Video keikalta
10
395
Vastaukset
yes hyvältä näytti
- Sepitini
Tapsa on mister karisma ja ääni !
Hieno video ! Tapsa on taas NIIN tyylikäs ja esiintyminen on rentoa. Eikä kuitenkaan pönötä vaan paikallaan, kuten jotkut täälläkin on väittäneet.
- just joo
No eipä tuo paljon liikukkaan kun toinen käsi vähän vispaa....
Ja tuota kiekumista ei voi sanoa laulamiseksi ei todellakaan.
Hirveetä katseltavaa ja kuunneltavaa!
- olkoon!
Todella kamalaa.
- ***************
Ihana! Tapsa on näköjään hyvä viheltämäänkin.
- juhannusta
*************** kirjoitti:
Ihana! Tapsa on näköjään hyvä viheltämäänkin.
Toi T Kansa on niin vastenmielisen näköinen ukkeli että.. yök miksei ne voi laittaa sitä jonnekkin koppiin hoilottaan???
- Lorujaje
juhannusta kirjoitti:
Toi T Kansa on niin vastenmielisen näköinen ukkeli että.. yök miksei ne voi laittaa sitä jonnekkin koppiin hoilottaan???
Tapsa on komea, tyylikäs, miehekäs, charmantti ja ryhdikäs.
Ei seiso lavalla hartiat lytyssä ja kaula pitkällä, kuten eräät.
Osaa myös pukeutua. On lavalla aina tyylikkäästi ja huolitellusti pukeutunut. Ei esiinny missään kauhtuneissa farkuissa. - Lapin kesä
Lorujaje kirjoitti:
Tapsa on komea, tyylikäs, miehekäs, charmantti ja ryhdikäs.
Ei seiso lavalla hartiat lytyssä ja kaula pitkällä, kuten eräät.
Osaa myös pukeutua. On lavalla aina tyylikkäästi ja huolitellusti pukeutunut. Ei esiinny missään kauhtuneissa farkuissa.Tapsa oli ok, mutta yhteissointu orkesterin kanssa ei oiken stemmannut.
Mielestäni tämä kokonaisuutena ei ollut lainkaan hyvä, parempaakin on nähty
myös tämän orkesterin (pepito?) kanssa. Harjoitusta harjoitusta....kesä on ovella - jummijammi_
Lapin kesä kirjoitti:
Tapsa oli ok, mutta yhteissointu orkesterin kanssa ei oiken stemmannut.
Mielestäni tämä kokonaisuutena ei ollut lainkaan hyvä, parempaakin on nähty
myös tämän orkesterin (pepito?) kanssa. Harjoitusta harjoitusta....kesä on ovellaTaitaa olla tuuraajia bändissä suurinosa tuolla keikalla. Ainoastaan kosketinsoittaja ja kitaristi näyttäisi olevan samat tuossa, kuin esim. Esakalliolla ja Riutalla taannoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701429
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3231028- 43875
- 37707
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html155705- 42646
- 52561
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548- 114546
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521