Elikkäs '89 Carina II:sen alusta kolisee vähänkin kuoppaisella soratiellä, asfaltilla täysin hiljainen. Etuiskarit juuri vaihdatettu huollossa laakereineen ja kumeineen, samalla tarkistivat edestä raidetangonpäät, alapallot, kallistuksenvakaajat jne... Kaikki jees. Eli takapäässä täytyy olla jotain... Onko ehdotuksia, tyyppivikaa tms. minkä kimppuun kannattaisi ensialkuun hyökätä ?
Carina II:sen kolina
6
745
Vastaukset
- Juha.
Kolinoita on ollut (-91): Takaiskarit työnsi öljynsä ulos.
Pakoputki on tosi tarkka ja pieni ero akselin ylityksessä kolistaa.
Voi olla kallistuksen vakaajan "koiranluut".
Siis jossain on väljää, tai jokin kolistaa runkoon. Näin se on, että
asfaltilla näitä ei juuri ilmene. - asdf...
Koiranluut katsoisin ensin, tahtovat paukkua.
- caaaarin
Takavakaajan kumit kolisoo.Mittaa vakaajatangon paksuus ja käy Motonetista.
- soratiellä
Katsellaan/tarkistellaan nuo kaikki läpi.. Kiitokset kaikille auttajille !
- Arto1
soratiellä kirjoitti:
Katsellaan/tarkistellaan nuo kaikki läpi.. Kiitokset kaikille auttajille !
Mulla alkoi eilen kolista takapää Carinassa , luulin jo että on iskari tullut takaa lokarista läpi . Mutta olikin tullut vakaajan korikiinnike tiensä päähän ja katkennut.
Niinpä tuo vakaaja kolisee koriin montuissa , eipäs ole ennen moista sattunut.
Liekö tuota kumia puristavaa osaa saa enää uutta? Siis Caarina vm 90 1.6GLi 410tkm takana jo. Kannataisko ne kumit uusia samalla? - helppo tie.
Arto1 kirjoitti:
Mulla alkoi eilen kolista takapää Carinassa , luulin jo että on iskari tullut takaa lokarista läpi . Mutta olikin tullut vakaajan korikiinnike tiensä päähän ja katkennut.
Niinpä tuo vakaaja kolisee koriin montuissa , eipäs ole ennen moista sattunut.
Liekö tuota kumia puristavaa osaa saa enää uutta? Siis Caarina vm 90 1.6GLi 410tkm takana jo. Kannataisko ne kumit uusia samalla?20-vuotiaan auton paikka on paali. Ei se kumeja vaihtamalla siitä muuksi muutu. Kasa vanhaa mätää paskaa. Päivitä reilusti autosi tuoreempaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818