukunnimen eka kirjain?? Nimittäin jos oot oikee hau hau nii oot kyllä kuullu mun suku- ja etunimen???? kerroppas??
jani sihvonen ja se sun serkkus on kirjottanu mun nimimerkillä kun sä oot´ite se toinen hau hau
- Minä ihan iteeee!!!!
hau hau kirjoitti:
jani sihvonen ja se sun serkkus on kirjottanu mun nimimerkillä kun sä oot´ite se toinen hau hau
no en vissii oo mikää toinen hau hau!!!!!!!!! mä oon ihan iteee nimimerkillä kirjottanu ihmine.. mitä hemmettiä te nyt enää tälläsestä jutusta väännätte juttuuu!!!!!!!!!!1
- 14w´tyttö
no en vissii oo mikää toinen hau hau!!!!!!!!! mä oon ihan iteee nimimerkillä kirjottanu ihmine.. mitä hemmettiä te nyt enää tälläsestä jutusta väännätte juttuuu!!!!!!!!!!1
viimeisestä lauseestasi
haa nyt lopetan tän jutun
lukemisen sillä olen nyt ´varma kaikesta.
- phuf!!
MÄ SANON VAAN SEN ETTÄ VINTTIKOIRAT ON IHAN HELVETIN RUMII!!!!!!!!!!! oon samaa mieltä sun kaa!!!! fug... siis niitähä rääkätää ei anneta ees tarpeex ruokaa ja karvaki on ku jotaa takkust.... joo no mut ne on kummiski rumii eikä siitä mixkää muutu!!! ja ne on kauheen vihasii... mun kimppuu kerran hyökkäs yx vinttikoira!!!! sain pahoja ja tooosi syvii puremii!!!! ja nyt nr on ihan kauheen näköset!!! eikä omistaja ees maksanu vahinkoja!!
- *hau hau*
vittu en mä tinnykkää et ne on vihasii.. vähä oli kusipää omistajii-.-.- no ni ja nyt noi muut alkaa jauhaa taas paskaa et mä oisin sama ku toi tonen.. ihan varmast ne alkaa.. mut ei me välitetä niist..
- greyhound!!!!!!
Tiedoks vaan vinttikoirat ei oo vihasii ja toiseks tais olla ihan oma vikas phuf!!
- jokuihme
Vinttikoirien kuuluu olla laihoja phuf!! Ettei vaan phuf!! ja hau hau olis samat tyypit.
- irlis
itse kun olen ajatellut ottaa irliksen mikä sekin kuuluu vinttikoirarotuun en voi olla kanssasi samaa mieltä mutta kaikilla on oikeus omaan mielipiteeseen, myös sinulla.
- * hau hau*
minkä näköin se koira on siis se jonka meinaat ottaa... joo niin on.. niin on myös teillä ,mut ei tarvi eti haukkumaa alkaa
- ¨mäpä vain.
* hau hau* kirjoitti:
minkä näköin se koira on siis se jonka meinaat ottaa... joo niin on.. niin on myös teillä ,mut ei tarvi eti haukkumaa alkaa
kyllä jokasella saa olla mielipiteet mutta
tarviiko niitä vinttikoiria tulla tänne haukkumaan. tämä oli iirikselle ja tämä seuraava hau haulle hau hau olet lapsellisin ihminen jonka tiedän...,. - *hau hau*
¨mäpä vain. kirjoitti:
kyllä jokasella saa olla mielipiteet mutta
tarviiko niitä vinttikoiria tulla tänne haukkumaan. tämä oli iirikselle ja tämä seuraava hau haulle hau hau olet lapsellisin ihminen jonka tiedän...,.mut mä saan tulla hauukkuu ja ketä haluun jos tän nyt oikeest sanoin nii tää ei oo haukkumist vaa mielipeteen sanomista.. että sille--- jos sua noin haittaa tää meijän juttu nii ei tänne sitte tarvi kirjotella..
- chip munk
*hau hau* kirjoitti:
mut mä saan tulla hauukkuu ja ketä haluun jos tän nyt oikeest sanoin nii tää ei oo haukkumist vaa mielipeteen sanomista.. että sille--- jos sua noin haittaa tää meijän juttu nii ei tänne sitte tarvi kirjotella..
IMEKÄÄ MUNAA HÖHLÄT TE KAIKKI JOTKA VIIMES KIRJOTTI TÄNNE OLI 2004 MÄÄ TAAS 2010!
ainii se mun oikee asia......:)
sää se eka viesti kirjottanut sulle vaa:
VINTTIKOIRA OVAT JOTKIN SULAVALINJAISIA TOISET TAAS KULMIKKAITA !!
IME MUNAA!! - irliksen omistaja
*hau hau* kirjoitti:
mut mä saan tulla hauukkuu ja ketä haluun jos tän nyt oikeest sanoin nii tää ei oo haukkumist vaa mielipeteen sanomista.. että sille--- jos sua noin haittaa tää meijän juttu nii ei tänne sitte tarvi kirjotella..
*hauhau*
mikäs rotu se sellainen afkaanin vinttikoirat on??
voi että et repeilin ku luin näitä kirjoituksia!! ootko oikeesti täyttänyt jo 10?? mikä rotu sinua itseäsi sitten miellyttää?
ps. vinttarit on kaunen ja tervein roturyhmä :) - Kannattaja
chip munk kirjoitti:
IMEKÄÄ MUNAA HÖHLÄT TE KAIKKI JOTKA VIIMES KIRJOTTI TÄNNE OLI 2004 MÄÄ TAAS 2010!
ainii se mun oikee asia......:)
sää se eka viesti kirjottanut sulle vaa:
VINTTIKOIRA OVAT JOTKIN SULAVALINJAISIA TOISET TAAS KULMIKKAITA !!
IME MUNAA!!Chip munk!! on oikees imekää munaa jos ette osaa kirjottaa oikein.
- ensin kirjoittamaan!
Ja ala vasta sitten esittämään mielipiteitäsi julkisesti.
Fakta: vinttikoirat ovat terveimpiä rotuja mitä olemassa on (lukuunottamatta irlistä, mutta se ei mielestäni olekaan varsinainen vinttikoira. Karkeakarv. tanskandoggi lähinnä...). Vinttikoirien rakenne on terve, kevyt. Vinttikoirat ovat erittäin alkukantaisia rotuja joten niitä ei ole ns. jalostettu pilalle, vertaa esim. sakemanni, enkkubulldoggi, mastiffi, basset, mopsi, pekingeesi... Vinttikoiria ovat myös roturyhmässä 5 olevat cirneco, ibizanpodencot ja faaraokoira. Vinttarit rakastavat juoksemista. Koiraa ei voi pakottaa juoksemaan radalla ellei se haluaisi.- tytsy
"lukuunottamatta irlistä, mutta se ei mielestäni olekaan varsinainen vinttikoira. Karkeakarv. tanskandoggi lähinnä" no olipa typerä mielipide! irliksen on vinttikoirien attelisia!!
- Nose
tytsy kirjoitti:
"lukuunottamatta irlistä, mutta se ei mielestäni olekaan varsinainen vinttikoira. Karkeakarv. tanskandoggi lähinnä" no olipa typerä mielipide! irliksen on vinttikoirien attelisia!!
Aloitus totally provo!
Tootte ihan tymiä pasapäitä ja mä en enä puhu teile! xD
- Whippet!
Vinttikoirat on parhaimpia koiria maan päällä.Ei tartte solvata niitä.
Wwhippetit ainakin. - ......
Se on pakko aina avata suunsa aiheesta josta ei mtn tiedä. Mitä koiralla yleensä tehdään? On seurana, harrastuskaverina, perheenjäsenenä, ystävänä.. Miten kukaan voi sanoa yhtä vastausta siihen mikä on rumaa ja mikä kaunista? Vinttikoirat ovat monien mielestä maailman kauneimpia eikä lainkaan turhaan! Mikä muu koira voi juosta radalla tuulen nopeudella? Ei yksikään! Kuinka moni voi metsästää, tokoilla, hyppiä esteitä, uida ..siis vinttikoirien lisäksi? -MONET! Vinttikoirilla sentään on kaiken muun tekemisen lisäksi taito, josta ne nauttivat ja johon mikään muu rotu ei kykene ;)
- häivy hau hau
Ihan tosi lähe perseesees noitten tymien mielipiteittes kanssa! Mä omistan kaks ihanaaa vinttikoiraa ja ne on mun elämän rakkaus! Jätä solvaaamiset kuule helvettiin! Mikä lapsellinen idiootti oikee oot ku tuut haukkumaan vinttikoirien palstalle vinttikoirii, ku tääl käy oikeesti ihmisii mitkä rakastaa vinttikoirii niinku mä! vittu mä kans rupeen solvaan sun mielipiteitä! Sul on varmaa paljo ongelmii ja lapses inhoo sua ku oot noin kova jakelee mielipiteitäs! Oikeesti hanki elämä ja mee aukoo päätäs jonnekki muualle vitun kusipää! >:(
t: vinttikoirien ikuinen ystävä 4 ever - huh huijjaa.. :D
ahahahahahahahah hitto mistä nuita tyhmiä mukakaikentietäviä pentuja oikein tulee? menis kotiansa kasvammaan. Tai siirtys toiselle foorumille. tää tietääkseeni ei ole : HAUKUTAAN VINTTIKOIRAT RUMIX MEGALOL osasto. kiitos ja hei!
- ..
vinttareissa ei ole mitään vikaa! sitäpaitsi vinttikoirat ovat kaikkein tervein roturyhmä koska ei ole niin paljoa jalostettu!
- Whiiiiippet
Vieläkö täällä pitää höpöttää asiasta joka tapahtu 6 vuotta sitten? Ihmiset kattokaa päivämäärä millon koko viesti on alotettu. Tuskin koko *hau hau*:ta ja hänen montaa persoonaansa enään on täällä foorumilla.
Repeilin kyllä ittekkin kun luin nuita :D esim. just toi afKaaninvinttikoira? vinttikoira joka näyttää kiinanpalatsikoiralta? - CIRNECOT SUKUPUUTTOO
MAAILMAN HIRVEIN VINTTIKOIRA:
http://koti.mbnet.fi/tuulen/jkl2009SU/cirnecodelletna.jpg
TOI ON CIRNECO DELL ETANA, IHA JÄRKYTTÄVÄ!! - oma löytyi
On tainnut joku kasvattaja kieltäytyä myymästä sinulle cirnecoa, kun sitä useammassa ketjussa täällä haukut! Tai taidatkin olla vasta lapsukainen, jolla oh uhmaikä.
Mutta hyvä kun nostit rodun täällä esille vaikkakin negatiivisesti. Kiinnostuin tutkimaan rotua ja ihastuin täysin! Meille on tulossa cirneco lähitulevaisuudessa. :D - *nau nau*
Ihmisiikiii o rumii ja kauniit.
anteeks nyt vaa.. suora mielipiteeni.. - Deal with it
Me gusta kun luen näitä keskusteluja.
1 koska hauhau on loistava trolli :D
Miten joku on saanut aikaan näin loistavan keskustelun vain olemalla idiootti. Mitähän palatsikoiraa arvon aloittaja tarkoittaa, kun ei kiinanpalatsikoiraa? Itse tykkään vinttikoirista ja aijon sellaisen hankkia kunhan hommaan oman asunnon. Venäjänvinttikoira on ehdoton suosikki. Pitää vielä paneutua rotuun, kun itse olen omistanut vain paimenkoiria.
ps. DILL WITH IT :D parhaat naurut tuosta kirjoitusvirheestä. - Ihihihi
Susillapelattava fantasiaroolipeli ValkeaaTaikaa.
Käyttäkää kirjoittajanlahjojanne kirjoittamalla hienoa tarinaa siellä.
http://www.shadowkiro.net/siperia/
Muistakaa jättää vieraskirjaan viesti. :) - hahhhaaah
Ei saatana mitä paskaa tollain pikkukakara syytää.. Vinttikoirat on ihania ja ylväitä aristokraattisia rotuja :'D Joka ikinen koira on kaunis! SALUKIT RULESSS
- *Hau Hau*
Tiiättekö te sen kun kadutte jotain mitä teitte tosi nuorina... No mää kadun ainaki... Kirjotin tuohon 7 vuotiaana parhaan kaverini Jennan kanssa, joka muutti pois. Olen kai minä oppinut arvostamaan niiden kauneutta mutta en silti vieläkään ole oikein mieltynyt heidän ulkonäköön... Nyt oon 17 ja oikeestaan nauran tälle jotenkin :D Hauskaa vidduilua
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133708Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272920Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2702721Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51915- 2191428
- 751241
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1581057Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk2997Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi31974Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä93938