eli olisko kellään kokemusta tuosta Babylandin yhdenkoon taskuvaipasta mitä myydään raskauskeiju.comissa?? on meinaan hinnaltaan suht edullinen ja ulkonäöltäänkin ihan passeli mutta mistään en ole löytänyt käyttäjien arvioita, joten en uskalla vielä tilata ennen kuin tiedän onko muilla toiminut..
entä missä myydään Mommy's touch-taskuvaippaa?? paljon olen positiivista lukenut mutta jälleenmyyjästä ei tietoa..
Kiitos jos joku viitsii vastata!! :D
babyland taskuvaippa!
6
4247
Vastaukset
- Mathilda27
Itse tilasin Raskauskeijun Babyland vaippoja sen 5kpl (olivat kappalehinnoiltaan edullisempia kuin yksittäin ostettuna) ja poika ja äiti ovat olleet tyytyväisiä. Sain valita väritkin :) Hinta-laatusuhde hyvä! Usean kerran jo pessytkin, vaippa pysynyt kasassa. Kuivuu nopsaan, niin kuin tuolla sivuilla lupaavat.
Itselläni kokemusta vain muutamista merkeistä, mutta hinta-laatu-suhde vei voiton.
Pystyn omalta kohdaltani suosittelemaan! - Kestoilija
Täällä myös tyytyväinen kestoilija. Käytämme tällä hetkellä Babyland kestoja. Itselläni lapset -04, -07 ja -09. Kestoiltu on tullut kaikkien lapsien vaippa-aika. Itselleni sopivat parhaiten nämä yhden koon kestot, tuo froteeimu sopii lapsilleni ja imee hyvin. Babyland vaipat ovat kestäneet hyvin, olen alkanut käyttämään niitä vasta viimeisen lapseni kohdalla ja olen todennut ne kestäviksi.
mommys touchia myi ainakin joskus lastenpuoti nuppuliini. En tiedä tämän hetken tilannetta.- Mie74
Ihan jees! Ite tykkään tarrakiinnityksistä enemmän.
- jane28
Babylandit saapuivat meillekin! Tilasin hinnan ja värejen takia.
Ei jouduttu pettymään! Kuivuvat muuten yllättävän nopsaan!
Meillä ei ole aikaisempaa kokemusta kestoilusta, mutta nyt rahatilanteen takia tähän päädyttiin. Mulla kans useampi vaippa kierrossa niin ei tarvi pestä koko ajan!
Suosittelen!- Bamse80
Ostin viimevuonna huuto.netistä kestovaippoja. On kyllä tosi hyviä!!! Suosittelen. Hintakin oli muistaakseni jotakin kympin luokkaa!!!
- veeruska82
Bamse80 kirjoitti:
Ostin viimevuonna huuto.netistä kestovaippoja. On kyllä tosi hyviä!!! Suosittelen. Hintakin oli muistaakseni jotakin kympin luokkaa!!!
Jos haluaa todella edullisesti noita babyland vaippoja niin kannattaa kattoa ebaysta. Tilasin ensin huuto.netistä yhden kokeeksi ja sitten ebaysta 20 kpl vaippoja, maksoi yhteensä noin 85 euroa (riippuu dollarin kurssista ja veroista mitä mahd. menee).
Hieman oli erilaisia kuin se huuto.netin vaippa mutta oikein hyviä kuitenkin.
Voi olla että on jotain piraatteja ?? joten jos ei sellaisia halua ostaa niin sitten ehkä ei sieltä, tulivat Kiinasta.
Ja ebayssä kannattaa katsoa että myyjällä paljon hyvää palautetta että on luotettava.
Minulle toimitus tuli nopeasti ja vaipat on tosiaan toimineet todella hyvin! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1211771
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391477Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231446Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461260
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521251- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531029