Mikähän mahtaa olla meidän kissalla vikana. Kun sitä silittää se alkaa ensin kehrätä epätavalliseen ääneen ja alkaa sen jälkeen nieleskellä ja yskiä. Yskiminen on sellaisa hönkimistä, ei yökkimistä kuten silloin, kun se oksentaa karvoja. Eilen huomasin sen tekevän tuota ja se tekee sitä näköjään vieläkin. Kyseessä 13-vuotias sekarotuinen kolli.
Kissa yskii ja nieleskelee kehrätessä
2
5096
Vastaukset
- kissa vie
Voi olla joko astmaa tai matoja. Eka kannattaa poissulkea matojuttu antamalla matolääke lääkärin ohjeen mukaan ja lääkäri varmaan kuuntelee keuhkot samalla. Kortisoni auttaa astmaan mutta sen kanssa pitää olla varovainen, se saattaa aiheuttaa/pahentaa muita sairauksia.
On kokemus myös siitä, että astmaa yskivän vanhan kissan yskä parani vähitellen kun muutti pysyvästi kotiin, jossa on siistimpää kuin edellisessä kodissa eikä villamattoja lattioilla. Kissakin saattaa reagoida kodin yleispölyyn, josta osa on tietysti kissan omaa eläinpölyä, mutta eläin voi myös olla ikään kuin itselleen allerginen jos ei ole aikalailla siistiä.- luulisi
Astman luulisi ilmenevän muutenkin kuin vain kehrätessä? Nukkuessaan ja muuten tuo vaikuttaisi hengittelevän ihan normaalisti, mutta jos se alkaa kehrätä hengitys kuulostaa tukkoiselta ja sitten alkaa nieleskely ja köhiminen. Madotin sen juuri pari viikkoa sitten, tosin en ole varma söikö se ihan kaikkea ruokaan sekoitetusta lääkkeestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997770- 1075587
- 2754851
- 494773
- 743527
- 502818
- 582497
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264