onko missään kaupassa myytävissä vaipoissa sellasta pissaviivaa joka vaihtaa väriä kun vaippa on märkä?
tarkka merkki olisi hyvä saada niin laitan miehen kauppaan.
pissaviiva vaipassa
5
896
Vastaukset
- niitä käyttänyt
Mutta se pissaviiva ei oikeiasti ole kovin oleellinen, vaipan märkyyden huomaa muutoinkin ;) Mutta Huggies oli hyvä vaippamalli laihalle lapselle, jolla ei oikein muut mallit istuneet. Huggiesseja tosin myi aikanaan ainoastaan isommat k-kaupat.
Mitenhän niiden lidlin vaippojen kanssa lie, olivat myös hyviä, mutta en muista oliko niissä sitä viivaa.- enää
Lidlin vaipoissa viivaa...
- heheheee
huomaat kyllä märkyyden.
- nimimerkki702
Tämä ei oikein liity tähän mutta olen kauan yrittänyt saada tietoa liberon, pampersin ja toujoursin isoimmista vaipoista.
liberolla ne näyttävät olevan Libero Comfort Fit XL 15 - 30kg
Toujoursilla Junior 11-25kg
Pampersilla Baby Dry 12-15kg tai Active Fit 11-15 kg
Olen myös kuullut että Pampersin vaipat kyllä venyvät paljon. Mutta kysymykseni kuuluu:
Mikä näistä vaipoista on isoin vyötäröltään???
Olisin hyvin kiitollinen jos joku jaksaisi vastata.
- -ö-
sairaalassa ainakin oli pissaviiva ja merkki oli pamppers.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_232473Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.531773Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111124Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2981044- 259982
- 146893
- 56864
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110769Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua9757- 46745