Turusta ois kyyti lähdössä torstai 18.6. aamulla klo 4-5, reittinä todennäkösesti turku - tampere - jyväskylä - oulu - rovaniemi -levi. Bensakuluihin osallistumalla saattaa kyyti irrota.
tarjolla: turku-levi
6
312
Vastaukset
- ellinoora123
Hei,
liikutko henkilö- vai pakettiautolla?- zorbaz
ja takakontissa on kolmen jätkän kamat, että kyllä sinne nyt jotain mahtunee
- äteritis
Olisin halukas lähtemään kyytiisiin Tampereelta pienellä avustuksella ja tiedustelen kuinka monta siihen mahtuisi? Voisi olla muitakin innokkaita.
olisin erittäin kiinnostunut tulemaan kyydissäsi lappia kohti. itse lähtisin tampereleelta ja suuntana olis kemiiin päin. ilmoittele heti kun saat viestin ja tiedät, että onko kyydissäsi vielä tlaa.
Terveisin Henry
045-6350632- Zorbaz
Auto saatiin täyteen.
- äteritsi3
Hieno homma ja tänne vaan tieto, jos liikut tuolla linjalla tai kilauta 0407266481 Helena
Niin ja hyvää juhannusta tietty
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1896726- 1551933
- 1131638
- 511360
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️511143Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421041Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981002Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6937Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249908- 41879