Miten toimii näiden kahden suhde?
Kaksonen+rapu
11
9280
Vastaukset
- xxx
sielujen sympatiaa ja todnäk seksikin hurmosta! ainakin meillä oli..
- zara**
sexi ruletta mut henkinen puoli ei oo niin hohdokasta,näin mulla oli..yhdenillan jutuks tää käy mainiosti:)
- Mentor
Olen parisuhteessa oleva nainen, merkkinä kaksoset, kun taas mies on rapu. Tällaisia asioita minä olen uteliaana nuuskinut horoskooppikirjoista esille, ja ne myös hyvinkin pitävät meillä paikkansa...
Rapumiehillä on taipumusta kehuskella työllään/rahoillaan. Raha on erityisen tärkeä ravulle, kun hän haluaa näyttää olevansa parisuhdekelpoinen. Miinuspuolena rapumiehillä tulee paketissa mukana henkilö nimeltä äiti. Äitiä ei sovi naisystävän mollata, muuten on hyvin äkkiä kengänjälki takamuksessa. Äidin lisäksi myös kaverit ovat ravuille tärkeitä. Rapua ei saa kahlita liikaa, jos hän haluaa lähteä radalle viettämään laatuaikaa sielunystäviensä kanssa useamminkin kuin kerran viikossa. Mitä vähemmän naputtaa asiasta, sitä enemmän rapumies kiintyy kumppaniinsa. Ravut ovat rehellistä ja uskollista sakkia, ei niiltä niiden menoista ainakaan kovin nopeasti kannata tenttailla, loitontuvat vaan.
Naiskaksoset ovat ilmakansaa, aina suuna päänä sinne sun tänne. Tässä mielessä ravun ja kaksosten suhde on aika epätasapainoinen. Rapumiehet tykkää olla kotonakin, silloin ne yleensä lataa akkuja omista kavereistaan. Mutta kas kummaa, kun ei kaksosta silloin juuri huvittaisikaan löhötä sohvan perukoilla.
Ravun ja kaksosen suhde toimii loistavasti, jos kumpikin antaa toiselle oman tilansa.- Anonyymi
BITCH MIKS IKINÄ MOLLAISIT KENENKÄÄN ÄITIÄ !!
- kaksosmies
Toiminut aivan mahtavasti kohta jo vuoden ajan. Välillä pientä kränää joka vaan vahvistaa suhdetta, mutta suurilta taisteluilta on vältytty, kunhan kumpikin antaa omaa tilaa toiselle. Tässä suhteessa Rapu miettii ja suunnittelee kotia kovasti, mikä näyttää olevan pirun tärkeää ja itse Kaksosena yleensä tulee raahattua toinen kaikenmaailman illanviettoihin mukaan. Luottamus on kohdallaan paremmin kuin koskaan.
- Marska
Mä oon ollu mun poikakaverin kaa yli vuoden ja se o kaksonen ja mä rapu..
Meillä on menny todella hyvin ja hauskaa on ollu! : ) - rapu-n
Hyvin toimii kaksosmiehen kans..Tämä on niinku unelmaa.. :) olen löytänyt sielunkumppanini!
- gemini
sori mut en voi sanoa tuohon kuin että jos olet kaksosnainen ja miesehdokkaasi on rapu niin vaikka alku menisikin hyvin vaaditaan sinulta hyvin pitkää pinnaa ravun yöjuoksujen ja k***päisyyden kanssa. olen itse kokeillut ja läksyni oppinut. en kannata.
- kaksonenN
olen kokenut rapumiehen hyvin läheiseksi ja suhteemme on ollut nautittavan intiimi ja railakas
- kaksonen
eieieieieieieieiei käy!!!!
- n.k
Rapu N ja Kaksonen M ainakin toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379