minkä lentoyhtiön lennoilla kuljette Budapestiin ja mitä noin keskimäärin on maksanut edes/takaisin lento?
lennot
köalfsdhg
2
246
Vastaukset
- noin kk sitten
heinäkuulle. Finnairin suora lento Ebookersin kautta 175 € per naama.
- juuri reilu
viikko sitten viikon verran Budapestissa ja varattiin lennot sinne vertaa.fi:n kautta noin kuukautta aikaisemmin. Lennot Travellink/Malév, muutamaa senttiä alle 300€, kaksi henkeä edestakaisin. Lähtö aamulla Helsingistä ja paluu illalla, mikä sopi meille oikein hyvin - ehti sekä meno- että paluupäivänä olemaan matkakohteessa kaupungilla. Finskin lennot olisivat silloin olleet muutaman kympin kalliimmat.
http://www.vertaa.fi/lentoliput
Kokeile, millä hinnoilla löytyy tuolta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824787- 1872113
- 1321792
- 1751425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161291ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj171113- 351106
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh304996- 78993
- 52976