Minulla on ollut enemmän ja vähemmän sairas kurkku jo kolme vuotta.
on leikattu nielurisat,on otettu lukematon määrä nieluviljelyksiä yms.
nyt on taas kurkku kipeenä,kuumetta.kävin lääkärissä.
ei mitään antanut :(
myös kaularauhaset turpoaa isoiksi palloiksi ja kuume johtuukin kai siitä.
minulla myös iso afta?en ollut varma onko afta kun ei ole niin vaalea keskeltä ja ei aina kipeä (ollut jo pari viikkoa) ja epäili hoitaja sitä aftaksi kun näytin.
mutta jos se onkin suusyöpä.
se on semmonen 2cm iso pyöreä aftan näköinen juttu suussa mutta en ole varma onko afta,siksi varasin myös ajan hammaslääkäriin.
ei koskaan ole ollut näin isoa aftaa suussa,jos tämä nyt on afta.
pelkään pahinta että onkin suusyöpä kun kurkkukin on kipeenä koko ajan ja syönnyt vaikka kuinka monta penisiliinikuuria ja ties mitä muita kuureja.
en ymmärrä mitä tää voisi olla :(
kurkkukin taas niin kipeä mut crp ei ollut koholla joten ei tarvinnut lääkekuuria vaikka kipeetä tekee syödä.
kuumekin oli laskenut 36.9 mut silti kurkku pysyy kipeenä.
Suusyöpä?
vai mikä
1
500
Vastaukset
- ei ole kivaa
ja on otettu ties mitä kokeita,pää kuvattu..joten ei pitäisi olla päässä vikaa..paitsi että silmäni ovat sumentuneet ja pysyneet sumeina ja ikää vasta 25 vuotta :O Nykyään on rillit käytössä.en uskonut että tarvisin vielä tässä iässä rillejä,nopeasti tuo näkö sumentunut.noin 5-6kk :S
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538323- 664644
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404333Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233952Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353463Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423440Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383358- 483123
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422861- 492634