Ensimmäistä kertaa suunnataan kaveriporukalla Himokselle juhannuksen viettoon. Voisitteko te, jotka olette olleet siellä useampana vuotena, kertoa kokemuksia ko. tapahtumasta? Millainen festarialue on, hiekkakenttä vai savipelto? Onko tapahtumapaikalta pitkä matka paikkakunnan baareihin ja kannattaako niihin lähteä vai pysytellä festarialueella?
Himosfestivaalit
1
281
Vastaukset
- viimevuonna322321
niin festari alueella oli periaatteessa yökerho mikä on siinä hotellin vieressä heti kun mennään festari alueelle sisään,tais olla johonkin 2-3 asti auki jos en nyt väärin muista muutama bändi siellä soitti kyl se melkein aina oli täynnä,
rennot festarit oli ainakin viimen vuonna tosin keli oli mitä mikä taitaa olla sama tänäkin vuonna elikkä vettä tulee, jämsän keskustan paikoista en tiedä koko ajan pysyteltiin festari alueella oli sen verran hyvä meno, festari alue oli muistaakseni pääosin hiekkä aluetta, alkuun tais olla vähän asfalttia muuten hiekkaalue/osittain nurtsia rinteissä, farkkujen kanssa oli ihan turha viime vuonna kulkea festari alueella ku vettä tuli oli housut jonkun verran paskaset,teltta alueella taas olisi voinu pitää melkein koko ajan saappaita muuttu päivän jälkeen ihan mutaseks mut ei se menoa haitannu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221