Kohotan kasvoni kylmään
kesätuuleen ja sydämeni
huokaa värähtäen
koska on minun aikani
tuntea että olen 
aidosti olemassa
Ikävä asuu sydämessäni
14
272
Vastaukset
- kala-80uskon niin. 
 Kaunis runosi.
 Kiitos siitä.
- lindalinda1mutta kauttasi hengittäisin. 
 Ikävä on kalpea päänalunen,
 vain läheisyytesi muuttaisi sen rakkaudeksi.
 Joka kuitenkin on sydämesi huoneissa,
 aina.
 Liikuttava runo.
- *MURUKULTA** * * * * * * * * * * * 
 Joka hetki
 neulanpistoja ihollani
 Hetkiä ei hetkistä erota
 Ajelehdin -
 enkä välitä
 minne painan pääni
 Haluan vain unohtaa -
 Ja herätä
 * * * * * * * * * * * *
 Tällainen lähti tulemaan :))
 Kiitz runostasi, Jazz , sen haikea sointu välittyi niin totena
- MinanoitaHerkkää kirjoitusta... 
 Ja todentotta tässä
 kymässä pohjantuulessa
 tuntee olevansa....
- Hyvä jasnina - runosi puhuu ja keskustelee 
 tämän Suomen tämän hetkisen säiden kera
 viimaksi sisälle
 ja minulla on kylmä.
 Runosi
 säväyttää ja ehkä ilmatkin
 muuttuvat suosiolliseksi
 ajan mittaan.- sisälläni on niin pohjaton siksi minun on myös kylmä... 
 Kaunis kiitos sanoistasi . Toivon että sää lämpiäisi edes loppuviikoksi..
- jasnina kirjoitti:- sisälläni on niin pohjaton siksi minun on myös kylmä... 
 Kaunis kiitos sanoistasi . Toivon että sää lämpiäisi edes loppuviikoksi..- Hyvää Juhannusta ! 

- tiiger-66ja pidin runostasi~~ 
 kaikella on aikansa
 ja paikkansa ~~
 toivon hyviä värähtelyitä
 hyvää juhannusta ~~
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424915
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183646
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693443
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012798
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862670
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302620
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161693
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161536
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2011428
- 1521321