Tietääkö kukaan mistä voisin hankkia staffordshire bullterrierin ?
Kiitos vastauksista näin etukäteen !
halutaan staffordshire bullterrieri
12
1691
Vastaukset
- .......
jos sua kiinnostaa näinkin paljon tiedustella mistä saa kyseisen rodun,niin et todennäkösesti ole sen rodun veroinen.tohon sun kysymykseen saa helpomminki vastauksia mitä tänne kirjottamalla.
- erishd
Enpä vain ole saanut. Olen googlannut ja käynyt kasvattijien sivuilla, mutta en ole löytänyt yhtään myytävinä olevia pentuja.
Ja haluan vielä sanoa sinulle sen, että olen netistä katsonut kuvia ja hankkinut tietoa, vaikka kuinka monesta koirarodusta ja tyttäreni olis halunnut jo monta koiraa, mutta minä nimenomaan pidin tärkeänä sitä, että koira ei ole kovin iso ja sillä on mukava luonne. Staffordshire bullterrieri on juuri sellainen koira, josta molemmat pidämme ja jonka myös aiomme viedä ohjattuun koulutukseen, jota pidän tärkeänä, koska en ole koiria ennen kouluttanut ja myös sen takia, että koira tottuu toisiin koiriin.
Ja takuulla koira saa hyvän hoidon luonamme. - :/
Ja mikäs peruste sinulla on täällä mittailla mikä on kenenkään arvoista?!
Staffin hankinnassa kannattaa tosiaan olla malttia mukana. Mulla eka staffi (pentu vielä) ja hyvin on mennyt ..kun antaa vaan tarpeeksi huomiota, ja aktiviteettejä. Ei se staffinkaan kasvatus mitään tähtitieteitä vastaa niinkun monet "tietäväiset" näillä palstoilla uhoaa. Kovin on tottelevainen tämä meidän neiti kun vaan jaksaa itse olla määrätietoinen.
Itse sain "vauvani" melko nopeasti ja todella hyvältä kasvattajalta..kävin katsomassa kahta pentuetta ja toisesta sain itselleni... kasvattajiin kannattaa ottaa vaan henk. koht yhteyttä ja kysyä milloin seuraava pentue suunnitteilla ja soitella aktiivisesti niin monelle kun mahdollista (monet kasvattajat myös tuntevat toisensa esim. pk seudulla, joten voivat myös antaa vinkkiä toistensa pentueista)
- doggiest
Rotuyhdistyksen sivuilta löydät tietoa pentuvälityksestä. Googlettamalla löytää myös kasvattajia. Itse löysin rotuyhdistyksen sivuilta kasvattajan, jolle soitin henkilökohtaisesti.
- erishd
Kiitos asiallisesta vastauksesta !
Olen löytänyt kasvattajia, mutta sivut olivat päivitettyjä monta vuotta sitten, joten niistä ei löytynyt myytävinä olevia pentuja. Täytyy yrittää etsiä uudelleen jos löytäisi uudempia sivuja ja voinhan ottaa yhteyttä eri kasvattajiin, vaikka sivut ovatkin vanhoja. - ....
erishd kirjoitti:
Kiitos asiallisesta vastauksesta !
Olen löytänyt kasvattajia, mutta sivut olivat päivitettyjä monta vuotta sitten, joten niistä ei löytynyt myytävinä olevia pentuja. Täytyy yrittää etsiä uudelleen jos löytäisi uudempia sivuja ja voinhan ottaa yhteyttä eri kasvattajiin, vaikka sivut ovatkin vanhoja.Tilanne taitaa edelleen olla se, että kysyntä on suurempaa kuin tarjonta ja pennut on yleensä varattu jo ennen syntymää. Rohkeasti vaan soittelemaan tai sähköpostia laittamaan kasvattajille ja kyselemään että onko pentuja suunnitteilla ja milloin.
Kannattaa myös rekisteröityä keskustelufoorumille www.staffit.info missä saa hyvin tietoa rodusta ja mahdollisesti vinkkiä tulevista pentueista :) - haluaisin mukaan sinne!
.... kirjoitti:
Tilanne taitaa edelleen olla se, että kysyntä on suurempaa kuin tarjonta ja pennut on yleensä varattu jo ennen syntymää. Rohkeasti vaan soittelemaan tai sähköpostia laittamaan kasvattajille ja kyselemään että onko pentuja suunnitteilla ja milloin.
Kannattaa myös rekisteröityä keskustelufoorumille www.staffit.info missä saa hyvin tietoa rodusta ja mahdollisesti vinkkiä tulevista pentueista :)onko staffi.info kovinkin aktiivinen foorumi koska olen jo kuukaudenpäivät eri sähköposteilla yrittänyt kirjautua mutta milloin ilmoittaa että sähköposti on porttikiellossa ym mitä sattuu=) jos olet sinne loggautunut niin kertoilehan siellä modelle että ei toimi?=
- rekata
haluaisin mukaan sinne! kirjoitti:
onko staffi.info kovinkin aktiivinen foorumi koska olen jo kuukaudenpäivät eri sähköposteilla yrittänyt kirjautua mutta milloin ilmoittaa että sähköposti on porttikiellossa ym mitä sattuu=) jos olet sinne loggautunut niin kertoilehan siellä modelle että ei toimi?=
sähköpostilla joka on maksullinen. ei hotmaileja suomi24 tai luukku-loppusia.
joko firman maili tai sitten kun olet hankkinut nettiyhteyden niin palveluntarjoajjan sinulle valmiiksi tekemä maili - erishd
Kävin vielä eilen sen jälkeen, kun olin kirjoittanut vastaukseni sinulle, rotuyhdistyksen sivuilla ja löysin yhteystiedot josta voi kysellä pentuja.:)
- doggiest
erishd kirjoitti:
Kävin vielä eilen sen jälkeen, kun olin kirjoittanut vastaukseni sinulle, rotuyhdistyksen sivuilla ja löysin yhteystiedot josta voi kysellä pentuja.:)
Kiva kun olin avuksi :)
Ja olen hieman eri mieltä siitä, että staffeja on kovin vaikea saada (kuten useat täällä sanovat). Itse etsin, otin selvää ja soittelin eri paikkoihin muutaman päivän ajan, ja lopulta (tietysti kaikenlaisen yhteydenpidon jälkeen) MINÄ sain valita kahden eri kasvattajan välillä, että kumman kasvattaman pennun halusin. Tietysti tämä oli minun kokemukseni ja minulla oli paljolti tuuriakin matkassa, että varmasti voi olla paljon vaikeampaakin, varsinkin jos kasvattaja, joka miellyttää, tuntuu olevan kiven alla. Onnea vain koiranhankintaan, erityisesti staffin ;) - 01010111
doggiest kirjoitti:
Ja olen hieman eri mieltä siitä, että staffeja on kovin vaikea saada (kuten useat täällä sanovat). Itse etsin, otin selvää ja soittelin eri paikkoihin muutaman päivän ajan, ja lopulta (tietysti kaikenlaisen yhteydenpidon jälkeen) MINÄ sain valita kahden eri kasvattajan välillä, että kumman kasvattaman pennun halusin. Tietysti tämä oli minun kokemukseni ja minulla oli paljolti tuuriakin matkassa, että varmasti voi olla paljon vaikeampaakin, varsinkin jos kasvattaja, joka miellyttää, tuntuu olevan kiven alla. Onnea vain koiranhankintaan, erityisesti staffin ;)Kannattaa olla aina ajoissa liikkeillä, tosi harvoin kasvattajalla on siinä vaiheessa ku pennut on muutaman viikon ikäisiä enää vapaita pentuja. Kyllä se pitää ajoissa selata sivuja ja soitella ja pyytää päästä käymään. Jos näet jossain pentuja suunnittella niin rohkeasti vaan soittamaan vaikka mitään ei olisi vielä syntynytkään. Pennut on usein suusanallisesti varattuja ennen syntymäänsä jo.
- tahverotyttö
doggiest kirjoitti:
Ja olen hieman eri mieltä siitä, että staffeja on kovin vaikea saada (kuten useat täällä sanovat). Itse etsin, otin selvää ja soittelin eri paikkoihin muutaman päivän ajan, ja lopulta (tietysti kaikenlaisen yhteydenpidon jälkeen) MINÄ sain valita kahden eri kasvattajan välillä, että kumman kasvattaman pennun halusin. Tietysti tämä oli minun kokemukseni ja minulla oli paljolti tuuriakin matkassa, että varmasti voi olla paljon vaikeampaakin, varsinkin jos kasvattaja, joka miellyttää, tuntuu olevan kiven alla. Onnea vain koiranhankintaan, erityisesti staffin ;)Kyllä staffin hankkiminen voi olla aika työlästä, jos ei tunne henkilökohtaisesti kasvattajia. Meidän perheessä on kolme staffia, kaksi narttua ja yksi uros. Ensimmäisen koiran etsimiseen meni yli vuosi, ja tuon hauvelin myötä sitten tutustuimme useisiin staffiharrastajiin ja kasvattajiin, joten toisen ja kolmannen pennun kohdalla kävi niin, että meiltä kysyttiin jos haluamme valita koiran syntyvästä pentueesta. Tietysti kasvattajat tiesivät, että staffikiintiömme ei ollut vielä täynnä :).
Staffien kouluttamisesta sen verran, että mielestäni staffi ei ole kauhean haastava koira kasvattaa, ja sen pentuiän tuhovimmaa on liioiteltu aika rajusti.Staffin koulutusta pidän huomattavan paljon helpompana kuin esim. amstaffin, jonka kanssa oikeasti saa olla tarkkana ja kovana. Jos itse poistaa näkyviltä kaikki tuhottavissa olevat esineet ja jättää koiralle aina jotain mielenkiintoista tekemistä kun itse poistuu, ei suurempia tuhoja varmasti synny. Tylsistynyt ja energinen koira tuhoaa, väsynyt koira ei.
Vieraiden koirien kanssa täytyy tietysti olla tarkkana, enkä ikinä jättäisi omia koiriani yksin vieraiden koirien kanssa, pienikin riita voi muuttua vakavaksi hyvin äkkiä ja jälki voi sitten olla valitettavasti pahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202393Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2381746Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3131317- 65969
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai54950- 39844
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53835J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e35757Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan268692Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh35691