Video keikalta

nam!

10

395

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yes hyvältä näytti

      • Sepitini

        Tapsa on mister karisma ja ääni !


    • Hieno video ! Tapsa on taas NIIN tyylikäs ja esiintyminen on rentoa. Eikä kuitenkaan pönötä vaan paikallaan, kuten jotkut täälläkin on väittäneet.

      • just joo

        No eipä tuo paljon liikukkaan kun toinen käsi vähän vispaa....
        Ja tuota kiekumista ei voi sanoa laulamiseksi ei todellakaan.
        Hirveetä katseltavaa ja kuunneltavaa!


    • olkoon!

      Todella kamalaa.

      • ***************

        Ihana! Tapsa on näköjään hyvä viheltämäänkin.


      • juhannusta
        *************** kirjoitti:

        Ihana! Tapsa on näköjään hyvä viheltämäänkin.

        Toi T Kansa on niin vastenmielisen näköinen ukkeli että.. yök miksei ne voi laittaa sitä jonnekkin koppiin hoilottaan???


      • Lorujaje
        juhannusta kirjoitti:

        Toi T Kansa on niin vastenmielisen näköinen ukkeli että.. yök miksei ne voi laittaa sitä jonnekkin koppiin hoilottaan???

        Tapsa on komea, tyylikäs, miehekäs, charmantti ja ryhdikäs.
        Ei seiso lavalla hartiat lytyssä ja kaula pitkällä, kuten eräät.
        Osaa myös pukeutua. On lavalla aina tyylikkäästi ja huolitellusti pukeutunut. Ei esiinny missään kauhtuneissa farkuissa.


      • Lapin kesä
        Lorujaje kirjoitti:

        Tapsa on komea, tyylikäs, miehekäs, charmantti ja ryhdikäs.
        Ei seiso lavalla hartiat lytyssä ja kaula pitkällä, kuten eräät.
        Osaa myös pukeutua. On lavalla aina tyylikkäästi ja huolitellusti pukeutunut. Ei esiinny missään kauhtuneissa farkuissa.

        Tapsa oli ok, mutta yhteissointu orkesterin kanssa ei oiken stemmannut.
        Mielestäni tämä kokonaisuutena ei ollut lainkaan hyvä, parempaakin on nähty
        myös tämän orkesterin (pepito?) kanssa. Harjoitusta harjoitusta....kesä on ovella


      • jummijammi_
        Lapin kesä kirjoitti:

        Tapsa oli ok, mutta yhteissointu orkesterin kanssa ei oiken stemmannut.
        Mielestäni tämä kokonaisuutena ei ollut lainkaan hyvä, parempaakin on nähty
        myös tämän orkesterin (pepito?) kanssa. Harjoitusta harjoitusta....kesä on ovella

        Taitaa olla tuuraajia bändissä suurinosa tuolla keikalla. Ainoastaan kosketinsoittaja ja kitaristi näyttäisi olevan samat tuossa, kuin esim. Esakalliolla ja Riutalla taannoin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      162
      1398
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1008
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      865
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      148
      665
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      34
      663
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      607
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      508
    Aihe