eli kannattaako huomenna mennä kämpin edustalle iltapäivästä väijyyn jos sain vaikka napsastua kuvan/nimmarin tai sit torstaina aamupäivällä
nimmarimetästys
7
709
Vastaukset
- KLO 10.45
Soitin Malcolmille ja lupas olla paikalla...
- Hei kaikille
Et kyl miks sä siit muuten tääl kertoisit kosk sitte siel on ainaki tuhat ihmist pyytää nimmareit en muuten et sul on malcomin numeroo ellet oo jotain sukuu sille.
- Eiska21
voin antaa sulle nimmarin jos haluat!
- Kämp
Ei olisi voinut eilen päivä paremmin mennä kaksi puoli tuntia venattiin kämpin edessä saatiin angukselta nimmarit että myös yhteiset valokuvat mennään myös tänään kattelemaan
- .....
sitten oikein saapuivat hotellille?? Kun viestisi on kirjoitettu 08.32...
- .....
..... kirjoitti:
sitten oikein saapuivat hotellille?? Kun viestisi on kirjoitettu 08.32...
Huomasinkin nyt että kirjoitit eilisestä (tiistaista) päivästä... Mutta siis monenko aikaan about he saapuivat sinne???
- ...
..... kirjoitti:
Huomasinkin nyt että kirjoitit eilisestä (tiistaista) päivästä... Mutta siis monenko aikaan about he saapuivat sinne???
saapuminen vissiin tapahtui klo 16 ja itse menin odottamaan klo 22 paikkeilla. Klo 23 Cliff saapui paikalle :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 951679
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1261559Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras761355- 301282
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1261103Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221001Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46998- 22977
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66848- 46783