Häpeän että rakastin

pää pensaseen

Voisi luulla että mitään kauniimpaa, oikeampaa tai parempaa ei voi ollakaan kuin rakkaus, mutta nyt minä häpeän että rakastin sinua. Olin tyhmä kun en halunnut uskoa että et rakasta minua. Olin hölmö kun annoin sinun käyttää hyväksesi itseäni. Häpeän että tarjosin itse itseni sinulle kuin tarjottimella. Rakastinkin vain kaikkea rumaa, väärää ja huonoa.

18

2621

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se välillä

      on milloin kullakin.

    • omaa tyhmyyttäni

      Miten annoinkaan hänen (miehen) tulla elämääni. Oli kaikkea sitä mitä olin aina välttänyt; juoppo, eronnut, karannut ja pettänyt, valehtelija ja hyväksi käyttäjä.
      Miksi? Kysyn itseltäni. Miksi tulit elämääni, kadotin ja menetin viimeisetkin luottamuksen rippeet. Silti rakastan "tätä paskapäätä".

      • alkaa

        rakastamaan itseäsi.


      • morkata

        häntä koska itse et halua tarttua hänen ojentamaansa käteen, vaikka hän ojetaa molemmat kädet ja odottaa sinun tarttuvan niihin ja vetääkseen sinut lämpimään syleilyynsä. Et tiedä varmaan miltä tuollainen tuntuu siitä mirhestä,,, se sattuu....


      • ja kerrohan
        morkata kirjoitti:

        häntä koska itse et halua tarttua hänen ojentamaansa käteen, vaikka hän ojetaa molemmat kädet ja odottaa sinun tarttuvan niihin ja vetääkseen sinut lämpimään syleilyynsä. Et tiedä varmaan miltä tuollainen tuntuu siitä mirhestä,,, se sattuu....

        tuo sille kyseiselle ihmiselle, ei kukaan voi tietää kun tänne anonyyminä ojentelet käsiäsi, se on juuri suurin virhe minkä voi tehdä. Kerrot tänne tuntemattomille etkä koskaan sille ko. ihmiselle. Hän ei tiedä näistä mitään.


      • itsesi

        tuosta edellisestä? Nyt on myöhäistä yrittää enää saada minua "koukkuun"


      • koikuu
        morkata kirjoitti:

        häntä koska itse et halua tarttua hänen ojentamaansa käteen, vaikka hän ojetaa molemmat kädet ja odottaa sinun tarttuvan niihin ja vetääkseen sinut lämpimään syleilyynsä. Et tiedä varmaan miltä tuollainen tuntuu siitä mirhestä,,, se sattuu....

        kauan aikaa sitten... Rukoilin että hän näkisi minut, kuulisi minut, huomaisi minut. Ei hän ojentanut kättään, hän käänsi selkänsä, löi lyötyä. Häpeän vieläkin että rakkauteni kesti kaiken, kärsi kaiken... Annoin anteeksi hänelle, mutta en itselleni. Tunnen vieläkin kylmyyden kun lämpöä pyysin, ja häpeän.


      • ei häpeä
        koikuu kirjoitti:

        kauan aikaa sitten... Rukoilin että hän näkisi minut, kuulisi minut, huomaisi minut. Ei hän ojentanut kättään, hän käänsi selkänsä, löi lyötyä. Häpeän vieläkin että rakkauteni kesti kaiken, kärsi kaiken... Annoin anteeksi hänelle, mutta en itselleni. Tunnen vieläkin kylmyyden kun lämpöä pyysin, ja häpeän.

        Itsesääli ja itserakkaus. Sano se suoraan: vituttaa kun tuli pakit! Et oo tottunu...


      • kommentti oli
        ja kerrohan kirjoitti:

        tuo sille kyseiselle ihmiselle, ei kukaan voi tietää kun tänne anonyyminä ojentelet käsiäsi, se on juuri suurin virhe minkä voi tehdä. Kerrot tänne tuntemattomille etkä koskaan sille ko. ihmiselle. Hän ei tiedä näistä mitään.

        kymppi plus. Ei voi uskoo että oikeesti joku ojentelee täällä käsiään ja kuvittelee että nyt se oikee sit tietää. Miten täällä voi olla näin mänttiä porukkaa. Ei voi ymmärtää.


    • tunteitasi...

      On hienoa, että kykenee tuntemaan. Oli se sitten rakkautta, häpeää tai muuta.

      Sinulla vain sattui väärä kohde tunteillesi. Kyllä uskon, että monet ovat eläneet

      mainitsemasi ( ap ) tilanteen. Joku ehkä useaan otteeseen.

      Toivon, että saat vastakaikua joltain toiselta.

      Yx saman kokenut. :)

      • Rajanvartija

        Miksi pitää hävetä sitä että toinen on tehnyt sinulle väärin?

        Ehkä eniten harmittaa se että ei ole kyvennyt suojelemaan itseään. Itsensä rakastaminen ja rajojen asettaminen on taito ja on vaikeaa. Sen oppii vaan opettelemalla ja välillä joutuu maksamaan kipurahojakin. Jokainen tekee virheitä. Tsemppiä


    • lol1000

      kuka helvetti ootkin,niin oot aika idiootti.varmaan joku 15-vuotias 9-luokkalainen joka kertoo,että ihastui väärään´tyttöön jolla on pienet tissit.

      • joo,oh

        en oo ysil mun kaverit muut on ku ne on mua nuorempia.oon itse jo toisella luokalla ammatti koulussa ja oon 17.sitäpaitsi kuka sua pakotti lukemaan mun viestin jos se on niin paskaa?!


      • viestinen1
        joo,oh kirjoitti:

        en oo ysil mun kaverit muut on ku ne on mua nuorempia.oon itse jo toisella luokalla ammatti koulussa ja oon 17.sitäpaitsi kuka sua pakotti lukemaan mun viestin jos se on niin paskaa?!

        viisasteleminen on 15 vuotiaan touhuja.esittää kovaa aikuista vaikka onkin viistoista vuotias kakara.:D


      • joo,oh
        viestinen1 kirjoitti:

        viisasteleminen on 15 vuotiaan touhuja.esittää kovaa aikuista vaikka onkin viistoista vuotias kakara.:D

        oon edelleenkin 17.v ja en vielläkään tajua,että kuka teitä pakottaa lukemaan näitä viestejä,jos ne on niin paskoja?!?!?!


      • minäkin koen ja
        joo,oh kirjoitti:

        oon edelleenkin 17.v ja en vielläkään tajua,että kuka teitä pakottaa lukemaan näitä viestejä,jos ne on niin paskoja?!?!?!

        tunnen tällä hetkellä juuri noin kuin aloittaja.
        Olen 39, ja voisi olla minun elämästäni suoraan, voisin jopa ajatella, että se käsienkurkottelija on just tämä paskamainen tyyppi elämässäni.

        Älä välitä ilkeistä kommenteista, hyvä kun osaat ja saat jäsennellä tunteitasi.


    • hyi h.... i

      Hävettää, miten kummassa olenkaan voinut sortua, alentua sinun kaltaiseen. Häpeä ei hellitä.

      • W***************

        En ymmärrä miten saatoinkin rakastua sinuun ja antaa sinun käyttää itseäni ihyväksesi yli 10 vuotta.
        Häpeän itseäni että olin niin tyhmä. Häpeän puolestasi kun valehtelit ja juonit, petit monta ihmistä et vain mnua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1945
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe