Turusta ois kyyti lähdössä torstai 18.6. aamulla klo 4-5, reittinä todennäkösesti turku - tampere - jyväskylä - oulu - rovaniemi -levi. Bensakuluihin osallistumalla saattaa kyyti irrota.
Vastaukset 6
- ellinoora123
Hei,
liikutko henkilö- vai pakettiautolla?- zorbaz
ja takakontissa on kolmen jätkän kamat, että kyllä sinne nyt jotain mahtunee
- äteritis
Olisin halukas lähtemään kyytiisiin Tampereelta pienellä avustuksella ja tiedustelen kuinka monta siihen mahtuisi? Voisi olla muitakin innokkaita.
olisin erittäin kiinnostunut tulemaan kyydissäsi lappia kohti. itse lähtisin tampereleelta ja suuntana olis kemiiin päin. ilmoittele heti kun saat viestin ja tiedät, että onko kyydissäsi vielä tlaa.
Terveisin Henry
045-6350632- Zorbaz
Auto saatiin täyteen.
- äteritsi3
Hieno homma ja tänne vaan tieto, jos liikut tuolla linjalla tai kilauta 0407266481 Helena
Niin ja hyvää juhannusta tietty
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791732
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo105705Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207654- 133628
- 51575
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä18549- 37546