onko missään kaupassa myytävissä vaipoissa sellasta pissaviivaa joka vaihtaa väriä kun vaippa on märkä?
tarkka merkki olisi hyvä saada niin laitan miehen kauppaan.
pissaviiva vaipassa
5
979
Vastaukset
- niitä käyttänyt
Mutta se pissaviiva ei oikeiasti ole kovin oleellinen, vaipan märkyyden huomaa muutoinkin ;) Mutta Huggies oli hyvä vaippamalli laihalle lapselle, jolla ei oikein muut mallit istuneet. Huggiesseja tosin myi aikanaan ainoastaan isommat k-kaupat.
Mitenhän niiden lidlin vaippojen kanssa lie, olivat myös hyviä, mutta en muista oliko niissä sitä viivaa.- enää
Lidlin vaipoissa viivaa...
- heheheee
huomaat kyllä märkyyden.
- nimimerkki702
Tämä ei oikein liity tähän mutta olen kauan yrittänyt saada tietoa liberon, pampersin ja toujoursin isoimmista vaipoista.
liberolla ne näyttävät olevan Libero Comfort Fit XL 15 - 30kg
Toujoursilla Junior 11-25kg
Pampersilla Baby Dry 12-15kg tai Active Fit 11-15 kg
Olen myös kuullut että Pampersin vaipat kyllä venyvät paljon. Mutta kysymykseni kuuluu:
Mikä näistä vaipoista on isoin vyötäröltään???
Olisin hyvin kiitollinen jos joku jaksaisi vastata.
- -ö-
sairaalassa ainakin oli pissaviiva ja merkki oli pamppers.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle513326Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472782Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1412573Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572291Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3552014- 1511634
- 761485
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231308Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.351258- 241164