vaihteet ,lähinnä eteenpäin ei toimi kunnolla, onko kukaa avannut ko kytkintä että osaisi neuvoa missä vika,vaihde menee ikäänkuin yli,kun laittaa eteenpäin vaihteen päälle,pakki toimii kyllä,voin kyllä soittaakin jos joku osaa neuvoa ko asiassa
yanmar yse 12 kytkin
3
476
Vastaukset
- Lipsui
Tarkoittanet makaavasylinteristä konetta jonka hallintalaitteisto on kaksivipuinen. Minulla oli joskus sellainen.Ysen kytkintä ei missään tapauksessa olisi saanut luistattaa mutta niinhän sitä tuli tehtyä. Eli tiukassa paikassa oli helpompi pitää kaasua päällä ja höllätä kytkintä.
Jos noin on tullut tehtyä niin kytkinlevyt ovat kuluneet,levykytkinhän siinä käsittääkseni on. Välitys pakilla on pienempi,se selittäisi pidon. Eteenpäin pitoa ei sitten olisikaan.
Ajelin Ysellä niin vähän aikaa,etten sen metkuja ehtinyt oppia. Kirjoituksestani ei välttämättä ole sinulle mitään hyötyä mutta onhan tämä edes yksi arvaus.
Ysen startti tuppasi pätkimään,napoja ei päässyt putsaamaan hapettumista koska koko hoito oli prässätty yhteen. Tietokoneiden ja muun hienoelektroniikan putsaukseen tarkoitetusta spraysta löytyi apu,se auttoi aina hetkeksi. Käytettynäkin pelkkä solenoidi maksoi maltaita. Ostaessani yli 20-vuotiaan koneen laskin sen kestävän 10 tuntia tai 10 vuotta.Kesti 3 kesää,ajoa ei tullut paljoakaan.
Tämä romuttamon Hartikainen pääkaupunkiseudulta tarjosi uutta starttia melko suolaiseen hintaan,vaihdoin koko koneen uuteen. Suosittelen samaa.- VR
tarkoitin juuri sellaista konetta,mutta kytkin ei niinkään luista vaan menee niinkuin yli kun vivun laittaa eteenpäin asentoon ,että jossain sisällä luulen jonkun löystyneen
- Anonyymi
Minulla on juuri samat oireet. Ajoin veneen Sysmästä Säynätsalo on asennossa, joka on juuri ennen tuota loppu loksahdusta. Hyvin veti eikä luostanut. Jotain vikaa on. Kerro jos selviää, samoin minä kerron. Startin saa JAS liikkeestä 414eurolla alkuperäisellä koodilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856304
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283150Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691706- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46949Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859